Nu je het zegt....zit vaker een Rotterdammer met Erasmus in de naam daarquote:Op donderdag 6 mei 2021 17:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kans is groot dat je mij hebt horen spreken dan
Laatste post van mij.quote:Op donderdag 6 mei 2021 17:02 schreef MaximumRush het volgende:
Huh, ik heb vannacht naar 3 usdn gekregen met nsbt staking. Dag ervoor nog 125 usdn, weet iemand hoe dat kan?
What are the oddsquote:Op donderdag 6 mei 2021 17:03 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Nu je het zegt....zit vaker een Rotterdammer met Erasmus in de naam daar
Gezellige geit kent geen tijdquote:Op donderdag 6 mei 2021 17:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
What are the odds![]()
Ben een early Bonfire investor, denk sinds dag 3 ofzo. Vlak na de ATH in ieder geval. Dus de kans is erg groot
Mooi dat het gelukt is, heb exact dezelfde vragen gehad als jou gisteren, voor mij ook nog allemaal nieuw.quote:Op donderdag 6 mei 2021 16:15 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg! Het heeft even geduurd voor ik me erdoorheen heb geworsteld, maar het is gelukt. Nu heb ik dus op Pancakeswap die GMR balance staan, via de Trustwallet. Of zoiets. En nu?![]()
Kan ik dit op mijn trustwallet krijgen of staat het er al op? Ik zie dit namelijk nog niet terug. Of blijft het onder pancake staan? Ik heb mezelf in het diepe gegooid hier.
Zal er naar kijken, zag 't al langskomen op Reddit. Ik zit echt kneiterdiep in Bonfire dus ik hou het even zo (net ook fiat gepompt in andere tokens dus ik wacht tot nog tot mijn eerstvolgende paycheck).quote:
Trust Wallet is voornamelijk afhankelijk van Coingecko en Coinmarketcap.quote:Op donderdag 6 mei 2021 17:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Mooi dat het gelukt is, heb exact dezelfde vragen gehad als jou gisteren, voor mij ook nog allemaal nieuw.
In je trustwallet zie je rechtsboven 2 streepjes met bolletjes, daar kun je je coin toevoegen aan je wallet. Moet je even aanzetten. Je zal wel nog geen koers zien omdat deze munt nog niet op de grotere exchanges staat, daarvoor is hij nog te nieuw.
Ah nice, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 6 mei 2021 17:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Trust Wallet is voornamelijk afhankelijk van Coingecko en Coinmarketcap.
Als het listed en geupdated wordt op 1 van die 2 platformen ga je idd een saldo zien op Trust Wallet.
In 2017/2018 gehad en verkocht, het is uiteindelijk toch niet zo groot geworden wat ik destijds van ze had verwacht. Qua prijsniveau scheelt het weinig met toen.quote:
Maakt ook uit het niets enorme sprongen van 10-20 euro. Inmiddels 108 euro.quote:Op donderdag 6 mei 2021 15:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bcash en Bitcoin Gold ook in iets mindere mate. Allemaal coins die de strijd met hun moederchain allang verloren hebben. Echt complete shitcoins gewoon. Zou me niks verbazen als Barry Silbert hierachter zit.. die had flinke ETC bags enkele jaren geleden.
Geen eigenaar meer die alles kan dumpen. Op papier. Want ook renounced contracten hebben soms een (verstopte) functie die ze kunnen callen om old owner trades te laten locken ofzo.quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vraagje, zit in een GMR telegram group, wordt je beetje op de hoogte gehouden en staat het volgende:
Contract is renounced. Its now a community token and we cannot change anything.
Wat houd dat in, goed nieuws of? Nja denk wel goed nieuws staat "This is what you have been waiting for" bij.
Goed nieuws, hetzelfde was ook met Bonfire gebeurd. Dus dan is er iets meer vertrouwen in de token gekomen omdat het niet gerugpulled kan worden.quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vraagje, zit in een GMR telegram group, wordt je beetje op de hoogte gehouden en staat het volgende:
Contract is renounced. Its now a community token and we cannot change anything.
Wat houd dat in, goed nieuws of? Nja denk wel goed nieuws staat "This is what you have been waiting for" bij.
Ook renounced kunnen rugpullenquote:Op donderdag 6 mei 2021 18:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Goed nieuws, hetzelfde was ook met Bonfire gebeurd. Dus dan is er iets meer vertrouwen in de token gekomen omdat het niet gerugpulled kan worden.
Beter altijd zelf checken en een blik werpen op de wallets op bscscan. Bij twijfels aan de community vragen.
Je hebt in de basis gelijk. Ik ging er alleen even er van uit dat de grootste wallets dan weinig tot niets met de owners te maken hebben. Dan weet je het wl zeker.quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:39 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ook renounced kunnen rugpullenzegt niets.
Tijdje terug ook naar Bonfire gekeken, maar was toch niks meer dan de zoveelste contract clone, met wat leuke termen erbij, zoals "Fire" en "wood".quote:Op donderdag 6 mei 2021 17:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zal er naar kijken, zag 't al langskomen op Reddit. Ik zit echt kneiterdiep in Bonfire dus ik hou het even zo (net ook fiat gepompt in andere tokens dus ik wacht tot nog tot mijn eerstvolgende paycheck).
Met de Bonfire winst op een latere termijn ga ik wel mijn portfolio diversifyen dus ik sluit nog niks uit, dus shill maar gerust.
Toen ik in Bonfire investeerde was het nog de zoveelste BSC shitcoin met het idee om er op korte termijn uit te stappen, had totaal geen idee dat het uiteindelijk een legit project met een legit use case ging worden. Dus ik blijf nog even op de Bonfire rollercoaster zitten.
Klopt, het is een shitcoin gone goodcoin door een nieuw team die de ownership heeft overgenomen van de oorspronkelijke founder. Dat heeft alles te maken met de ongekende groei holders (100.000 holders in 11 dagen bestaan tijd, vandaag 121k holders, TG-groep 20k users en Discord ook bijna op 10k). Nu willen ze een gedecentraliseerde social media coin worden.quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:43 schreef Gremen het volgende:
[..]
Tijdje terug ook naar Bonfire gekeken, maar was toch niks meer dan de zoveelste contract clone, met wat leuke termen erbij, zoals "Fire" en "wood".
Wat is nu de "legit use case"?
Zet wel een stop limit order erin voor als het weer onderuit zaktquote:Op donderdag 6 mei 2021 17:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In 2017/2018 gehad en verkocht, het is uiteindelijk toch niet zo groot geworden wat ik destijds van ze had verwacht. Qua prijsniveau scheelt het weinig met toen.
Anderszijds had ik met de cryptomarktkennis van 2017/2018 de bullrun van DOGE ook totaal niet zien aankomen, dus who knows.
Zou je dat nu wel herkennen ouwe dibbes?quote:Op donderdag 6 mei 2021 17:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In 2017/2018 gehad en verkocht, het is uiteindelijk toch niet zo groot geworden wat ik destijds van ze had verwacht. Qua prijsniveau scheelt het weinig met toen.
Anderszijds had ik met de cryptomarktkennis van 2017/2018 de bullrun van DOGE ook totaal niet zien aankomen, dus who knows.
Beter joh, als een coin hetzelfde prijsniveau heeft als 2017 terwijl de ruime meerderheid wel inmiddels x100 is geworden of geweest, dan is het lastig. Hun blockchainnetwerk bestaat al een tijdje, destijds was dat ht product in ontwikkeling.quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zet wel een stop limit order erin voor als het weer onderuit zakt
I wish. Ik had in 2017 voor 100 euro miljoenenmiljarden aan DOGE in mijn bag toen het nog 0,000000xxxx waard was.quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou je dat nu wel herkennen ouwe dibbes?
Eens.quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt in de basis gelijk. Ik ging er alleen even er van uit dat de grootste wallets dan weinig tot niets met de owners te maken hebben. Dan weet je het wl zeker.
Daarom altijd zelf naar de wallets en txs kijken op de blockchain van de token in kwestie.
quote:Op donderdag 6 mei 2021 19:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
I wish. Ik had in 2017 voor 100 euro miljoenenmiljarden aan DOGE in mijn bag toen het nog 0,000000xxxx waard was.
* Erasmus huilt van de hartpijn
Whitebit nog niet toch?quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Klopt, het is een shitcoin gone goodcoin door een nieuw team die de ownership heeft overgenomen van de oorspronkelijke founder. Dat heeft alles te maken met de ongekende groei holders (100.000 holders in 11 dagen bestaan tijd, vandaag 121k holders, TG-groep 20k users en Discord ook bijna op 10k). Nu willen ze een gedecentraliseerde social media coin worden.
Er gaat voor dit kwartaal alleen al een launchpad genaamd FireStarter ontwikkeld worden (denk aan Kickstarter voor nieuwe cryptoprojecten) en een app gerealiseerd worden waarbij je makkelijk met fiat Bonfire kan kopen. Ook is de team langzaam maar zeker gedoxxed, maar door doodsbedreigingen () toen ze Bonfire net overnamen doen ze dit rustig aan. Check de gepdate whitepaper en roadmap op bonfiretoken.co
Maar goed, NFA (no financial advice) en DYOR. Ze staan ook op CEX's als Blockfolio en Whitebit.
Yes. Ik heb even Discord gechecked, Whitebit is al wel geaccordeerd en komt deze week erop. Op het moment van schrijven nog niet nee.quote:
Ach, de ene faal is alweer vergeten door het daaropvolgende succes. Dit soort shit is onvermijdelijk in crypto en kan je beter lang en breed geaccepteerd hebben. Dus lang ermee zitten doe ik gelukkig sowieso nietquote:Op donderdag 6 mei 2021 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Was je het maar gewoon vergeten tot nu.
Maarja dat hebben de meeste wel denk ik, had ook wel bitcoin kunnen kopen van mijn bijbaantje destijds maarja.
Had niet zover terug gekeken. Schoot idd niet niet opquote:Op donderdag 6 mei 2021 19:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Beter joh, als een coin hetzelfde prijsniveau heeft als 2017 terwijl de ruime meerderheid wel inmiddels x100 is geworden of geweest, dan is het lastig. Hun blockchainnetwerk bestaat al een tijdje, destijds was dat ht product in ontwikkeling.
alles verkochtquote:Op donderdag 6 mei 2021 20:18 schreef de_boswachter het volgende:
Experts, wat moet ik kopen om over 3 jaar miljonair te zijn? Nog altijd Vechain?
quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:17 schreef Oscar. het volgende:
wie is die noob die 30.000 euro in VIACOIN had gestopt en total REKT is gegaan? Was net op de NOS.
Altijd fijn de NOS, dan krijg je stipt om half 9 de bezorgde appjes van je ouders. Hoe moet ik nou aan mijn moeder uitleggen wat ik doe zonder het woord 'shitcoin' te gebruiken?quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:17 schreef Oscar. het volgende:
wie is die noob die 30.000 euro in VIACOIN had gestopt en total REKT is gegaan? Was net op de NOS.
Viacoin is van Romano, Nederlandse dev die de crypto prophecy heeft vervuld. https://www.vice.com/en/a(...)ptocurrency-prophecyquote:Op donderdag 6 mei 2021 20:17 schreef Oscar. het volgende:
De echte experts zitten allemaal diep in $ASS.quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:18 schreef de_boswachter het volgende:
Experts, wat moet ik kopen om over 3 jaar miljonair te zijn? Nog altijd Vechain?
De meesten hier zitten geloof ik op Binance als exchange.quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:47 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand bekend met de Blox app? Is dat wat?
Is dit trouwens het juiste topic om dit soort vragen te stellen?
Binance is ook de beste exchangequote:Op donderdag 6 mei 2021 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De meesten hier zitten geloof ik op Binance als exchange.
Laten we het hopen.quote:
QFT!quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:45 schreef stinkie het volgende:
Deze week eens wat geld gestopt in crypto’s die mijn vrouw leuk vind. Volgende keer krijgt ze m’n creditcard en mag ze gaan shoppen, dat lever minder verlies op :’)
Is van BTC Direct, dus qua betrouwbaarheid zit het wel goed. Het nadeel voor mij is dat je de keys niet hebt. Je handelt in crypto maar je kan er alleen euro's instoppen en uithalen. Verder zijn ze zelf aangesloten op de belangrijkste grote exchanges waardoor ze in principe de gunstigste deal kunnen vinden.quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:47 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand bekend met de Blox app? Is dat wat?
Is dit trouwens het juiste topic om dit soort vragen te stellen?
Fucking snitchquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bericht 92% gewijzigd door Nattekat op 06-05-2021 21:04:14
@:ggmm
Soberzo nooit en te nimmer je doekoes ergens laten staan waarvan je de private keys niet hebt.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:52 schreef recursief het volgende:
[..]
Is van BTC Direct, dus qua betrouwbaarheid zit het wel goed. Het nadeel voor mij is dat je de keys niet hebt. Je handelt in crypto maar je kan er alleen euro's instoppen en uithalen. Verder zijn ze zelf aangesloten op de belangrijkste grote exchanges waardoor ze in principe de gunstigste deal kunnen vinden.
Ik kwam erbij via deze twitteraar: https://twitter.com/AstrologyCryptoquote:
Hm maar dat klinkt toch niet positief als de grote wallets weglopen en de noobs aanhaken?quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik kwam erbij via deze twitteraar: https://twitter.com/AstrologyCrypto
En ben er toen wat meer over gaan lezen.
Dit is wel een goed draadje:
[ twitter ]
Aantal holders blijft nog toenemen.
[ twitter ]
*kijkt naar Doge*quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm maar dat klinkt toch niet positief als de grote wallets weglopen en de noobs aanhaken?
Waarom? Heb je liever 25 grote, of 5000 kleine holders?quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm maar dat klinkt toch niet positief als de grote wallets weglopen en de noobs aanhaken?
Doge bewijst dat het geld bij de sukkels ligt. En zodra de sukkels voor bekendheid zorgen, volgt de rest vanzelf.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Nouja het leek mij, dat de grote jongens met meer kennis er minder vertrouwen in hebben dan de rest.
Ja daar zit wel wat in inderdaad.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doge bewijst dat het geld bij de sukkels ligt. En zodra de sukkels voor bekendheid zorgen, volgt de rest vanzelf.
Waar kan ik dit vinden? En weet jij of het klopt dat de reward van afgelopen nacht maar iets van 0,0026 USDN per NSBT was?quote:Op donderdag 6 mei 2021 14:08 schreef Afwazig het volgende:
Vannacht weer 32 cent per NSBT @:TheFreshPrince
USDN per NSBT for next distribution 0.329649 USDN (0.00000136 Waves + 0.329597 USDN)
USDN Backing Ratio 4.793595155563
De rest moet gewoon short gaan op wat jij post.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:57 schreef Nattekat het volgende:
10% omlaag in 30 minuten
Toch wel mooi hoe ik dat voor elkaar krijg iedere keer
Klopt, was laag gisteren. Maar vandaag compenseert daar ruimschoots voor.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:48 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Waar kan ik dit vinden? En weet jij of het klopt dat de reward van afgelopen nacht maar iets van 0,0026 USDN per NSBT was?
Lag ook wel een heel klein beetje in de lijn der verwachting. ETH is gedaald vanavond en TRU zit nu in een downtrend. Die stopt niet op eens omdat ik koopquote:Op donderdag 6 mei 2021 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De rest moet gewoon short gaan op wat jij post.
Heb je toevallig ervaring met liquidity toevoegen?quote:Op donderdag 6 mei 2021 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, was laag gisteren. Maar vandaag compenseert daar ruimschoots voor.
Neequote:Op donderdag 6 mei 2021 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je toevallig ervaring met liquidity toevoegen?
Maand geleden wat opgezet, toen was het gratis.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:54 schreef JDx het volgende:
[..]
https://mintable.app
CONTRACT INTERACTION
0.1221
$426.22
TOTAL
AMOUNT + GAS FEE
Is niet echt gratis ofzo?
MoonPiratequote:Op donderdag 6 mei 2021 20:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ja dat is hier te vinden: https://dev.pywaves.org/nsbtquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:48 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Waar kan ik dit vinden? En weet jij of het klopt dat de reward van afgelopen nacht maar iets van 0,0026 USDN per NSBT was?
Ik wel. Ik ben LP op https://swop.fi/quote:Op donderdag 6 mei 2021 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je toevallig ervaring met liquidity toevoegen?
idiote gas fees inderdaad.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja dat is wel een idee, alleen dat plaatsen van een NFT blijft wel prijzig aan dat zogenaamde "gas".
Waarom? Hoe meer dom geld erin, hoe beter voor mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 08:11 schreef Predator40 het volgende:
nou de buurmannen komen ook weer in crypto, Doge en Safemoon.
jaaa als safemoon nou "ff " een paar nullen weghaalt word dan vind ik het prima, en dat kan best en dan kan ik stoppen met werken.
maar kijk je weleens naar marketcap dan?
zat me half verbaast aan te kijken met zijn Heineken in zijn hand.
2018 all over again, hoe meer hype er komt hoe meer ik uitcash.
Dat zeiden ze ook over Crypto toch ?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 00:01 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Maand geleden wat opgezet, toen was het gratis.
Zie nu inderdaad dat enkel de eerste gratis islekker cashen , NFT is toch vooral lucht.
Je eigen zooi kopen om tractie te generen etc., verwacht er niet teveel van.
daarom zeg ik.....hoe meer hype, hoe meer ik uitcash.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom? Hoe meer dom geld erin, hoe beter voor mij.
ah shit ben je echt in die Truebit hype van afgelopen zondag gestapt ?quote:Op donderdag 6 mei 2021 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lag ook wel een heel klein beetje in de lijn der verwachting. ETH is gedaald vanavond en TRU zit nu in een downtrend. Die stopt niet op eens omdat ik koop
Voor de lange termijn heb ik genoeg vertrouwen in dit project om dit aan te durven. Meer vertrouwen dan de koers van ETH op de korte termijn.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 08:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over Crypto toch ?![]()
maar ik zou je toch eens wat beter in gaan lezen over NFTs voordat je zulke uitspraken doet.
Er zit wel wat meer achter en het ligt er helemaal aan welke NFT's natuurlijk, er zijn best hele mooie projecten met usecases en grote merken.
wel met je eens dat 99% op opensea/rarible bagger is.
maar ik heb bijvoorbeeld een virtuele auto ( NFT ) gekocht die standaard in de "garage" al aan staking doet.
en dan kan ik er nog crypto mee verdienen door races te doen.
Niet echt hype, meer wetende dat de stijging in stand gehouden kon worden. Het ging mis toen een whale alles eruit gooide.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah shit ben je echt in die Truebit hype van afgelopen zondag gestapt ?
ik hoorde echt iedereen erover en toen ik +125% was en "vitalik backed this project" las was ik er al klaar mee.
too much hype too much fomo, dure lessen geleerd in 2018 en die beginnen zich nu wel uit te betalen.
blijkt maar weer hoe weinig je weet van NFT'squote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]NFT zie ik alleen nuttig in combinatie met een echt object, dat je kan traceren wie de eigenaar is geweest, soort moderne provenance. De rest, tja gekke wereld.
De meeste NFTs zijn gewoon gebakken lucht, moet je toegevenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
blijkt maar weer hoe weinig je weet van NFT's
NFT's zijn virtuele objecten en jij bent de eigenaar ervan, sommigen staan gewoon in mijn wallet he.
natuurlijk kan je traceren wie de eigenaar is geweest, niet met naam/adres maar gewoon via de blockchain.
je kan zelfs zien voor hoeveel deze is ingekocht/verkocht, hoeveel er gemint zijn, wanneer etc etc
lach er maar om maar wanneer doe jij 10-187x in een halve dag dan ?
Niet meer of minder dan een coin imo.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De meeste NFTs zijn gewoon gebakken lucht, moet je toegeven
Klopt.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:42 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan een coin imo.
Whitebit komt op Discord?quote:Op donderdag 6 mei 2021 19:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Yes. Ik heb even Discord gechecked, Whitebit is al wel geaccordeerd en komt deze week erop. Op het moment van schrijven nog niet nee.
Bonfire staat al wel op Blockfolio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |