Met het vertrek van Vilhena en Karsdorp is het IQ wel wat gestegen denk ik. Referend aan de overtreding van Bottegod, die is gewoon ongelukkig. Kon ie weinig aan doen.quote:
Dit is niet alleen vandaag he. Dit is allemaal vaker gebeurd dit seizoen. Wij maken het onszelf vaak lastig.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met het vertrek van Vilhena en Karsdorp is het IQ wel wat gestegen denk ik. Referend aan de overtreding van Bottegod, die is gewoon ongelukkig. Kon ie weinig aan doen.
Dit.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:55 schreef DaMart het volgende:
Als dit een penalty is, had Berghuis er ook al een moeten hebben voor een zelfde overtreding...
Donder op naar je schakelkanaaltje joh.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is niet alleen vandaag he. Dit is allemaal vaker gebeurd dit seizoen. Wij maken het onszelf vaak lastig.
Wat ben jij ontzettend aan het janken de laatste tijd joh.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Donder op naar je schakelkanaaltje joh.
Bijna niemand is Feyenoord-waardig. Helaasquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Het zier er allemaal zo ontzettend onbeholpen uit.
Ik heb er nog een paar nodig als Senesi vertrekt deze zomer. Wilde de beste man nog 1x live aanschouwen in De Kuip.quote:
Mwa, we hadden ook de pech dat Vitesse een tijdje boven zichzelf uitgestegen is, al is het grootste probleem natuurlijk dat Feyenoord de ondergrens steeds lager is gaan leggen..quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We laten vandaag wel zien dat we zeer terecht vijfde staan. Afgezien van een met momenten wereldvoetballer, goede keeper en sterke cv is het niet zo veel.
Woest.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat ben jij ontzettend aan het janken de laatste tijd joh.
Kneus.
De scheidsrechter zou zijn eigen niveau maar niet halenquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:25 schreef Duveldrinker het volgende:
De scheidsrechter had hetzelfde niveau als de scheidsrechter. Drama
Was weer belachelijk slecht ja.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:25 schreef Duveldrinker het volgende:
De scheidsrechter had hetzelfde niveau als de scheidsrechter. Drama
Ik heb de HCS tijd meegemaakt, het kan vele malen erger,quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:25 schreef fetX het volgende:
Dit is echt een van de meest afgrijselijke seizoenen die ik heb meegemaakt.
Ja, geen Europees volgend jaar.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Play-offs worden nog veel dramatischer qua niveau dan dit gok ik zomaar
2006-2007quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:25 schreef fetX het volgende:
Dit is echt een van de meest afgrijselijke seizoenen die ik heb meegemaakt.
Daar hebben we toch niks te zoeken, kost ook alleen nog maar meer punten in de competitie.quote:
Ik ben eerder benieuwd of er überhaupt een Rotterdamse club Europa in zal gaan.quote:
Zelfde hier. Leek weer helemaal nergens op en op basis van de tweede helft verdien je echt niet meer dan een punt. Geen plan. En wat is de tactiek in godsnaam? Een middenvelder voor een aanvaller inbrengen als je moet scorenquote:
Ik probeerde het in perspectief te plaatsenquote:
Spelers bedoelde ikquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
De scheidsrechter zou zijn eigen niveau maar niet halen
442 met Bozenik en de Jurk in de spits, genot.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat ik niet snap, er zitten nauwelijks spelers op de bank. Kan je tegenwoordig geen spelers uit Jong Feyenoord meenemen ofzo? Je had geen enkele buitenspeler op de bank zitten... nu brengt ie Diemers voor Sinisterra. Schiet mij maar lek.
Je moet winnen, waarom niet Bozenik brengen naast Jorgensen (mits die door kon).
Conteh en Balde geblesseerd, rest van die jong spelers zijn allemaal verhuurd en/of trainen al het hele seizoen nauwelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat ik niet snap, er zitten nauwelijks spelers op de bank. Kan je tegenwoordig geen spelers uit Jong Feyenoord meenemen ofzo? Je had geen enkele buitenspeler op de bank zitten... nu brengt ie Diemers voor Sinisterra. Schiet mij maar lek.
Je moet winnen, waarom niet Bozenik brengen naast Jorgensen (mits die door kon).
Beetje onzinnige penal ja.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:37 schreef Oostblokkert het volgende:
Niet goed gezien maar was het een terechte pingel... totaal niet toch?
Het zou wat zijn als Sparta de Play Offs wint .quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd of er überhaupt een Rotterdamse club Europa in zal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |