My name is FlippingCoin jr. and I approve this message.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:03 schreef scrupuleus het volgende:
Blijkbaar zijn er ook mongolen die content van hem naar dumpert sturen, waar is de roep van de wijze fas om die man gewoon niet bloot te stellen aan al die idioten die het allemaal beter weten.
Het is gewoon wachten op een klapband.
Check deze grap @:chevydekapzijn
Omdat je een racistische kloon bent en stormfront ergens anders is.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:25 schreef okselzweet het volgende:
Goed verhaal, doe we lekker niets mee. Post anders weer een pikante foto van je Hema ondergoed.
Dat klinkt als jouw probleem.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:19 schreef Sophie93 het volgende:
Oke als mijn mond gesnoerd word ben ik gelijk weer weg van dit forum. Het was even leuk
"nou ja leuk". Ik heb er gewoon een tyfushekel aan als mijn mond gesnoerd wordt. Gute reise und auf wiedersehen
Doei racistische kloon.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:08 schreef Sophie93 het volgende:
Ik log nu uit en kom nooit meer terug o[ dit forum. Ik had een heel redelijk b eericht geschrevben in het Klaagbaak forum.
Jullie mods komen er vroeg of laaat ook achter dat jullie gefuckt wortdebnde door Danny
/carequote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:08 schreef Sophie93 het volgende:
Ik log nu uit en kom nooit meer terug o[ dit forum. Ik had een heel redelijk b eericht geschrevben in het Klaagbaak forum.
Jullie mods komen er vroeg of laaat ook achter dat jullie gefuckt wortdebnde door Danny
Je hebt al 5x lopen janken dat je ging vertrekken, waarom post je hier nog? Over spiegels gesproken.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:18 schreef Sophie93 het volgende:
Zijn er nou weer bericht3en van mijn verwijderd?
Aan de mod die dit bericht gaat verwijderen. Kijk eens heel goed in de spiegel. Kijk goed naar jezelf.
wat lul je nou. Wie ben jij eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt al 5x lopen janken dat je ging vertrekken, waarom post je hier nog? Over spiegels gesproken.
Omdat je een obvious troll kloontje bent. Toen ik net op FOK! kwam wist ik niet eens wat het feedbacktopic was of wie Danny was.
Heb ik allang al gedaan, chefquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:22 schreef Netsplitter het volgende:
Vraag gewoon achter een kloonscan aan en flikker deze in de oubliėtte.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:22 schreef Sophie93 het volgende:
[..]
wat lul je nou. Wie ben jij eigenlijk
Bedenk wel dat de enige reden waarom het fokforum nog bestaat, is omdat vriendjes met elkaar omgaan en lkaar helpenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb ik allang al gedaan, chef
Tot die tijd even vermaken met dit trollkloontje.
Heb jij vrienden hier?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:25 schreef Sophie93 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat de enige reden waarom het fokforum nog bestaat, is omdat vriendjes met elkaar omgaan en lkaar helpen
Moet je tegenwoordig examens afleggen voor een nieuw account? Wat weet jij veel voor een "NiEuWe UsEr".quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:25 schreef Sophie93 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat de enige reden waarom het fokforum nog bestaat, is omdat vriendjes met elkaar omgaan en lkaar helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |