Dat is niet de scquote:Op zondag 23 mei 2021 22:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
KLB / [KLB SC]Stimo zit haar dikke billen nog te vingeren op m'n d
is gewoon open habibos geloof ik
Een niet nader te noemen persoon is al flink aan het TRen @Boze_Eendquote:Op maandag 24 mei 2021 11:20 schreef Netsplitter het volgende:
@:plompzakker
Serieus? Je gaat nu in eens serieus zitten modden op nauwelijks zichtbare schaamlippen?
Omdat murp in een onzinnige actie het topic in eens dicht flikkerde?
Het is echt triest dat je die rooie weg haalt. Je moest echt moeite doen om iets anders dan een paar mooie borsten en billen te onderscheiden...
Phoenyx haalt er genoegdoening uit om dat topic te naaienquote:Op maandag 24 mei 2021 11:47 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen persoon is al flink aan het TRen @:boze_eend
Ik doe mijn best om dat topic voor iedereen open te houdenquote:Op maandag 24 mei 2021 11:20 schreef Netsplitter het volgende:
@:plompzakker
Serieus? Je gaat nu in eens serieus zitten modden op nauwelijks zichtbare schaamlippen?
Omdat murp in een onzinnige actie het topic in eens dicht flikkerde?
Het is echt triest dat je die rooie weg haalt. Je moest echt moeite doen om iets anders dan een paar mooie borsten en billen te onderscheiden...
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Gelijk oversteken dan hier ook dan.
Geef dit dan ook terug aan KLB
Toestemming van @GGMM dat de KLB SC TT wordt veranderdquote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
Toestemming van @:ggMM dat de KLB SC TT wordt veranderd
VBL on tour graag eruit.
Bedankt
Heel mooiquote:Op maandag 24 mei 2021 18:32 schreef Boze_Eend het volgende:
klb wordt verziekt door het waanbeleid van @:amarantha die enkel voor @:onlogisch doet optreden
tietentopic werd laatst ook al dichtgegooid klb heeft geen zin meer in users.
Ik ga naar ONZ
Wellicht kunnen de mensen over zichzelf praten en hun hobbies, het gaat nu enkel over braddie en de modjes zouden restrictief moeten handhaven maar ze voeren geen beleidquote:
Aangezien het niet meer 2 weken duurt voor de sc vol is, is er blijkbaar animo voor.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht kunnen de mensen over zichzelf praten en hun hobbies, het gaat nu enkel over braddie en de modjes zouden restrictief moeten handhaven maar ze voeren geen beleid
In het land der blinden is de vette zeug koningquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:36 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Aangezien het niet meer 2 weken duurt voor de sc vol is, is er blijkbaar animo voor.
En anders ga je maar lekker naar de OUD sc!!!
Dan post je toch lekker in een van die andere miljard sc's waar je te vinden bentquote:
Braddie is geen fokker dus mag gewoon miemiemiequote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht kunnen de mensen over zichzelf praten en hun hobbies, het gaat nu enkel over braddie en de modjes zouden restrictief moeten handhaven maar ze voeren geen beleid
Had je ook interesse in hem gehad als hij nooit hier was geweest?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Braddie is geen fokker dus mag gewoon miemiemie
Ik post nergens meer bijnaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan post je toch lekker in een van die andere miljard sc's waar je te vinden bent
Ik denk dat Braddie hem een keer heeft afgewezen voor seksuele escapadesquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan post je toch lekker in een van die andere miljard sc's waar je te vinden bent
Jammer palingquote:
Matige comeback maatquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik denk dat Braddie hem een keer heeft afgewezen voor seksuele escapades
Braddie is geen fokker dus we mogen het lekker de godganse tijd over hem hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar goed scrupuleus snijdt een valide punt aan derhalve het officiele verzoek aan de betrokken moderatie om te reageren dan kunnen we daarop reflecteren en mogelijk actie ondernemen.
Graag voor donderdag.
Dat is een zienswijze in deze kwestie, echter heb je ook het justitieel perspectief en van hieruit worden de grenzen zeer zeker opgezocht al dan niet overschreden:quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Braddie is geen fokker dus we mogen het lekker de godganse tijd over hem hebben
Bedankt Flipping R de Vriesquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is een zienswijze in deze kwestie, echter heb je ook het justitieel perspectief en van hieruit worden de grenzen zeer zeker opgezocht al dan niet overschreden:
• Belediging, artikel 266 Wetboek van Strafrecht.
• Smaad, artikel 261 Wetboek van Strafrecht.
• Laster, artikel 262 Wetboek van Strafrecht.
• Stalking artikel 285b Wetboek van Strafrecht.
Hierbij nogmaals het verzoek aan de betrokken moderatie hier naar te kijken.
Ik zie anders ook een belediging jegens iedereens moeder in jouw onderschrift.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is een zienswijze in deze kwestie, echter heb je ook het justitieel perspectief en van hieruit worden de grenzen zeer zeker opgezocht al dan niet overschreden:
Goenavundquote:
Het is al bijna donderdagquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vrees dat binnen twee dagen terugkoppeling verwachten te veel van het goede is ouwe dibbes; lijken wel ambtenaren.quote:
Ik zit soms ook wel in een identiteitscrisis, kan gebeurenquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vrees dat binnen twee dagen terugkoppeling verwachten te veel van het goede is ouwe dibbes; lijken wel ambtenaren.
Maar als de betrokkene nu vanaf een afstandje meeleest en verder geen fuck geeft? Er moet in dergelijke gevallen een benadeelde partij zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja laten we onfatsoen belonenquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar als de betrokkene nu vanaf een afstandje meeleest en verder geen fuck geeft? Er moet in dergelijke gevallen een benadeelde partij zijn.
We wachten al zo lang, zo lang.quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Even wachten op een murpie of ggmmetje
Dan zit er niks anders op dan escaleren, maar goed dat wou ik juist niet doen.quote:
Laten we beginnen met de omvang van ggmm, nou dat kan een dikke bundel worden zeg.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan escaleren, maar goed dat wou ik juist niet doen.
Geen actieve alleen helaasquote:
Waarom dat nou weer je zou het prima doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:50 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja ik had gister gesolliciteerd maar @:ggmm heeft die gelijk in de prullenbak geflikkerd
Ben je weer teutquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer je zou het prima doen.
Ben gewoon positief.quote:
Litouwen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, nou zegt dat ook niet alles: LITheeft er ook 4.
Ja we wachten pas een week op feedback meneer dan krijg je dat soort dingen.quote:
Ik wacht nog altijd op feedback.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:13 schreef okselzweet het volgende:
wat is fb opeens stilletjes zeg, zijn er geen leuke rellen?
De modjes hier zijn duidelijk ongewenst en ongeschiktquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op feedback.
@:scrupuleus
Als dat het alleen nog maar was, ze zijn ook afwezig.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De modjes hier zijn duidelijk ongewenst en ongeschikt
Ja natuurlijk!quote:
TR gezet voor pseudomodden.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:06 schreef Stepperoller het volgende:
Het is geen SC hier makkers. Wachten op antwoord doe je maar lekker daar.
Wat is dit voor een onzin, dit maakt wel duidelijk dat jij geen autist bentquote:Op zondag 6 juni 2021 14:06 schreef Stepperoller het volgende:
Het is geen SC hier makkers. Wachten op antwoord doe je maar lekker daar.
My name is FlippingCoin jr. and I approve this message.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:03 schreef scrupuleus het volgende:
Blijkbaar zijn er ook mongolen die content van hem naar dumpert sturen, waar is de roep van de wijze fas om die man gewoon niet bloot te stellen aan al die idioten die het allemaal beter weten.
Het is gewoon wachten op een klapband.
Check deze grap @:chevydekapzijn
Omdat je een racistische kloon bent en stormfront ergens anders is.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:25 schreef okselzweet het volgende:
Goed verhaal, doe we lekker niets mee. Post anders weer een pikante foto van je Hema ondergoed.
Dat klinkt als jouw probleem.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:19 schreef Sophie93 het volgende:
Oke als mijn mond gesnoerd word ben ik gelijk weer weg van dit forum. Het was even leuk
"nou ja leuk". Ik heb er gewoon een tyfushekel aan als mijn mond gesnoerd wordt. Gute reise und auf wiedersehen
Doei racistische kloon.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:08 schreef Sophie93 het volgende:
Ik log nu uit en kom nooit meer terug o[ dit forum. Ik had een heel redelijk b eericht geschrevben in het Klaagbaak forum.
Jullie mods komen er vroeg of laaat ook achter dat jullie gefuckt wortdebnde door Danny
/carequote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:08 schreef Sophie93 het volgende:
Ik log nu uit en kom nooit meer terug o[ dit forum. Ik had een heel redelijk b eericht geschrevben in het Klaagbaak forum.
Jullie mods komen er vroeg of laaat ook achter dat jullie gefuckt wortdebnde door Danny
Je hebt al 5x lopen janken dat je ging vertrekken, waarom post je hier nog? Over spiegels gesproken.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:18 schreef Sophie93 het volgende:
Zijn er nou weer bericht3en van mijn verwijderd?
Aan de mod die dit bericht gaat verwijderen. Kijk eens heel goed in de spiegel. Kijk goed naar jezelf.
wat lul je nou. Wie ben jij eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt al 5x lopen janken dat je ging vertrekken, waarom post je hier nog? Over spiegels gesproken.
Omdat je een obvious troll kloontje bent. Toen ik net op FOK! kwam wist ik niet eens wat het feedbacktopic was of wie Danny was.
Heb ik allang al gedaan, chefquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:22 schreef Netsplitter het volgende:
Vraag gewoon achter een kloonscan aan en flikker deze in de oubliëtte.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:22 schreef Sophie93 het volgende:
[..]
wat lul je nou. Wie ben jij eigenlijk
Bedenk wel dat de enige reden waarom het fokforum nog bestaat, is omdat vriendjes met elkaar omgaan en lkaar helpenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb ik allang al gedaan, chef
Tot die tijd even vermaken met dit trollkloontje.
Heb jij vrienden hier?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:25 schreef Sophie93 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat de enige reden waarom het fokforum nog bestaat, is omdat vriendjes met elkaar omgaan en lkaar helpen
Moet je tegenwoordig examens afleggen voor een nieuw account? Wat weet jij veel voor een "NiEuWe UsEr".quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:25 schreef Sophie93 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat de enige reden waarom het fokforum nog bestaat, is omdat vriendjes met elkaar omgaan en lkaar helpen
Even een herinnering aan jouw kleuter tantrum:quote:
Is uitloggen lastig voor je? Naast het normaal kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:08 schreef Sophie93 het volgende:
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan hoe het voelt als iemand geeen vrienden heeft. Waarschijnlijk voel je jezelf heel stoer.. Ik heb eeen vrienden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig examens afleggen voor een nieuw account? Wat weet jij veel voor een "NiEuWe UsEr".
Trollkloontje.
Ik weet dat je geen vrienden hebt, hoef je mij niet voor te informeren. Je asociale gedrag maakt dat al vanzelf duidelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:30 schreef Sophie93 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan hoe het voelt als iemand geeen vrienden heeft. Waarschijnlijk voel je jezelf heel stoer.. Ik heb eeen vrienden.
Nou, gezien het feit dat je geen vrienden hebt is dat het minste van je zorgen pik.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:35 schreef Sophie93 het volgende:
Dit forum is compleet toxic. Echt de meest misselijkmakende mensen van het internet kan je op het fokforum vinden.
ik hoop nooit iemand van jullie te ontmoeten
Log dan uit. Faalhaas.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:35 schreef Sophie93 het volgende:
Dit forum is compleet toxic. Echt de meest misselijkmakende mensen van het internet kan je op het fokforum vinden.
Meid. Als je normale topics opent dan kon je wellicht vrienden makenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:35 schreef Sophie93 het volgende:
Ik wil best jouw vriend zijn hoor. Al mijn vrienden zijn toch achterbakse huichelaars.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:30 schreef Sophie93 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan hoe het voelt als iemand geeen vrienden heeft. Waarschijnlijk voel je jezelf heel stoer.. Ik heb eeen vrienden.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:30 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik wil best jouw vriend zijn hoor. Al mijn vrienden zijn toch achterbakse huichelaars.
Al mijn offline vrienden bedoelde ik natuurlijk. Als ik vrienden word met @Sophie93 verwacht ik wel een offline ontmoeting.quote:
Is murp hier modquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:08 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / Jake Paul
Waarom sluit je dit @:murp?
Wellicht komt het door je taalgebruikquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:16 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Blijkbaar of murp is getriggerd omdat ik z'n rolmodel heb beledigd.
Gewoon een ongezouten mening over een persoon. Over Braddie wordt er niet veel anders gepraat maar dat word wel geaccepteerd blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht komt het door je taalgebruik
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:26 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Gewoon een ongezouten mening over een persoon. Over Braddie wordt er niet veel anders gepraat maar dat word wel geaccepteerd blijkbaar.
Terechte klacht. Ik ben een keer gestraft omdat ik een volledig terechte opmerking naar mikeytt had gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:08 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / Jake Paul
Post eerst maar eens wat tetten voordat je een topic opent.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:35 schreef Sophie93 het volgende:
Welke opmerkingquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik ben een keer gestraft omdat ik een volledig terechte opmerking naar mikeytt had gemaakt.
Omdat ik niet vond dat het topic nog langer open moest blijven.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:08 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / Jake Paul
Goed om te weten dat je in ieder geval erop kan vertrouwen dat forum admins objectief zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:29 schreef murp het volgende:
[..]
Omdat ik niet vond dat het topic nog langer open moest blijven. [ afbeelding ]
tnx!quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:45 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je in ieder geval erop kan vertrouwen dat forum admins objectief zijn.
Voor een zelfgemaakte paint doe ik m weer openquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:15 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Open dat topic nou maar gewoon weer.
@:erasmus kijk jij er is naar.
Challenge accepted.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:17 schreef murp het volgende:
[..]
Voor een zelfgemaakte paint doe ik m weer open
Waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:22 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik heb hem heel vriendelijk doch streng gevraagd om te vertrekken.
Hij is nu moeten vertrekken hopelijk gauw terug.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:22 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik heb hem heel vriendelijk doch streng gevraagd om te vertrekken.
wel lekker rustigquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hij is nu moeten vertrekken hopelijk gauw terug.
Miemiemiemiemiequote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat weer continu over braddie in de sc
En dat mag gewoon, want dat is geen kloon-account van Braddiequote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:30 schreef okselzweet het volgende:
Gelukkig zijn er nog 90 andere slowchats en dts waar het niet over braddie gaat
Tevens praat men helemaal niet over braddie, maar over @:sprokkelaar
hahaha Haagstt hahahaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:13 schreef Stepperoller het volgende:
Haags
Zeker omdat Ajax verloren heeft.
sloot soms ook mijn topics en als je verhaal haalde had hij nooit een verhaal. maar hij deed sowieso niet meer veelquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef Solotovski het volgende:
Bedankt voor je inzet, Haags
Wat was jij kut zeg, ongekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |