Even een herinnering aan jouw kleuter tantrum:quote:
Is uitloggen lastig voor je? Naast het normaal kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:08 schreef Sophie93 het volgende:
Ik log nu uit en kom nooit meer terug o[ dit forum. Ik had een heel redelijk b eericht geschrevben in het Klaagbaak forum.
Jullie mods komen er vroeg of laaat ook achter dat jullie gefuckt wortdebnde door Danny
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan hoe het voelt als iemand geeen vrienden heeft. Waarschijnlijk voel je jezelf heel stoer.. Ik heb eeen vrienden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig examens afleggen voor een nieuw account? Wat weet jij veel voor een "NiEuWe UsEr".
Trollkloontje.
Ik weet dat je geen vrienden hebt, hoef je mij niet voor te informeren. Je asociale gedrag maakt dat al vanzelf duidelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:30 schreef Sophie93 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan hoe het voelt als iemand geeen vrienden heeft. Waarschijnlijk voel je jezelf heel stoer.. Ik heb eeen vrienden.
Nou, gezien het feit dat je geen vrienden hebt is dat het minste van je zorgen pik.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:35 schreef Sophie93 het volgende:
Dit forum is compleet toxic. Echt de meest misselijkmakende mensen van het internet kan je op het fokforum vinden.
ik hoop nooit iemand van jullie te ontmoeten
Log dan uit. Faalhaas.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:35 schreef Sophie93 het volgende:
Dit forum is compleet toxic. Echt de meest misselijkmakende mensen van het internet kan je op het fokforum vinden.
Meid. Als je normale topics opent dan kon je wellicht vrienden makenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:35 schreef Sophie93 het volgende:
Ik wil best jouw vriend zijn hoor. Al mijn vrienden zijn toch achterbakse huichelaars.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:30 schreef Sophie93 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan hoe het voelt als iemand geeen vrienden heeft. Waarschijnlijk voel je jezelf heel stoer.. Ik heb eeen vrienden.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:30 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik wil best jouw vriend zijn hoor. Al mijn vrienden zijn toch achterbakse huichelaars.
Al mijn offline vrienden bedoelde ik natuurlijk. Als ik vrienden word met @Sophie93 verwacht ik wel een offline ontmoeting.quote:
Is murp hier modquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:08 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / Jake Paul
Waarom sluit je dit @:murp?
Wellicht komt het door je taalgebruikquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:16 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Blijkbaar of murp is getriggerd omdat ik z'n rolmodel heb beledigd.
Gewoon een ongezouten mening over een persoon. Over Braddie wordt er niet veel anders gepraat maar dat word wel geaccepteerd blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht komt het door je taalgebruik
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:26 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Gewoon een ongezouten mening over een persoon. Over Braddie wordt er niet veel anders gepraat maar dat word wel geaccepteerd blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |