Wilde slechts 1 tweet delen, maar goed. Grappig hoe meningen zo kunnen verschillen.quote:
Zo heel veel verschilt het niet denk ik? Zij gooien er iets meer enthousiasme tegenaan en die voelden wij nét ietsje minder denk ik.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:27 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Wilde slechts 1 tweet delen, maar goed. Grappig hoe meningen zo kunnen verschillen.
Maar past de staging wel bij het nummer volgens jullie? Dat mis ik een beetje in jullie mini samenvattingquote:Op zondag 9 mei 2021 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo heel veel verschilt het niet denk ik? Zij gooien er iets meer enthousiasme tegenaan en die voelden wij nét ietsje minder denk ik.Verder was er echt weinig mis mee hoor. Steady. Prima. Maar niet dat je denkt WAUW.
Ik vind het nummer óók vrij donker en sferisch dus ja, het valt zeker niet uit de toon qua passen bij het lied.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar past de staging wel bij het nummer volgens jullie? Dat mis ik een beetje in jullie mini samenvattingDat heeft Pannecoucke ook weleens fout gedaan namelijk
Aan het eind van de Belgische repetitie? Meestal klappen er wel wat mensen na elke repetitie. En als dat het niet was dan komt het uit de ruimte van de persconferentie!quote:Op zondag 9 mei 2021 12:37 schreef koffieleuk het volgende:
Er was net gejuich/applaus op de achtergrond bij Wiwi. Enig idee waarvoor?
Dan denk ik die laatstequote:Op zondag 9 mei 2021 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan het eind van de Belgische repetitie? Meestal klappen er wel wat mensen na elke repetitie. En als dat het niet was dan komt het uit de ruimte van de persconferentie!
Daar wordt vrij hard geklapt soms als de artiest het podium op komt en als ze bv een stukje zingen ofzo.quote:
Ahh, zit ie daar in zijn uppiequote:
Superleuk, meidenquote:
Ik heb een camera met 3 lenzen, m'n iPhone 12 en een laptop. En een statief. Moet eigenlijk alleen nog eten hebben.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:51 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie veel gear mee qua laptops/telefoons/iPads om alles te verslaan?
Wat leuk!quote:
Ah super tof, een livestream zou ook echt nice zijn.quote:
Ja! Nul stress die man!quote:Op zondag 9 mei 2021 13:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vet! Is hij een beetje tevreden met alles tot nu toe?
Daar hebben we zelf ook om gegierd.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:20 schreef Viv het volgende:
Leuk filmpje dames!
"Gelukkig zijn wij heel goed in vloggen... ook niet."![]()
JA MAAR KIJK ALLEEN DIE THUMBNAIL AL, IK LIJK WEL DRONKEN.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat leuk!
En het is hartstikke goed hoor, niet zo onzeker doen
Pohhhquote:Op zondag 9 mei 2021 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Nul stress die man!
[..]
Daar hebben we zelf ook om gegierd.
[..]
JA MAAR KIJK ALLEEN DIE THUMBNAIL AL, IK LIJK WEL DRONKEN.
Lunchtime!
[ afbeelding ]
GEWELDIG DITquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |