abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:04:31 #276
323401 Kijkertje
met filter
pi_199379514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik hecht vooral een hoop waarde aan mensenlevens. Ik begrijp de politieke context van de capitolbestorming in de zin van dat het fundament van de democratie werd aangevallen. Echter, bij de capitolbestorming vielen 6 doden en bij de rellen afgelopen zomer 26. Ik begrijp de frustraties van die mensen wel, maar een mensenleven ontnemen gaat naar mijn mening dermate ver dat je alles in het werk moet stellen om dat te voorkomen. En die 26 doden hadden grotendeels voorkomen kunnen worden.

In die zin vond ik de aanslag in Pittsburgh bijv. ook erger dan de capitolbestorming.
Ah op zo'n manier. Voor mij is het behoud van de democratie het allerbelangrijkste. Het is dat McCarthy Pence en McConnell het fatsoen hadden om niet mee te gaan in het plan van Trump om de verkiezingen naar zijn hand te zetten maar eens te meer is gebleken dat het systeem op sommige punten toch wel erg kwetsbaar is en dan ben je nog veel verder van huis dan die 26 doden vrees ik (die ik absoluut niet wil goedpraten, laat dat duidelijk zijn).

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 12-05-2021 04:23:30 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199379727
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ah op zo'n manier. Voor mij is het behoud van de democratie het allerbelangrijkste. Het is dat McCarthy en McConnell het fatsoen hadden om niet mee te gaan in het plan van Trump om de verkiezingen naar zijn hand te zetten maar eens te meer is gebleken dat het systeem om sommige punten toch wel erg kwetsbaar is en dan ben je nog veel verder van huis dan die 26 doden vrees ik (die ik absoluut niet wil goedpraten, laat dat duidelijk zijn).
Een futiel meningsverschilletje dus.
Incelfrikandel
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:40:12 #278
323401 Kijkertje
met filter
pi_199396458
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199398934
quote:
6s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:40 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
BLM en Antifa dus
pi_199408231
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199408404
Godenshow natuurlijk. Vooral ook hoe netjes gekleed en gemanierd iedereen toen was. Al ging het al wel enigszins downhill. Lijkt me heerlijk om die jaren 70, 80 en 90 te hebben kunnen ervaren.
  donderdag 13 mei 2021 @ 18:49:37 #282
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199408752
quote:
17s.gif Op donderdag 13 mei 2021 18:21 schreef Dejannn het volgende:
Godenshow natuurlijk. Vooral ook hoe netjes gekleed en gemanierd iedereen toen was. Al ging het al wel enigszins downhill. Lijkt me heerlijk om die jaren 70, 80 en 90 te hebben kunnen ervaren.
Mooi staaltje naviteit weer wel.
  donderdag 13 mei 2021 @ 19:31:01 #283
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199409261
https://www.telegraaf.nl/(...)rge-floyd-uitgesteld

Proces medeverachten uitgesteld tot Maart 2022 !!

Tegen die tijd het allemaal wat weggezakt en krijgen ze vrijspraak en ook chauvin zal wel weggemoffeld worden in een rusthuis
quote:
Proces tegen drie verdachten dood George Floyd uitgesteld
Updated 23 min geleden
24 min geleden in BUITENLAND
MINNEAPOLIS - Een Amerikaanse rechter heeft het proces uitgesteld tegen drie ex-agenten die worden vervolgd voor de dood van George Floyd.
De rechtszaak begint pas in maart volgend jaar, berichten lokale media in Minneapolis.

When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199599651
Dit was natuurlijk voorspelbaar. Maar helaas waren heetgebakerde woke-isten zo overtuigd van de oplossing voor vermeend racistisch politiegeweld: Defund and/or abolish the police.

Ieder weldenkend mens kon natuurlijk direct tot de conclusie komen dat dit enkel meer tot meer criminaliteit zou gaan leiden. En wie zijn daar de slachtoffers van? In grote mate de etnische minderheden waarvoor men constant zegt te strijden.

Wat hebben we hier weer van geleerd? Politiek beleid moet worden uitgestippeld door rationele mensen, en niet door emotionele links-en progressief georinteerde social justice warriors.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2021 17:16:40 ]
pi_199599830
Tim Pool is geen weldenkend mens dus is er nog een andere bron?
pi_199599959
Bijna een jaar geleden. Morgen gaat de familie van Floyd op bezoek bij Biden.

quote:
Familie George Floyd jaar na zijn dood op bezoek bij Biden

De familie van George Floyd gaat een jaar nadat hij door een politieagent werd gedood op bezoek bij de Amerikaanse president Joe Biden. Floyd werd op 25 mei 2020 door Derek Chauvin minutenlang tegen de grond gedrukt, waardoor hij geen adem kreeg en uiteindelijk overleed.

Biden heeft de nabestaanden van Floyd vaker gesproken. Volgens het Witte Huis hadden hij en Philonise Floyd, de broer van George, recent nog telefonisch contact. Dat was nadat Chauvin schuldig werd bevonden aan de moord op Floyd. De ex-agent hoort waarschijnlijk op 25 juni welke straf hij krijg. Hij kan veertig jaar celstraf krijgen.

De president wilde voor 25 mei een wet doorvoeren om de politie te hervormen, maar dat lijkt niet te lukken. Het voorstel werd in maart al aangenomen door het Huis van Afgevaardigden, maar de Senaat heeft er nog niet over gestemd. Een woordvoerster van Biden zegt dat de president het zo snel mogelijk voor elkaar wil krijgen. De wet is vernoemd naar Floyd.
quote:
George Floyd’s Death: One Year Later

Americans are still more likely to say that police violence is a serious problem than they were before George Floyd’s death, but few think the focus on the issue is creating lasting change.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Incelfrikandel
  maandag 24 mei 2021 @ 17:43:39 #288
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199600023
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:30 schreef MoreDakka het volgende:
Tim Pool is geen weldenkend mens dus is er nog een andere bron?
Bv:

quote:
A Year After George Floyd: Pressure to Add Police Amid Rising Crime

Los Angeles, like other cities across the nation, is facing a rise in gun violence. And the police budget is growing

LOS ANGELES — Helen Jones grew up in Watts in a time of gang wars and a crack epidemic, when the police used battering rams to knock down the walls of suspected drug houses and Black people were routinely profiled or beaten by street cops.

Then and now, her life has been shaped by violence: Last spring, after the city shut down to contain the coronavirus pandemic, her nephew was shot dead in his home; the year before, her brother was shot in the back on a South Los Angeles street and lived; and in 2009, her son died in a downtown jail in what the authorities called a suicide but she believes was a murder by sheriff’s deputies.

Last year, Ms. Jones’s demands for fewer police officers and more investment in communities like hers became the demands of a movement — after the police killing of George Floyd in Minneapolis shook the country, inspired the largest mass demonstrations for civil rights in generations and pushed police reform to the forefront of the national agenda.

Now, a year after Mr. Floyd’s death, Los Angeles and other American cities face a surge in violent crime amid pandemic despair and a flood of new guns onto the streets. The surge is prompting cities whose leaders embraced the values of the movement last year to reassess how far they are willing to go to reimagine public safety and divert money away from the police and toward social services.

“I don’t care how bad it gets — no one wants more cops,” Ms. Jones, 56, said last week as she met with other activists outside a food hall in South Los Angeles. “We don’t need tougher police, we need more alternatives to help people thrive.”

But more cops is what Los Angeles is getting.

A year after streets echoed with calls to “defund” law enforcement and city leaders embraced the message by agreeing to take $150 million away from the Los Angeles Police Department, or about 8 percent of the department’s budget, the city last week agreed to increase the police budget to allow the department to hire about 250 officers. The increase essentially restores the cuts that followed the protests.

On the streets of South Los Angeles, where residents have historically suffered the most from aggressive policing and gang violence and where much of the current surge in shootings is happening, officers are ramping up patrols and stopping more cars to look for guns.

It is a trend mirrored across the country, where crime is skyrocketing in many big cities, putting liberal leaders under pressure to balance the demands of activists against the concerns of some residents about rising violence. In New York, where homicides grew by nearly 45 percent last year, crime is dominating the discussion in the race for mayor. Last week in Philadelphia, where crime is up sharply, Democratic primary voters overwhelmingly backed the city’s progressive district attorney, despite opposition from police unions. Even smaller cities haven’t been spared the rise in violence: Louisville last year set a record for homicides, with 173, and this year is on pace to surpass that.
NY Times

pi_199601196
Interessant artikel in de NYT. Doet me een beetje denken aan de vogelaarwijken. Het ligt volgens sommige mensen en veel inwoners van deze wijken altijd aan oorzaken die buiten zichzelf liggen. In vogelaarwijken hebben ze er alles aan gedaan met bakken gemeenschapsgeld. Coaching, nieuwbouw, bakken met geld gepompt in de scholen en programma's in die wijken. Uiteindelijk verpaupert ook de nieuwbouw weer waar je bijstaat, blijken simpele zaken als vuilnis gescheiden aanbieden op de juiste dagen aan de weg al te moeilijk. Het ligt gewoon aan gemiddelde bewoner zelf.
pi_199602026
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Bv:
[..]

NY Times

[ afbeelding ]
^O^

Deze is ook wel mooi:



[ Bericht 7% gewijzigd door Eufonie op 24-05-2021 19:47:38 ]
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_199604767
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:39 schreef Eufonie het volgende:

[..]

^O^

Deze is ook wel mooi:

[ afbeelding ]
Hilarisch.
Worden de raadsleden/wethouders/burgemeester (de Amerikaanse functies dan) die de bezuinigingen hebben doorgedreven ook persoonlijk verantwoordelijk gehouden voor het leed wat ze hun bevolking hebben aangedaan?
pi_199615008
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:39 schreef Eufonie het volgende:

[..]

^O^

Deze is ook wel mooi:

[ afbeelding ]
Dat staat niet goed nee. Maar wist je dat precies dit de bedoeling van Karl Marx was. De communisten in Sovjet Unie wilden af van politie en installeerden hun eigen 'politie'. In de VS betekent dit dat ze nu vast antifa en BLM willen installeren als handhavers. De politiepakjes krijgen straks alle kleuren van de regenboog.
pi_199616135
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_199626842
Haha, er was schijnbaar gister een BLM special op de NPO omdat het een jaar geleden was (gaat snel).

Maar liefst 77.000 kijkers!



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2021 14:05:31 ]
pi_199626949
Dat men daar berhaupt aandacht aan besteed is al schrikbarend te noemen. Gelukkig geen mens die zich daar voor interesseert op wat BIJ1 stemmers na wellicht.
pi_199626983
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:04 schreef Scrummie het volgende:
Haha, er was schijnbaar gister een BLM special op de NPO omdat het een jaar geleden was (gaat snel).

Maar liefst 77.000 kijkers!

[ afbeelding ]
Bij het songfestival kon men ook goed zien hoe zeer het leeft bij het "gewone volk".

De act van de Nederlandse Jeangu -door de New York Times geprezen als "BLM" act- kreeg van een paar jury's een paar schamele puntjes en van het "gewone volk" was het al helemaal veelzeggend; zero points.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_199627028
Het lijkt er op dat Omroep Zwart dadelijk meer leden heeft dan kijkers.

Goed om te zien dat men het dagelijkse leven in Minneapolis weer heeft opgepakt. De ene na de andere schietpartij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199627402
quote:
4s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Bij het songfestival kon men ook goed zien hoe zeer het leeft bij het "gewone volk".

De act van de Nederlandse Jeangu -door de New York Times geprezen als "BLM" act- kreeg van een paar jury's een paar schamele puntjes en van het "gewone volk" was het al helemaal veelzeggend; zero points.
Tja, je moet ook niet vanwege social justice gerelateerde redenen een inzending kiezen. Als ik mij niet vergis zou Jeangu initieel ook hebben meegedaan met een ander nummer, maar werden de plannen hiervoor gewijzigd na de BLM hysterie van vorig jaar. Belachelijk natuurlijk, en men heeft zichzelf hiermee ook flink in de voet geschoten. Want ondanks dat er direct een aantal social justice warriors onder de journalisten in de pen klommen om deze belabberde uitslag nog positief te doen lijken, is Jeangu natuurlijk gewoon afgegaan als een gieter met dit rare nummer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2021 14:49:10 ]
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:51:28 #299
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 18:56:04 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199631477
vond ik wel een leuk liedje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')