Dit is echt geweldig.quote:
Er was veel rumoer in het perscentrum over dat ineens vijf van haar waren. Cee komt zo met haar uitgebreide stukje!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 11:49 schreef Cee het volgende:
Kroati – Albina – Tick Tock
Albina draagt een nude outfit met daarover zilveren elementen waardoor het nog wel lijkt of ze iets van kleding aan heeft. De schoudervullingen zijn van Marga Bult geleend. Haar vier dansers zijn eveneens in zilver, met een lichte BDSM-touch. Ze start in het donker en ‘regisseert’ de laser-lichten met haar handen, het doet veel denken aan Lovewave van Armeni in 2016. Het kleurenpalet is donkerroze/paars en blauw. Halverwege verschijnen middels augmented reality vijf Albina’s in beeld. Ze wordt ook opgetild door haar dansers, die gaan met haar een stukje lopen te lopen en dan wordt ze neergezet en dansen ze vrolijk verder. Het geheel is energiek en daardoor komt ze qua stem niet altijd even zuiver uit de verf maar vooralsnog is dit de act die vandaag de grootste reactie uit het perscentrum krijgt.
Deze korte reviewtjes telkensquote:Op zondag 9 mei 2021 11:49 schreef Cee het volgende:
Kroati – Albina – Tick Tock
Albina draagt een nude outfit met daarover zilveren elementen waardoor het nog wel lijkt of ze iets van kleding aan heeft. De schoudervullingen zijn van Marga Bult geleend. Haar vier dansers zijn eveneens in zilver, met een lichte BDSM-touch. Ze start in het donker en ‘regisseert’ de laser-lichten met haar handen, het doet veel denken aan Lovewave van Armeni in 2016. Het kleurenpalet is donkerroze/paars en blauw. Halverwege verschijnen middels augmented reality vijf Albina’s in beeld. Ze wordt ook opgetild door haar dansers, die gaan met haar een stukje lopen te lopen en dan wordt ze neergezet en dansen ze vrolijk verder. Het geheel is energiek en daardoor komt ze qua stem niet altijd even zuiver uit de verf maar vooralsnog is dit de act die vandaag de grootste reactie uit het perscentrum krijgt.
Ik heb meteen ook weer zin in een ESF Fok! meet. Jullie zijn zo gezellig.quote:
Drukte uiteraard wel ergens halverwege op stop ipv pauze maar heeeeeeeee ik heb een app op mijn telefoon waarin je dat gewoon aan elkaar kunt plakken dus kei-profi weet je wel!quote:Op zondag 9 mei 2021 12:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb meteen ook weer zin in een ESF Fok! meet. Jullie zijn zo gezellig.
Flatteuze hoeken tot daar aan toe, wees blij dat je al vloggend nog nergens tegenaan bent gelopen, dat was mij waarschijnlijk minstens 10x overkomen.
quote:
quote:
Klassieke pannecoucke staging.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:23 schreef Cee het volgende:
Belgi – Hooverphonic – The wrong place
De staging van Hooverphonic draait letterlijk en figuurlijk om Geike. De band en haar achtergrondzangeres staan in een cirkel, ieder op een apart podium, om haar heen. Ze draagt een zwart jurkje met wat glitter elementen maar verder is alles donker en sferisch. Aan het eind wordt ze gehuld in spotlighs die haar van allerlei kanten in een fel licht hullen. Op de achtergrond toont het LED-scherm een video van close-ups van Geike’s ogen. Er wordt gebruik gemaakt van lange shots en een steadycam die om de groep heen blijft draaien.
Wilde slechts 1 tweet delen, maar goed. Grappig hoe meningen zo kunnen verschillen.quote:
Zo heel veel verschilt het niet denk ik? Zij gooien er iets meer enthousiasme tegenaan en die voelden wij nt ietsje minder denk ik.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:27 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Wilde slechts 1 tweet delen, maar goed. Grappig hoe meningen zo kunnen verschillen.
Maar past de staging wel bij het nummer volgens jullie? Dat mis ik een beetje in jullie mini samenvattingquote:Op zondag 9 mei 2021 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo heel veel verschilt het niet denk ik? Zij gooien er iets meer enthousiasme tegenaan en die voelden wij nt ietsje minder denk ik.Verder was er echt weinig mis mee hoor. Steady. Prima. Maar niet dat je denkt WAUW.
Ik vind het nummer k vrij donker en sferisch dus ja, het valt zeker niet uit de toon qua passen bij het lied.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar past de staging wel bij het nummer volgens jullie? Dat mis ik een beetje in jullie mini samenvattingDat heeft Pannecoucke ook weleens fout gedaan namelijk
Aan het eind van de Belgische repetitie? Meestal klappen er wel wat mensen na elke repetitie. En als dat het niet was dan komt het uit de ruimte van de persconferentie!quote:Op zondag 9 mei 2021 12:37 schreef koffieleuk het volgende:
Er was net gejuich/applaus op de achtergrond bij Wiwi. Enig idee waarvoor?
Dan denk ik die laatstequote:Op zondag 9 mei 2021 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan het eind van de Belgische repetitie? Meestal klappen er wel wat mensen na elke repetitie. En als dat het niet was dan komt het uit de ruimte van de persconferentie!
Daar wordt vrij hard geklapt soms als de artiest het podium op komt en als ze bv een stukje zingen ofzo.quote:
Ahh, zit ie daar in zijn uppiequote:
Superleuk, meidenquote:
Ik heb een camera met 3 lenzen, m'n iPhone 12 en een laptop. En een statief. Moet eigenlijk alleen nog eten hebben.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:51 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie veel gear mee qua laptops/telefoons/iPads om alles te verslaan?
Wat leuk!quote:
Ah super tof, een livestream zou ook echt nice zijn.quote:
Ja! Nul stress die man!quote:Op zondag 9 mei 2021 13:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vet! Is hij een beetje tevreden met alles tot nu toe?
Daar hebben we zelf ook om gegierd.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:20 schreef Viv het volgende:
Leuk filmpje dames!
"Gelukkig zijn wij heel goed in vloggen... ook niet."![]()
JA MAAR KIJK ALLEEN DIE THUMBNAIL AL, IK LIJK WEL DRONKEN.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat leuk!
En het is hartstikke goed hoor, niet zo onzeker doen
Pohhhquote:Op zondag 9 mei 2021 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Nul stress die man!
[..]
Daar hebben we zelf ook om gegierd.
[..]
JA MAAR KIJK ALLEEN DIE THUMBNAIL AL, IK LIJK WEL DRONKEN.
Lunchtime!
[ afbeelding ]
GEWELDIG DITquote:
Warm binnen?quote:
Ah ben benieuwd!quote:Op zondag 9 mei 2021 13:59 schreef Greys het volgende:
We moeten dit even een tweede keer zien om er goed iets over te kunnen zeggen. Qua zang zit het goed, het was weinig verrassend eigenlijk allemaal. Aan het einde leek er even iets opvallends te zijn maar dat ging nu niet helemaal goed dus we wachten even de tweede doorloop af. Stay tuned!
Ik vond er nu ook wat veel shots van heel veraf tussen zitten.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ben benieuwd!![]()
Matt vindt de staging wat te druk, vinden jullie dat ook?
Ghe. Sweet revenge.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond er nu ook wat veel shots van heel veraf tussen zitten.
Ah kan nog wel bijgeschaafd worden. Ben benieuwd naar zo de tweede run!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond er nu ook wat veel shots van heel veraf tussen zitten.
quote:
Dit!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:03 schreef molloot200 het volgende:
Wat zien jullie eigenlijk op die schermen tussen de runs door?
Aan het eind komt er wat pyro, maar niet veel (van die fonteinen - hoe heet dat?).quote:Op zondag 9 mei 2021 14:10 schreef ijs_beer het volgende:
Is er ook al pyro bij deze eerste repetities?
Snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan het eind komt er wat pyro, maar niet veel (van die fonteinen - hoe heet dat?).
Ze komt professioneel over maar het is zo jammer dat er continu 5 dansers om haar heen zwermen die afleiden. Ze heeft van zichzelf zo'n stage presence dat ze dat eigenlijk niet nodig heeft!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:05 schreef grazz het volgende:
Hoe komt Eden op beeld over? Lees ook over 6 horizontale delen die naar beneden komen?
Vijf is dan ook wel gelijk echt heel veel ja. Jammer dat de focus niet wat meer op haar is.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze komt professioneel over maar het is zo jammer dat er continu 5 dansers om haar heen zwermen die afleiden. Ze heeft van zichzelf zo'n stage presence dat ze dat eigenlijk niet nodig heeft!
Nope!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
@:Greys @:Cee is er al iets met "de kooi" gebeurd?
En die vijf doen dus constant echt heel druk pal om haar heen. Zonde wel een beetje. Ik wil hr goed zien!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vijf is dan ook wel gelijk echt heel veel ja. Jammer dat de focus niet wat meer op haar is.
Geweldig ditquote:
Jaa leukquote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 14:38 schreef Greys het volgende:
Sodeknetters jongens, echt niet goed gezongen. Het hele lied.
Echt vervelend gewoon om naar te luisteren.
quote:
quote:
Roemeni?quote:Op zondag 9 mei 2021 14:38 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2021 14:39 schreef Cee het volgende:
Ik wacht nog even met het schrijven van het stukje tot de tweede rehearsal.
Ja laten we hopen dat een oortje niet werkte ofzoquote:Op zondag 9 mei 2021 14:39 schreef Cee het volgende:
Ik wacht nog even met het schrijven van het stukje tot de tweede rehearsal.
Wat leukquote:
Misschien leuk om live te gaan als Jeangu moet?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:24 schreef Greys het volgende:
In het kader van #OpenUp
Voor wat betreft live gaan konden we vandaag even nog niet voor ons zien hoe we in vredesnaam dan de tijd vullen tussendoor? Want er is 3 minuten iets te zien op het scherm en daarna weer drie kwartier niks.Als we de stream aan laten zien jullie ons dan driftig typen aan de omschrijvingen voor hier en op Twitter want dat moet doorgaan.
Wij hebben niet zoals Matt vier anderen nog die dan de tijd wel even vol praten steeds. Stream steeds aan en uit zetten is ook gek denk ik. Dus dat zien we nog even niet voor ons.
Maar we gaan het alleen al voor de lol een keer doen hoor! En denk gerust mee aan hoe en wat.
Het moet je ding zijn zegmaar?quote:Op zondag 9 mei 2021 14:50 schreef Cee het volgende:
Roemeni – Roxen – Amnesia
Geen perfecte repetitie voor de paarsharige Roxen, die onwennig over het podium loopt tussen haar 5 dansers die om haar heen dansen en rollen. Er is overmatig gebruik gemaakt van de rookmachine. Iedereen draagt wijde capuchonkleding, lekker comfortabel voor de zondagmiddag! Maar of dit op het podium past? Het LED-scherm zorgt in deze wat treurige staging voor wat kleur met een projectie van een paarsblauwe zonsondergang. Tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |