quote:
KLB / [KLB SC]Stimo zit haar dikke billen nog te vingeren op m'n dquote:Op zondag 23 mei 2021 22:15 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Omdat phoenyxkneus grappig dacht te zijn door te kapen en het nu helemaal uit de klauwen loopt.
Denk ik.
Zoiets.
Dat is niet de scquote:Op zondag 23 mei 2021 22:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
KLB / [KLB SC]Stimo zit haar dikke billen nog te vingeren op m'n d
is gewoon open habibos geloof ik
Een niet nader te noemen persoon is al flink aan het TRen @Boze_Eendquote:Op maandag 24 mei 2021 11:20 schreef Netsplitter het volgende:
@:plompzakker
Serieus? Je gaat nu in eens serieus zitten modden op nauwelijks zichtbare schaamlippen?
Omdat murp in een onzinnige actie het topic in eens dicht flikkerde?
Het is echt triest dat je die rooie weg haalt. Je moest echt moeite doen om iets anders dan een paar mooie borsten en billen te onderscheiden...
Phoenyx haalt er genoegdoening uit om dat topic te naaienquote:Op maandag 24 mei 2021 11:47 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen persoon is al flink aan het TRen @:boze_eend
Ik doe mijn best om dat topic voor iedereen open te houdenquote:Op maandag 24 mei 2021 11:20 schreef Netsplitter het volgende:
@:plompzakker
Serieus? Je gaat nu in eens serieus zitten modden op nauwelijks zichtbare schaamlippen?
Omdat murp in een onzinnige actie het topic in eens dicht flikkerde?
Het is echt triest dat je die rooie weg haalt. Je moest echt moeite doen om iets anders dan een paar mooie borsten en billen te onderscheiden...
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Gelijk oversteken dan hier ook dan.
Geef dit dan ook terug aan KLB
Toestemming van @GGMM dat de KLB SC TT wordt veranderdquote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
Toestemming van @:ggMM dat de KLB SC TT wordt veranderd
VBL on tour graag eruit.
Bedankt
Heel mooiquote:Op maandag 24 mei 2021 18:32 schreef Boze_Eend het volgende:
klb wordt verziekt door het waanbeleid van @:amarantha die enkel voor @:onlogisch doet optreden
tietentopic werd laatst ook al dichtgegooid klb heeft geen zin meer in users.
Ik ga naar ONZ
Wellicht kunnen de mensen over zichzelf praten en hun hobbies, het gaat nu enkel over braddie en de modjes zouden restrictief moeten handhaven maar ze voeren geen beleidquote:
Aangezien het niet meer 2 weken duurt voor de sc vol is, is er blijkbaar animo voor.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht kunnen de mensen over zichzelf praten en hun hobbies, het gaat nu enkel over braddie en de modjes zouden restrictief moeten handhaven maar ze voeren geen beleid
In het land der blinden is de vette zeug koningquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:36 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Aangezien het niet meer 2 weken duurt voor de sc vol is, is er blijkbaar animo voor.
En anders ga je maar lekker naar de OUD sc!!!
Dan post je toch lekker in een van die andere miljard sc's waar je te vinden bentquote:
Braddie is geen fokker dus mag gewoon miemiemiequote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht kunnen de mensen over zichzelf praten en hun hobbies, het gaat nu enkel over braddie en de modjes zouden restrictief moeten handhaven maar ze voeren geen beleid
Had je ook interesse in hem gehad als hij nooit hier was geweest?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Braddie is geen fokker dus mag gewoon miemiemie
Ik post nergens meer bijnaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan post je toch lekker in een van die andere miljard sc's waar je te vinden bent
Ik denk dat Braddie hem een keer heeft afgewezen voor seksuele escapadesquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan post je toch lekker in een van die andere miljard sc's waar je te vinden bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |