Terechte klacht. Ik ben een keer gestraft omdat ik een volledig terechte opmerking naar mikeytt had gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:08 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / Jake Paul
Waarom sluit je dit @:murp?
Post eerst maar eens wat tetten voordat je een topic opent.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:35 schreef Sophie93 het volgende:
Dit forum is compleet toxic. Echt de meest misselijkmakende mensen van het internet kan je op het fokforum vinden.
ik hoop nooit iemand van jullie te ontmoeten
Welke opmerkingquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik ben een keer gestraft omdat ik een volledig terechte opmerking naar mikeytt had gemaakt.
Omdat ik niet vond dat het topic nog langer open moest blijven.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:08 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / Jake Paul
Waarom sluit je dit @:murp?
Goed om te weten dat je in ieder geval erop kan vertrouwen dat forum admins objectief zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:29 schreef murp het volgende:
[..]
Omdat ik niet vond dat het topic nog langer open moest blijven. [ afbeelding ]
tnx!quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:45 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je in ieder geval erop kan vertrouwen dat forum admins objectief zijn.
Voor een zelfgemaakte paint doe ik m weer openquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:15 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Open dat topic nou maar gewoon weer.
@:erasmus kijk jij er is naar.
Challenge accepted.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:17 schreef murp het volgende:
[..]
Voor een zelfgemaakte paint doe ik m weer open
Waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:22 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik heb hem heel vriendelijk doch streng gevraagd om te vertrekken.
Hij is nu moeten vertrekken hopelijk gauw terug.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:22 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik heb hem heel vriendelijk doch streng gevraagd om te vertrekken.
wel lekker rustigquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hij is nu moeten vertrekken hopelijk gauw terug.
Miemiemiemiemiequote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat weer continu over braddie in de sc
En dat mag gewoon, want dat is geen kloon-account van Braddiequote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:30 schreef okselzweet het volgende:
Gelukkig zijn er nog 90 andere slowchats en dts waar het niet over braddie gaat
Tevens praat men helemaal niet over braddie, maar over @:sprokkelaar
hahaha Haagstt hahahaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:13 schreef Stepperoller het volgende:
Haags
Zeker omdat Ajax verloren heeft.
sloot soms ook mijn topics en als je verhaal haalde had hij nooit een verhaal. maar hij deed sowieso niet meer veelquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef Solotovski het volgende:
Bedankt voor je inzet, Haags
Wat was jij kut zeg, ongekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |