quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Waarom zou je die ontkenning blind geloven? Iedereen gaat dat toch ontkennen tot ie gestraft wordt?quote:Op maandag 10 mei 2021 17:38 schreef Elan het volgende:
Beugelsdijk ontkent alles. Ik geloof echt dat het Fer is. Die heeft al zoveel controverse op zijn naam staan.
Zou hem voor de zekerheid nooit meer opstellenquote:Op maandag 10 mei 2021 17:38 schreef Elan het volgende:
Beugelsdijk ontkent alles. Ik geloof echt dat het Fer is. Die heeft al zoveel controverse op zijn naam staan.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Zie artikel "De Feyenoord-spelers die zo graag druk willen zetten, kunnen hun borst natmaken " op VI - https://www.vi.nl/pro/de-(...)l&utm_campaign=share
Ehhhquote:De oud-bondscoach gaf na zijn entree Rick Karsdorp en Tyrell Malacia een simpele opdracht
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Zie artikel "De Feyenoord-spelers die zo graag druk willen zetten, kunnen hun borst natmaken " op VI - https://www.vi.nl/pro/de-(...)l&utm_campaign=share
Feyenoord dat nog een topclub genoemd wordt.quote:Feyenoord staat op een tactische tweesprong. Het is evident dat Advocaat in zijn speelwijze andere keuzes maakt dan de andere topclubs in de Eredivisie.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Feyenoord dat nog een topclub genoemd wordt.
(lol)
Verder wel een prima stuk. Eén ding mag duidelijk zijn ; Arne staat voor een hels karwei. Geld is er niet (goh) dus ik ben benieuwd welke namen er als versterkingen uit de hoge hoed gaan komen. Yellow is er niet meer dus de BMI's van deze wereld hoeven we ons gelukkig geen zorgen te maken
Dat is inderdaad het vermoeiende van Pieter, dat Feyenoord moeite heeft het spel te maken is toch ook niet nieuw?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
Wel veel tekst om aan te geven dat Dick een fossiel is die vaak maar enkele maanden een leuk schokeffect teweeg kan brengen
Pieter Blacked
Die play-offs gaan nog genot worden op deze manier.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
Wel veel tekst om aan te geven dat Dick een fossiel is die vaak maar enkele maanden een leuk schokeffect teweeg kan brengen
Pieter Blacked
Kortom, Slot gaat met een modernere spelopvatting spelen. De vraag is hoe lang het gaat duren voordat dit effect gaat hebben. En gaat Slot die tijd krijgen?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
wat dat betreft wel jammer dat hij niet aan het begin van dit seizoen is gekomen, zonder publiek lijkt me dat inslijpen toch prettigerquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kortom, Slot gaat met een modernere spelopvatting spelen. De vraag is hoe lang het gaat duren voordat dit effect gaat hebben. En gaat Slot die tijd krijgen?
Dick mag altijd mijn huis opruimen maar nooit de inrichting doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
Pieter Blacked
Juist wel een perfect instapmoment, er hangt een beetje dezelfde vibe rond Feyenoord als met Koeman toentertijd. Niemand verwacht iets en om me heen in ieder geval zou ook niemand het erg vinden als er weer rond plek 3-5 gevoetbald wordt. Zolang er dit keer maar wel enige progressie in zit.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat dat betreft wel jammer dat hij niet aan het begin van dit seizoen is gekomen, zonder publiek lijkt me dat inslijpen toch prettiger
Goed stuk, maar het mag geen verrassing zijn dat ik dat vindquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Eens, maar mijn vrienden zeggen alweer dat Feyenoord altijd top 3 zou moeten eindigen. Ik verwacht dat een hoop media ook van een crisis gaan spreken als we na 10 wedstrijden 7e staan. Krabby nog even erbij als onruststoker en de clubleiding staat onder drukquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel een perfect instapmoment, er hangt een beetje dezelfde vibe rond Feyenoord als met Koeman toentertijd. Niemand verwacht iets en om me heen in ieder geval zou ook niemand het erg vinden als er weer rond plek 3-5 gevoetbald wordt. Zolang er dit keer maar wel enige progressie in zit.
Tuurlijk moet je altijd voor minimaal die derde plek gaan. In de eredivisie hoef je ook echt geen jarenlang topbeleid te voeren om daar weer aan te halen gelukkig, dat heeft het verleden wel bewezen. Maar denk wel dat Slot de tijd krijgt van zowel Arnesen als het legioen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, maar mijn vrienden zeggen alweer dat Feyenoord altijd top 3 zou moeten eindigen. Ik verwacht dat een hoop media ook van een crisis gaan spreken als we na 10 wedstrijden 7e staan. Krabby nog even erbij als onruststoker en de clubleiding staat onder druk
Precies. Helpt op zich ook wel dat het moeilijk slechter kan dan dit seizoen. Daar is ook wel de rest van de competitie te slecht voor.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel een perfect instapmoment, er hangt een beetje dezelfde vibe rond Feyenoord als met Koeman toentertijd. Niemand verwacht iets en om me heen in ieder geval zou ook niemand het erg vinden als er weer rond plek 3-5 gevoetbald wordt. Zolang er dit keer maar wel enige progressie in zit.
Legioen is met pensioenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je altijd voor minimaal die derde plek gaan. In de eredivisie hoef je ook echt geen jarenlang topbeleid te voeren om daar weer aan te halen gelukkig, dat heeft het verleden wel bewezen. Maar denk wel dat Slot de tijd krijgt van zowel Arnesen als het legioen.
Ik denk dat top 3 volgend seizoen ook wel gaat lukken, heb wel echt vertrouwen in Slot om tussen de 65/70 punten te halen en ik betwijfel of AZ dit nog een seizoen vol gaat houden, die zakken op een gegeven moment toch wel weer weg. PSV eindigt normaal gesproken wel boven ons alhoewel ze daar ook al jaren echt aan het aanklooien zijn dus wie weet. Bij Ajax moet je hopen op een plotselinge crisis zoals in tweede seizoenshelft 19/20 maar anders is dat voorlopig wel een verloren zaak.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, maar mijn vrienden zeggen alweer dat Feyenoord altijd top 3 zou moeten eindigen. Ik verwacht dat een hoop media ook van een crisis gaan spreken als we na 10 wedstrijden 7e staan. Krabby nog even erbij als onruststoker en de clubleiding staat onder druk
Oh ik heb al vrede met een 4e of 5e plek, als er maar een leuk team vol jonge spelers staat met zicht op een mooie toekomst. Denk ook dat 3e nog iets te hoog gegrepen is.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat top 3 volgend seizoen ook wel gaat lukken, heb wel echt vertrouwen in Slot om tussen de 65/70 punten te halen en ik betwijfel of AZ dit nog een seizoen vol gaat houden, die zakken op een gegeven moment toch wel weer weg. PSV eindigt normaal gesproken wel boven ons alhoewel ze daar ook al jaren echt aan het aanklooien zijn dus wie weet. Bij Ajax moet je hopen op een plotselinge crisis zoals in tweede seizoenshelft 19/20 maar anders is dat voorlopig wel een verloren zaak.
denk het ook, al is het ook afhankelijk wat de anderen verkopen en daarop weer inkopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik heb al vrede met een 4e of 5e plek, als er maar een leuk team vol jonge spelers staat met zicht op een mooie toekomst. Denk ook dat 3e nog iets te hoog gegrepen is.
Mwah, dat is toch wel het grote voordeel van de eredivisie. Alleen Ajax is echt te ver weg, maar om bij de rest aan te haken is er echt niet zo bizar veel nodig. Zie ook een Vitesse bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik heb al vrede met een 4e of 5e plek, als er maar een leuk team vol jonge spelers staat met zicht op een mooie toekomst. Denk ook dat 3e nog iets te hoog gegrepen is.
Ik reken er eigenlijk op dat we niet veel kwaliteit overhouden in het team en alsnog nauwelijks budget hebben voor versterkingen. Dan hou je een team over met minder kwaliteit dan Vitesse nuquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat is toch wel het grote voordeel van de eredivisie. Alleen Ajax is echt te ver weg, maar om bij de rest aan te haken is er echt niet zo bizar veel nodig. Zie ook een Vitesse bijvoorbeeld.
Maar dan moeten er wel wat middelen zijn om aan te haken toch? Ik denk niet dat het al voor volgend jaar is. Naast dat zoals Pieter schrijft het wel even duurt om zo'n omschakeling qua systeem e.d. te maken. PSV verwacht ik beter volgend seizoen, AZ niet veel minder en Vitesse kun je wel boven eindigen natuurlijk dat had dit seizoen ook prima gekund.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat is toch wel het grote voordeel van de eredivisie. Alleen Ajax is echt te ver weg, maar om bij de rest aan te haken is er echt niet zo bizar veel nodig. Zie ook een Vitesse bijvoorbeeld.
Ja, daarom wordt de zomer ook wel interessant. Verwacht eigenlijk ook wel dat er links en rechts wat geld binnenkomt om in ieder geval iets te doen. Helemaal omdat er zoveel spelers weggaan vermoedelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan moeten er wel wat middelen zijn om aan te haken toch? Ik denk niet dat het al voor volgend jaar is. Naast dat zoals Pieter schrijft het wel even duurt om zo'n omschakeling qua systeem e.d. te maken. PSV verwacht ik beter volgend seizoen, AZ niet veel minder en Vitesse kun je wel boven eindigen natuurlijk dat had dit seizoen ook prima gekund.
AZ leeft ook op maar zes a zeven spelers waarvan er een deel gaat vertrekken. Wat dat betreft is het verschil met Feyenoord klein. Die zullen ook opnieuw wat moeten gaan opbouwen en het is nog maar de vraag in hoeverre Jansen dat gaat lukken (alhoewel hun jeugdopleiding en scouting wel al beter aansluit op hun beoogde speelstijl dan bij ons).quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:10 schreef Elan het volgende:
Plek 4 ja. AZ is Feyenoord mijlenver voorbij.
PSV en AZ is toch even afwachten wat die verkopen maar ze beiden passeren zal sowieso niet meevallenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan moeten er wel wat middelen zijn om aan te haken toch? Ik denk niet dat het al voor volgend jaar is. Naast dat zoals Pieter schrijft het wel even duurt om zo'n omschakeling qua systeem e.d. te maken. PSV verwacht ik beter volgend seizoen, AZ niet veel minder en Vitesse kun je wel boven eindigen natuurlijk dat had dit seizoen ook prima gekund.
Kloptquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ leeft ook op maar zes a zeven spelers waarvan er een deel gaat vertrekken. Wat dat betreft is het verschil met Feyenoord klein. Die zullen ook opnieuw wat moeten gaan opbouwen en het is nog maar de vraag in hoeverre Jansen dat gaat lukken (alhoewel hun jeugdopleiding en scouting wel al beter aansluit op hun beoogde speelstijl dan bij ons).
Ligt allemaal wel heel erg dicht bij elkaar volgens mij hoor. Wat Caland ook al zegt; het heeft ook wel wat met geluk te maken hoe alles valt in een seizoen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV en AZ is toch even afwachten wat die verkopen maar ze beiden passeren zal sowieso niet meevallen
Wat wel bizar is aangezien AZ dit seizoen bizar slecht startte en ook een korte instorting had na het vertrek van Slot. en PSV maakt dit seizoen ook een beroerde indruk.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Verschil met AZ is alleen wel dat zij met die leegloop kapitaal genereren en een fatsoenlijk scoutingnetwerk hebben om die plekken weer op te vullen.
Al was het eigenlijk meer een meme omdat er qua begroting en aanzien nog altijd mijlenver voorstaan op dat provincieclubje. Had niet verwacht dat het qua verschil in punten en kwaliteit al zo uit de klauwen zo lopen dit seizoenis wel heel treurig.
Misschien maar ik vind PSV momenteel qua spelers dichter bij Ajax zitten dan bij Feyenoord, geen idee wie er daar allemaal weggaan en wat er voor in de plaats komt dus dat is even afwachten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ligt allemaal wel heel erg dicht bij elkaar volgens mij hoor. Wat Caland ook al zegt; het heeft ook wel wat met geluk te maken hoe alles valt in een seizoen.
Wat mij betreft is er maar 1 club die er echt bovenuit stijgt en dat is die ene club.
PSV heeft geen geweldig seizoen maar die ook wel denk ik hoor, ook met die 50 miljoen injectie en als je ziet wat er voor kapitaal op het veld staat.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ligt allemaal wel heel erg dicht bij elkaar volgens mij hoor. Wat Caland ook al zegt; het heeft ook wel wat met geluk te maken hoe alles valt in een seizoen.
Wat mij betreft is er maar 1 club die er echt bovenuit stijgt en dat is die ene club.
Ja, ik ga er alsnog wel vanuit dat we ‘gewoon’ onder PSV gaan eindigen, ik vind dat gat alleen niet onoverbrugbaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PSV blijft echter maar rotzooi inkopen. Ik heb het gevoel dat het beleid daar rotter is dan bij Feyenoord maar dat ze door financiële injecties levend blijven terwijl Feyenoord veel meer te kampen heeft met de erfenis van Troost die absurde contracten gaf en corona. Ze lijken echter hun lesje niet te leren dus denk dat op de lange termijn PSV echt in te halen is. AZ natuurlijk ook. De vraag is of volgend seizoen al haalbaar is maar ik hoop van wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien maar ik vind PSV momenteel qua spelers dichter bij Ajax zitten dan bij Feyenoord, geen idee wie er daar allemaal weggaan en wat er voor in de plaats komt dus dat is even afwachten.
Oh zeker, PSV is momenteel beter. Afwachten idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien maar ik vind PSV momenteel qua spelers dichter bij Ajax zitten dan bij Feyenoord, geen idee wie er daar allemaal weggaan en wat er voor in de plaats komt dus dat is even afwachten.
Misschien heb je gelijk hoor maar toch bij PSV altijd het gevoel (jaja gevoel) dat het ook zo in elkaar kan storten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV heeft geen geweldig seizoen maar die ook wel denk ik hoor, ook met die 50 miljoen injectie en als je ziet wat er voor kapitaal op het veld staat.
Ze kopen niet heel gelukkig in inderdaad en ze hebben met Ihattaren pech qua kapitaalverkrachting plus dat door corona de hoofdprijzen niet betaald gaan worden maar ze hebben nog wel wat spelers met waarde hoor, het is afwachten in hoeverre daar de druk is van het moeten verkopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV blijft echter maar rotzooi inkopen. Ik heb het gevoel dat het beleid daar rotter is dan bij Feyenoord maar dat ze door financiële injecties levend blijven terwijl Feyenoord veel meer te kampen heeft met de erfenis van Troost die absurde contracten gaf en corona. Ze lijken echter hun lesje niet te leren dus denk dat op de lange termijn PSV echt in te halen is. AZ natuurlijk ook. De vraag is of volgend seizoen al haalbaar is maar ik hoop van wel.
Ja o.a.een absurde 4-4 bij Sparta waarbij ik toen blij was dat wij in Advocaat een rationele trainer hadden die de boel tactisch logisch neerzettequote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat wel bizar is aangezien AZ dit seizoen bizar slecht startte en ook een korte instorting had na het vertrek van Slot. en PSV maakt dit seizoen ook een beroerde indruk.
We hebben gelukkig een betere keeper dan AZ, en hun centrale verdediging is al twee jaar consistent kut. Vandaar ook knap dat ze blijven presterenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja o.a.een absurde 4-4 bij Sparta waarbij ik toen blij was dat wij in Advocaat een rationele trainer hadden die de boel tactisch logisch neerzette
Dit is altijd een beetje gevaarlijk om te zeggen natuurlijk, maar ik denk dat de kans inderdaad een stuk groter is dat het beter gaat dan slechter. Ik hoop dat Slot wat op gaat bouwen, talenten meer de kans geeft en we in ieder geval met een plan voetballen plus spelers zich zien ontwikkelen. Als we dan 4e/5e worden gaat het wat mij betreft al beter dan dit seizoen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Helpt op zich ook wel dat het moeilijk slechter kan dan dit seizoen. Daar is ook wel de rest van de competitie te slecht voor.
Ook?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat ook mijn laatste waardering naar Advocaat wegviel nadat we die 1-3 bij Heerenveen verloren. Had dat soort dingen niet verwacht onder hem alhoewel Marsman en Berghuis toen ook schuldig waren.
Ja hoewel Dick lang het voordeel van de twijfel had na de achterlijke wissels in die wedstrijd was ik er ook wel klaar mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben gelukkig een betere keeper dan AZ, en hun centrale verdediging is al twee jaar consistent kut. Vandaar ook knap dat ze blijven presteren
Denk dat ook mijn laatste waardering naar Advocaat wegviel nadat we die 1-3 bij Heerenveen verloren. Had dat soort dingen niet verwacht onder hem alhoewel Marsman en Berghuis toen ook schuldig waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |