Lompe dweil is het.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje onzinnige penal ja.
Al verbaast het mij ook weer niet dat juist Botteghin er op zo'n manier bij betrokken is.
Ik gun het ze wel, zeker na de laatste paar goede potten van ze, misschien wel een goede wake-up call voor die gedemotiveerde lijers die wij hebben voetballen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als Sparta de Play Offs wint .![]()
![]()
Al zou je het hun onderhand meer gunnen dan die overbetaalde nietsnutten van ons.
Gioquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:47 schreef Haringkop het volgende:
Na 17 wedstrijden 35 punten, daarna nog 21 punten gehaald. Laatste wedstrijd vier wedstrijden toch mooi twee punten opgeleverd. Dat zou nog te accepteren zijn als de ploeg een bepaalde progressie door maakt, maar helaas.
Hoeveel zou een trainer nog moeten ‘presteren’ voordat zijn positie onhoudbaar wordt?
In de play-offs gaan we het ook niet klaar spelen.
Dick en Cor mogen lekker vertrekken. Laat lekker John die max. 2 potten doen, er zijn toch geen verwachtingen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:47 schreef Haringkop het volgende:
Na 17 wedstrijden 35 punten, daarna nog 21 punten gehaald. Laatste wedstrijd vier wedstrijden toch mooi twee punten opgeleverd. Dat zou nog te accepteren zijn als de ploeg een bepaalde progressie door maakt, maar helaas.
Hoeveel zou een trainer nog moeten ‘presteren’ voordat zijn positie onhoudbaar wordt?
Bij Botteghin lijkt alles per ongeluk…maar hij is gewoon compleet motorisch gestoord.quote:
Wtf. Waarom blijft die niet bij Feijenoord???quote:
Er zijn er nog een paar te vinden die denken dat Dickie hier niks aan kan doen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:47 schreef Haringkop het volgende:
Dan is geen strijd leveren nog steeds onacceptabel.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar te vinden die denken dat Dickie hier niks aan kan doen.
Nogmaals: is helemaal geen goed elftal, maar meer punten dan dit had echt makkelijk gekund met dit materiaal. Vanaf januari is de verhouding tussen spelers en trainer helemaal verstoord.
Denk dat iedereen het daar mee eens zal zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan is geen strijd leveren nog steeds onacceptabel.
Ook met dit materiaal moet je Vitesse onder je kunnen houden. We kunnen op maximaal 59 punten komen. Dan heb je als trainer echt een waardeloze prestatie geleverd. Maar Dick klaagt over alles en iedereen maar het ligt nooit aan hem.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar te vinden die denken dat Dickie hier niks aan kan doen.
Nogmaals: is helemaal geen goed elftal, maar meer punten dan dit had echt makkelijk gekund met dit materiaal. Sinds januari is de verhouding tussen spelers en trainer helemaal verstoord.
Had allang moeten gebeuren natuurlijk. Maar omdat het zijn laatste seizoen is, beoordelen we zijn prestaties maar niet en wordt het met de mantel der liefde bedekt. Over komedie gesproken…quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:53 schreef Scrummie het volgende:
Oh we gaan nog steeds met nog 3 wedstrijden de trainer ontslaan.
Komedie
Misschien moeten we Arnesen dan ook maar ontslaan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ook met dit materiaal moet je Vitesse onder je kunnen houden. We kunnen op maximaal 59 punten komen. Dan heb je als trainer echt een waardeloze prestatie geleverd. Maar Dick klaagt over alles en iedereen maar het ligt nooit aan hem.
Hij was zo verbolgen dat hij niet als eerste vervanger van Gio werd gezien, maar hij bewijst gewoon het gelijk van die beslissing. Zoals vaker gezegd het is een bijzonder matige trainer, die sinds Heerenveen uit compleet de grip op de ploeg is verloren. Het is Arnesen wel aan te rekenen dat hij dit heeft laten doormodderen.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien moeten we Arnesen dan ook maar ontslaan.
En Koevermans er ook gelijk bij.
Alles eruit!
Het zijn meerdere factoren; zowel Dick, maar ook het materiaal en ook de ontstane verhouding tussen spelers en trainer. Alles bij elkaar zorgt voor een belabberd seizoen waar je overduidelijk onderpresteert.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ook met dit materiaal moet je Vitesse onder je kunnen houden. We kunnen op maximaal 59 punten komen. Dan heb je als trainer echt een waardeloze prestatie geleverd. Maar Dick klaagt over alles en iedereen maar het ligt nooit aan hem.
Hij was zo verbolgen dat hij niet als eerste vervanger van Gio werd gezien, maar hij bewijst gewoon het gelijk van die beslissing. Zoals vaker gezegd het is een bijzonder matige trainer, die sinds Heerenveen uit compleet de grip op de ploeg is verloren. Het is Arnesen wel aan te rekenen dat hij dit heeft laten doormodderen.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles eruit!
Misschien wil hij het hoogst haalbarequote:Op donderdag 13 mei 2021 16:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wtf. Waarom blijft die niet bij Feijenoord???
Dit ruikt naar wanbeleid. Zo'n jongen moet je binnen houden. En niet naar de concurrentie laten gaan...quote:
Daar heb je niks over te zeggen, hij is 15quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit ruikt naar wanbeleid. Zo'n jongen moet je binnen houden. En niet naar de concurrentie laten gaan...
Wanbeleid bij Feyenoord lijkt me sterk.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit ruikt naar wanbeleid. Zo'n jongen moet je binnen houden. En niet naar de concurrentie laten gaan...
Daar hebben wij noch de club weinig invloed over helaas.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Concurrentie?quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wou je 'm vastbinden?quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We hebben niet minder te zoeken in de conference League dan Vitesse of Utrecht hoor. Laat staan Sparta of Groningen.quote:
Koevermans eruit flikkeren met zijn bedelende Hobbit-gezicht vind ik geen slecht idee trouwens.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles eruit!
Eens wel denk ik. Ik heb er niet zoveel moeite mee, maar ik denk ook wel dat er betere algemene directeuren te vinden zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Koevermans eruit flikkeren met zijn bedelende Hobbit-gezicht vind ik geen slecht idee trouwens.
19/22 mei.quote:Op donderdag 13 mei 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk de PO dagen? Beetje snel achter elkaar hopelijk. Wil niet veel langer bezig zijn met die oogaids
Prima plan, die kerel speelde al weinig klaar als commercieel directeur en nu nog steeds.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Koevermans eruit flikkeren met zijn bedelende Hobbit-gezicht vind ik geen slecht idee trouwens.
Volgend seizoen makkelijk 3e?quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn uiteindelijke conclusie is dat we dit seizoen niet zo goed hebben gespeeld
Ja de gracht in, net als met die Pool toen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat dus ook nog over 1 wedstrijd die play offs.
Kansloos dus.
Zal de selectie Dickie gaan jonassen?
Twee keer thuis. Makkie.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat dus ook nog over 1 wedstrijd die play offs.
Kansloos dus.
Zal de selectie Dickie gaan jonassen?
Of we denken met weemoed terug aan deze periode omdat we strijden tegen degradatie.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
Ik ga geen lijstjes maken, al ben ik ergens wel blij dat het zo’n ontzettend kutseizoen is geworden. Je zal maar niet naar de wedstrijden mogen en een absoluut topseizoen missen.
Dit seizoen herinnert gelukkig niemand zich meer over 3 jaar
Alhoewel ik de persconferenties van Dickie altijd wel vermakelijk vind ben ik in ieder geval blij dat we volgend seizoen naar een trainer gaan luisteren die niet alleen maar slappe excuses kan verzinnen en gewoon aanwijst waar het voetballend goed of slecht gaat.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of we denken met weemoed terug aan deze periode omdat we strijden tegen degradatie.
Ik vond 10/11 een stuk leuker dan dit jaarquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of we denken met weemoed terug aan deze periode omdat we strijden tegen degradatie.
Dat Disneydocutje wordt 10/10 als we er in de playoffs ook kansloos uitvliegen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Alhoewel ik de persconferenties van Dickie altijd wel vermakelijk vind ben ik in ieder geval blij dat we volgend seizoen naar een trainer gaan luisteren die niet alleen maar slappe excuses kan verzinnen en gewoon aanwijst waar het voetballend goed of slecht gaat.
Heb eigenlijk alleen best zin in dat disneydocutje. Benieuwd of Dickie daar nog zijn fiat aan gaat gevenHij krijgt deze week de afgemonteerde afleveringen na de winterstop te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |