Ja Kroatië net beide!quote:Op zondag 9 mei 2021 11:46 schreef Niels93 het volgende:
Heeft een land al de catwalk gebruikt? Of het semi transparante extra scherm?
Slovenië en Kroatië gebruiken beide! Volgens mij gebruikte Ierland ook de catwalk.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:46 schreef Niels93 het volgende:
Heeft een land al de catwalk gebruikt? Of het semi transparante extra scherm?
Ik vrees met grote vrezen voor Belgiëquote:Op zondag 9 mei 2021 11:52 schreef Amarinthe het volgende:
SF1 is echt te sterk zeg, tot nu toe klinkt alles zo goed
Ja echt nog 0 gedoe ookquote:Op zondag 9 mei 2021 11:53 schreef molloot200 het volgende:
Zo leuk dat er zo veel goede stagings lijken te zijn dit jaar! Waarschijnlijk wil het Nederlandse team ook het vetste van het vetste uit elke act halen. Dat is ook zoals het hoort. Niet zo half-half als in Tel Aviv toen dat het telkens gedoe was.
Jep ik ook, tot nu toe lijkt alle staging sterk (ben nog niet helemaal overtuigd van Zweden), dus als Belgie geen sterke staging heeft wordt het heel lastigquote:
Van onze verslaggeversquote:Op zondag 9 mei 2021 11:49 schreef Cee het volgende:
Kroatië – Albina – Tick Tock
Albina draagt een nude outfit met daarover zilveren elementen waardoor het nog wel lijkt of ze iets van kleding aan heeft. De schoudervullingen zijn van Marga Bult geleend. Haar vier dansers zijn eveneens in zilver, met een lichte BDSM-touch. Ze start in het donker en ‘regisseert’ de laser-lichten met haar handen, het doet veel denken aan Lovewave van Armenië in 2016. Het kleurenpalet is donkerroze/paars en blauw. Halverwege verschijnen middels augmented reality vijf Albina’s in beeld. Ze wordt ook opgetild door haar dansers, die gaan met haar een stukje lopen te lopen en dan wordt ze neergezet en dansen ze vrolijk verder. Het geheel is energiek en daardoor komt ze qua stem niet altijd even zuiver uit de verf maar vooralsnog is dit de act die vandaag de grootste reactie uit het perscentrum krijgt.
Dat is toch niksquote:Op zondag 9 mei 2021 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt nog 0 gedoe ookHet loshangende oortje van Elena kwam dan nog het dichtst in de buurt
Zweden dat zou blijven steken in de semi's bwoh.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:55 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Jep ik ook, tot nu toe lijkt alle staging sterk (ben nog niet helemaal overtuigd van Zweden), dus als Belgie geen sterke staging heeft wordt het heel lastig
Would like to see thatquote:Op zondag 9 mei 2021 11:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zweden dat zou blijven steken in de semi's bwoh.
Volgens de escunited stream ging er net even een cameradingetje mis, maar dat mag nog wel nuquote:Op zondag 9 mei 2021 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt nog 0 gedoe ookHet loshangende oortje van Elena kwam dan nog het dichtst in de buurt
Ben enorm benieuwd wie zich gaan kwalificeren ja, genotquote:Op zondag 9 mei 2021 11:57 schreef Em31 het volgende:
Alles wat nog komt heeft eigenlijk ook gewoon best een grote kans. Dit wordt nog wat.
quote:
Deze onder elkaarquote:
Terwijl Tusse juist zo sympathiek is.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, gebaseerd op wat we nu hebben gezien zou het imo terecht zijnquote:Op zondag 9 mei 2021 11:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iemand in de chat had geld geboden opdat wiwizus het zou showen??quote:
@Cee en @Greys die streamen tijdens Nederland jatochquote:Op zondag 9 mei 2021 11:59 schreef ijs_beer het volgende:
Het is dat ik tegenwoordig onder m'n eigen naam youtube anders had ik wel een opmerking gemaakt dat ze de cyste in d'r muil moest douwen.
@:Cee @:Greys we hebben jullie nodig voor een betere stream.
Oh, een cyste. Ik dacht dat ze het over een SOA had gisteren, haha. 🤢quote:
https://eurovision.tv/sunday-9-mayquote:🧯🔥EVEN MORE PYRO INCOMING🔥🧯
Croatia have also brought the pyro, because you can never have too much pyro at Eurovision. But they've gone with fireworks rather than flames, which is better for what remains of our eyebrows.
Zweden gaat echt wel door hoor. Die worden zoals altijd gesteund door de jury's. Het lied is inderdaad niks bijzonders, maar originaliteit boeit die jury's niet.quote:
Zou ik met dit nummer niet erg vindenquote:Op zondag 9 mei 2021 11:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh no, oh nooooooooooooooquote:Op zondag 9 mei 2021 12:02 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk gaan de jury’s nu Kroatië nu niet wegstemmen tegen het veel saaiere Israël.
Zometeen even kijken voor wat mooie fjorden en besneeuwde bergenquote:Op zondag 9 mei 2021 12:03 schreef ijs_beer het volgende:
ESF / [2021] Noorwegen: Tix - Fallen Angel #6
Foto's van noorwegen.
Wel een goede impressie van hoe TIX eruit ziet.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zometeen even kijken voor wat mooie fjorden en besneeuwde bergen
Ik schakel net in en val meteen in de verbazingquote:
Jaquote:Op zondag 9 mei 2021 12:17 schreef Guanabana het volgende:
Ben ik de enige die België nog steeds saai vindt?
Neequote:Op zondag 9 mei 2021 12:17 schreef Guanabana het volgende:
Ben ik de enige die België nog steeds saai vindt?
Enige dat ze misschien kan helpen is dat ze een rustpunt zijn na heel veel pyro geweldquote:Op zondag 9 mei 2021 12:21 schreef Em31 het volgende:
Denk dat het heel lastig voor ze wordt in deze semi.
Jup. Ook onze ogen ter plaatsen moeten het nog zien groeien:quote:Op zondag 9 mei 2021 12:21 schreef grazz het volgende:
Maar niemand is echt onder de indruk dus. Geen CATSje
Www.NSinternationaal.nl voor een ticket terug op dinsdagavond denk ik.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:21 schreef koffieleuk het volgende:
Meer een Carousel / Douwe Bob sfeertje denk ik?
Dat is zeker een enorm pluspunt, toch 3 ietwat over de top dingen ervoor. Dan is dit even wel lekkere kalmte.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:22 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Enige dat ze misschien kan helpen is dat ze een rustpunt zijn na heel veel pyro geweld
Ja daar houd ik me ook nog aan vast voorlopig dat ze een rustpunt zijn.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is zeker een enorm pluspunt, toch 3 ietwat over de top dingen ervoor. Dan is dit even wel lekkere kalmte.
En vergeet niet, aan een Pannecoucke staging wordt over het algemeen nog flink geschaafd tijdens de repetities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |