Met het vertrek van Vilhena en Karsdorp is het IQ wel wat gestegen denk ik. Referend aan de overtreding van Bottegod, die is gewoon ongelukkig. Kon ie weinig aan doen.quote:
Dit is niet alleen vandaag he. Dit is allemaal vaker gebeurd dit seizoen. Wij maken het onszelf vaak lastig.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met het vertrek van Vilhena en Karsdorp is het IQ wel wat gestegen denk ik. Referend aan de overtreding van Bottegod, die is gewoon ongelukkig. Kon ie weinig aan doen.
Dit.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:55 schreef DaMart het volgende:
Als dit een penalty is, had Berghuis er ook al een moeten hebben voor een zelfde overtreding...
Donder op naar je schakelkanaaltje joh.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is niet alleen vandaag he. Dit is allemaal vaker gebeurd dit seizoen. Wij maken het onszelf vaak lastig.
Wat ben jij ontzettend aan het janken de laatste tijd joh.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Donder op naar je schakelkanaaltje joh.
Bijna niemand is Feyenoord-waardig. Helaasquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Het zier er allemaal zo ontzettend onbeholpen uit.
Ik heb er nog een paar nodig als Senesi vertrekt deze zomer. Wilde de beste man nog 1x live aanschouwen in De Kuip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |