abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199374854
Toornstra is redelijk, alleen verdient hij veels te veel.
pi_199374979
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:06 schreef macca728 het volgende:
Toornstra is redelijk, alleen verdient hij veels te veel.
Voor zijn staat van dienst sinds zijn debuut toen we nog met ASR op het shirt liepen verdient hij naar mijn gevoel nog te weinig.

De Toorn hoort bij ons.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 11-05-2021 17:11:51 ]
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:13:09 #103
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_199375020
Morgen naar Rotterdam boys
graag op anoniem
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:33:24 #104
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199375422
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:11 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Voor zijn staat van dienst sinds zijn debuut toen we nog met ASR op het shirt liepen verdient hij naar mijn gevoel nog te weinig.

De Toorn hoort bij ons.
Volgens mij speelden we al met Opel :@
pi_199375427
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Volgens mij speelden we al met Opel :@
Zijn 2de seizoen pas toch?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:37:19 #106
262211 hhh38
pi_199375470
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:34 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Zijn 2de seizoen pas toch?
Volgens mij speelden we in 2014/15 al met Opel. Met die zwart/groene uitshirts
pi_199375519
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Volgens mij speelden we in 2014/15 al met Opel. Met die zwart/groene uitshirts
Het voelt al zo lang. Je hebt gelijk

Slaaptekort door crypto sorry
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:27:57 #108
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_199376257
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, het is een groot drama op het middenveld.
Wordt ook wel de grootste uitdaging voor Slot en Arnesen. Ik verwacht dat Fer en Diemers direct mogen opdonderen maar dan blijft er nog weinig over. Als Kökcü blijft zal Slot hem echt aan de praat moeten krijgen en anders kan je tenminste op het middenveld investeren. Antonucci zal toch ook wel een reuzenstap moeten gaan maken. Dan heb je Teixeira, Burger en Wehrmann over waar misschien wat meer uit te halen valt maar das wel echt de vraag.

Maar goed Koeman maakte ook een prima middenveld van Clasie, Ahmadi en Bakkal en gezien hun verleden (jonkie van Excelsior, miskoop die al naar de zandbak afgeschreven was en een luie huurspeler van PSV) was dat ook een verrassing.
Makkelijk eerste
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:33:41 #109
262211 hhh38
pi_199376341
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wordt ook wel de grootste uitdaging voor Slot en Arnesen. Ik verwacht dat Fer en Diemers direct mogen opdonderen maar dan blijft er nog weinig over. Als Kökcü blijft zal Slot hem echt aan de praat moeten krijgen en anders kan je tenminste op het middenveld investeren. Antonucci zal toch ook wel een reuzenstap moeten gaan maken. Dan heb je Teixeira, Burger en Wehrmann over waar misschien wat meer uit te halen valt maar das wel echt de vraag.

Maar goed Koeman maakte ook een prima middenveld van Clasie, Ahmadi en Bakkal en gezien hun verleden (jonkie van Excelsior, miskoop die al naar de zandbak afgeschreven was en een luie huurspeler van PSV) was dat ook een verrassing.
Ik verwacht eigenlijk dat Diemers gewoon blijft. En ik denk dat Wehrmann genoeg minuten gaat maken.

Ik ben benieuwd naar het scoutlijstje voor het middenveld, maar als ik met m'n bord op schoot scouting iemand zou halen is het Harroui en/of Zerrouki. Maar dat kan Arnesen vast beter :)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:44:20 #110
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199376467
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik verwacht eigenlijk dat Diemers gewoon blijft. En ik denk dat Wehrmann genoeg minuten gaat maken.

Ik ben benieuwd naar het scoutlijstje voor het middenveld, maar als ik met m'n bord op schoot scouting iemand zou halen is het Harroui en/of Zerrouki. Maar dat kan Arnesen vast beter :)
Harroui zie ik nog wel komen.
pi_199376537
quote:

[..]

Ik verwacht wel dat Kokcu gaat eigenlijk. Ik hou er in elk geval geen rekening meer mee voor volgend seizoen, en volgens mij is dat ook wel het beste. Nooit echt het idee gekregen dat hij vol voor 'slagen bij Feyenoord' wil gaan, maar meer 'oh leuke club, wat is mijn volgende waar ik meer kan verdienen', uiteraard ingegeven door zaakwaarnemertje.

Diemers weet ik niet, net als Fer. Zal er wel van afhangen wat er wél mogelijk is komende transferperiode. En dat is weer afhankelijk van wat er gebeurt met Senesi/Kokcu/Berghuis (of investeerder maar daar reken ik niet meer op). Narsingh gaat wel sowieso, dus er is sowieso wat ruimte qua salaris, net als Pratto die straks weer weg is, en eventueel dus Berghuis wat ook veel ruimte oplevert.

Hoe dan ook gaat het er anders uit zien volgend jaar, ook als de selectie wel grotendeels intact blijft. Alleen achterin al waar Spajic weer vertrekt (net als Botteghin), Nieuwkoop weg is, Geertruida waarschijnlijk naar het centrum gaat. Zou Haps verkopen omdat Malacia gelijkwaardig/iets minder is maar nog wel groei in zit, terwijl je voor Haps misschien nog wat kan krijgen zodat je wat speelgeld hebt.

/opstel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2021 18:55:53 ]
pi_199376584
quote:

[..]

Je vergeet Toornstra, dat is gewoon een hele nuttige speler, die veel ruimtes dichtloopt en eigenlijk nooit door het ijs zakt. Het is wat mij betreft geen toeval dat Feyenoord zonder hem zo matig speelde.
pi_199376666
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je vergeet Toornstra, dat is gewoon een hele nuttige speler, die veel ruimtes dichtloopt en eigenlijk nooit door het ijs zakt. Het is wat mij betreft geen toeval dat Feyenoord zonder hem zo matig speelde.
Maar Toornstra is ook alweer 32 he. Die gaat dat vele rennen niet meer zo lang volhouden denk ik.

Idealiter gaat Toornstra gewoon langzaam naar de bank toe. Maar dan moet er wel wat beters zijn, en dat is er tot op heden niet (of we hebben het nog niet gezien).
  dinsdag 11 mei 2021 @ 19:03:37 #114
262211 hhh38
pi_199376799
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar Toornstra is ook alweer 32 he. Die gaat dat vele rennen niet meer zo lang volhouden denk ik.

Idealiter gaat Toornstra gewoon langzaam naar de bank toe. Maar dan moet er wel wat beters zijn, en dat is er tot op heden niet (of we hebben het nog niet gezien).
Als je positioneel sterk bent hoef je minder te lopen, zeker als controleur. Weet niet of ie die rol in zich heeft, maar dan zou hij ook de andere middenvelders meer aansturen. Probleem is volgens mij vooral dat Kökcü en Diemers regelmatig hun man kwijt zijn of het laten lopen en Fer het niet eens kan belopen. Dus óf Slot moet dat er heel snel in slijpen bij die eerste twee óf er moeten spelers gehaald worden die zowel creatief zijn als goed druk kunnen zetten / zones kunnen verdedigen
pi_199376972
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als je positioneel sterk bent hoef je minder te lopen, zeker als controleur. Weet niet of ie die rol in zich heeft, maar dan zou hij ook de andere middenvelders meer aansturen. Probleem is volgens mij vooral dat Kökcü en Diemers regelmatig hun man kwijt zijn of het laten lopen en Fer het niet eens kan belopen. Dus óf Slot moet dat er heel snel in slijpen bij die eerste twee óf er moeten spelers gehaald worden die zowel creatief zijn als goed druk kunnen zetten / zones kunnen verdedigen
Dat klopt ja. Ik twijfel wel over hem als controleur maar dat is puur op basis van dit seizoen, hij speelde namelijk echt een beresterke wedstrijd als 6, maar de wedstrijd erop (of een aantal erna) was het weer drie keer niks. Maar wat je zegt; dat kan ook aan de twee ervoor liggen.

Man wat heb ik een zin in een interview van die Slot waarin ie een beetje zijn plannen uiteenzet. Eigenlijk kan je er dan pas een zinnig woord over zeggen.
pi_199377136
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bij Ajax, en zelfs bij PSV, had Toornstra al veel op de bank gezeten. Als je de top wil bestormen, zal je toch voor de categorie boven Toornstra moeten gaan.
pi_199378524
twitter

#announceGKL
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:30:48 #118
268491 fetX
pi_199378902
Overigens was dit de perfecte wedstrijd waarin je ziet dat xG een behoorlijk vertekende indruk van de wedstrijd kan geven. @GurneyIsBestOke @generationalpha (rip)

Als we die gasten hadden willen pakken, had dat in de uitwedstrijd gemoeten. Toen waren we echt beter waar Ajax toen eigenlijk maar 1,5 echte kans kreeg.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:32:19 #119
268491 fetX
pi_199378927
Volgens Vermeulen is Svensson op de achtergrond al rond met Feyenoord. Waar komt dat nu ineens weer vandaan? Die wilde toch naar het buitenland?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:38:04 #120
262211 hhh38
pi_199379044
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:30 schreef fetX het volgende:
Overigens was dit de perfecte wedstrijd waarin je ziet dat xG een behoorlijk vertekende indruk van de wedstrijd kan geven. @:gurneyisbestoke @:generationalpha (rip)

Als we die gasten hadden willen pakken, had dat in de uitwedstrijd gemoeten. Toen waren we echt beter waar Ajax toen eigenlijk maar 1,5 echte kans kreeg.
Volgens mij was die hele situatie met die pingel alleen al 1.5-2 xG (terwijl je maximaal 1 goal kan scoren) _O-

En eigen goals tellen dan weer voor 0. Dit was inderdaad één van de meest vertekenende wedstrijden die je je kan voorstellen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:48:49 #121
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199379194
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
Volgens Vermeulen is Svensson op de achtergrond al rond met Feyenoord. Waar komt dat nu ineens weer vandaan? Die wilde toch naar het buitenland?
De witte Chinees is altijd wel goed op de hoogte van AZ. En er moet ook maar een leuke club uit het buitenland toehappen natuurlijk, hij heeft niet zoveel gespeeld dit seizoen.

(al is het pas mei natuurlijk dus hij had nog even kunnen wachten)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:54:11 #122
268491 fetX
pi_199379297
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

De witte Chinees is altijd wel goed op de hoogte van AZ. En er moet ook maar een leuke club uit het buitenland toehappen natuurlijk, hij heeft niet zoveel gespeeld dit seizoen.

(al is het pas mei natuurlijk dus hij had nog even kunnen wachten)
Oh is dat zo? Wist ik niet. Ik neem hem nooit zo serieus, maar dat zal ik voor deze keer dan maar wel doen :+
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:55:55 #123
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199379327
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:54 schreef fetX het volgende:

[..]

Oh is dat zo? Wist ik niet. Ik neem hem nooit zo serieus, maar dat zal ik voor deze keer dan maar wel doen :+
Ja hij krijgt ook vaak de samenvatting van AZ van diegene die daar over gaat (Arno zelf) en als AZ een 'grote wedstrijd' heeft oid zit hij vaak bij Studio Voetbal.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:02:13 #124
268491 fetX
pi_199379473
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja hij krijgt ook vaak de samenvatting van AZ van diegene die daar over gaat (Arno zelf) en als AZ een 'grote wedstrijd' heeft oid zit hij vaak bij Studio Voetbal.
Aha.

Nou ja, nu zegt het ook niet alles. KrabbyGod is tenslotte ook de Feyenoord ‘watcher’.
pi_199379556
Als de verdediging volgend jaar Bijlow; Svensson - Geertruida - Senesi - Malacia is, zou dat prima aansluiten bij wat Slot qua speelstijl wil.

Kokcu en Haps verkopen en daarvan het middenveld renoveren, samen met het vrijgekomen salarisbudget.

Als Berghuis blijft dan heb je voorin Sinisterra - Bozenik - Berghuis.

Wat voor middenveld zou dat moeten zijn om de speelstijl van Slot uit te kunnen voeren en aan te sluiten bij de voorhoede (Bozenik die geen aanspeelpunt is).

Of is dit te rooskleurig? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')