Volgens de escunited stream ging er net even een cameradingetje mis, maar dat mag nog wel nuquote:Op zondag 9 mei 2021 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt nog 0 gedoe ookHet loshangende oortje van Elena kwam dan nog het dichtst in de buurt
Ben enorm benieuwd wie zich gaan kwalificeren ja, genotquote:Op zondag 9 mei 2021 11:57 schreef Em31 het volgende:
Alles wat nog komt heeft eigenlijk ook gewoon best een grote kans. Dit wordt nog wat.
quote:
Deze onder elkaarquote:
Terwijl Tusse juist zo sympathiek is.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zweden dat zou blijven steken in de semi's bwoh.
Eerlijk gezegd, gebaseerd op wat we nu hebben gezien zou het imo terecht zijnquote:Op zondag 9 mei 2021 11:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iemand in de chat had geld geboden opdat wiwizus het zou showen??quote:
@Cee en @Greys die streamen tijdens Nederland jatochquote:Op zondag 9 mei 2021 11:59 schreef ijs_beer het volgende:
Het is dat ik tegenwoordig onder m'n eigen naam youtube anders had ik wel een opmerking gemaakt dat ze de cyste in d'r muil moest douwen.
@:Cee @:Greys we hebben jullie nodig voor een betere stream.
Oh, een cyste. Ik dacht dat ze het over een SOA had gisteren, haha. 🤢quote:
https://eurovision.tv/sunday-9-mayquote:🧯🔥EVEN MORE PYRO INCOMING🔥🧯
Croatia have also brought the pyro, because you can never have too much pyro at Eurovision. But they've gone with fireworks rather than flames, which is better for what remains of our eyebrows.
Zweden gaat echt wel door hoor. Die worden zoals altijd gesteund door de jury's. Het lied is inderdaad niks bijzonders, maar originaliteit boeit die jury's niet.quote:
Zou ik met dit nummer niet erg vindenquote:Op zondag 9 mei 2021 11:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |