quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
quote:Van Persie lovend over Slot: ''Dicht in de buurt van ideaalbeeld''
Feyenoord en Robin van Persie hebben vandaag bekend gemaakt wederom met elkaar in zee te gaan. De 102-voudig international heeft ruim de tijd genomen om na te denken over zijn toekomst en wil zich nu gaan ontwikkelen als trainer. Van Persie begint bij de Rotterdamse club als assistent van Onder 16 en gaat als veldtrainer aan de slag bij het eerste.
''Ik heb Arne een paar keer gesproken. Hij maakt een heel positieve onafhankelijke indruk en heeft een duidelijke filosofie'', begint Van Persie, over de nieuwe trainer van Feyenoord, in gesprek met Feyenoord TV. ''Hij komt heel dicht in de buurt van mijn ideaalbeeld van hoe ik graag zou willen spelen. Ik heb drie keer uitgebreid gesproken met Slot. Bij elke keer was het de bedoeling dat we even een uurtje zouden zitten, maar het is elke keer drie a vier uur geworden. Dat geeft ook wel aan dat we een goede klik hebben, dat we heel erg op een lijn zitten. Het is voor mijn rol heel belangrijk dat ik onafhankelijk ben en dat is een van mijn sterke punten. Dat ik hem juist ga triggeren en juist met andere ideeën kom. Dat is ook juist wat Slot wil.''
Van Persie heeft vandaag zijn krabbel gezet onder zijn contract en kan niet wachten op aankomend jaar. ''Ik ben super trots. Het zijn mijn eerste stappen als trainer en het wordt een druk jaar. Ik ga samen met Brian Pinas Onder 16 coachen en ik zal bij het eerste, vooral rondom het weekend, betrokken zijn bij trainingen en besprekingen. Daar ben ik dan onderdeel van de staf. Het moment voor mij was er niet gelijk. Je ziet dat voetballers wanneer ze stoppen gelijk doorgaan. Ik heb bewust gekozen om even wat afstand te doen en te kijken waar ik mijn nieuwe passie in ga vinden. Ik heb mezelf een aantal keer afgevraagd: wil ik dit? Op een donderdagochtend om 9 uur in de ochtend in de regen. Wil ik dit structureel doen? Daar heb ik goed de tijd voor genomen en een maand of twee geleden heb ik die keuze gemaakt. Dit is en blijft toch echt mijn passie. Ik zeg altijd: volg je passie. Dat is het belangrijkste in het leven.''
''Er zit natuurlijk een groot verschil in tussen een training geven bij het eerste of bij de jeugd. Bij de jeugd ben je aan het opleiden. Wat is hun leeftijd. Dat is de basis waar je van uit gaat. Wat is hun achtergrond? Wat is hun cultuur? Wat voor soort karakters zijn het? Je tactiek is belangrijk, want je bent aan het opleiden. Je moet ze klaarstomen dat ze over drie jaar op alle levels klaar zijn. De combi kan voor mij en ook voor Feyenoord goed werken. Dan heb je een trainer, dat ben ik in dit geval, die in twee werelden zit. En bij 1908 en bij Varkenoord. Toen ik jong was heb ik veel goede trainers gehad en daar veel van geleerd. Uiteindelijk heb je in de jeugd met kinderen te maken en dat moet de basis zijn.''
Shaqueel van Persie
Van Persies zoon is aankomend seizoen ook actief in Onder 16. ''Ik ben daar dan trainer Robin, maar ik heb Shaqueel nog niet trainer Robin horen zeggen. Hij was de eerste die tegen mij vertelde toen ik een paar maanden geleden begon met de donderdagtraining: "Ik vind het heel leuk dat je komt trainen, maar ik ben gewoon een van de spelers." Ik vond het heel goed dat hij dat zegt, want zo sta ik er ook in. Dat is ook hoe ik hem behandel. Iedereen is vanuit het team-principe gelijk.''
Dat snap ik als je boven een snackbar woont ouwe reus.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat 'thuiskomen' altijd zo cringe
Maar goed het is jouw TT
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik als je boven een snackbar woont ouwe reus.
Ik ken weinig spelers die zo positief zijn veranderd tov het begin van hun carrière als Van Persie. Welkom terug Robinquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:07 schreef Caland het volgende:
Omdat het zo’n relevant bericht is maar nog een keer.
[..]
Echt niet verwacht. Ik ken hem nog via via toen wij allebei 18 waren. Was echt een aparte ventje toen. Wel aardig maar ook heel raar en zeker niet professioneel.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ken weinig spelers die zo positief zijn veranderd tov het begin van hun carrière als Van Persie. Welkom terug Robin
Jee na Conteh, Sinisterra , Haps en Cisse de teen nog een man van kleeeuuurrrr die ook van glas is.quote:
Dickie neukt zijn spelers in de kont met zijn dick, daarom.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt ongekend hoeveel blessures Feyenoord dit seizoen al heeft gehad.
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dickie neukt zijn spelers in de kont met zijn dick, daarom.
Dat is heel jammer, dan zal hij ook wel de voorbereiding missen wat bij uitstek de kans was om zich te bewijzen bij Slot. Dit mannetje heeft wel echt talent namelijkquote:
Slechte grasmat.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft wel maar afgelopen maanden viel het wel mee. Volgens mij noemden we de eerste seizoenshelft nog de vele blessures als oorzaak dat er geen lijn in het spel zat maar die conclusie zou ik niet meer trekkenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede seizoenshelft toch ook Teixeira, Kokcu, Bijlow, Fer, Nieuwkoop. Nu weer Linssen (?) en Baldé.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft wel maar afgelopen maanden viel het wel mee. Volgens mij noemden we de eerste seizoenshelft nog de vele blessures als oorzaak dat er geen lijn in het spel zat maar die conclusie zou ik niet meer trekken
Je vergeet Jørgensen (lol) nogquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede seizoenshelft toch ook Teixeira, Kokcu, Bijlow, Fer, Nieuwkoop. Nu weer Linssen (?) en Baldé.
Oh ja. Ook Conteh, maar boeiend.
Als jeugdspeler zou ik toch 10 keer liever Van Persie als trainer hebben dan Kuyt.quote:
Als speler ook wel. Zou leuk zijn als Van Persie (die wel een normale weg gaat als trainer qua jeugdelftallen enzo) uiteindelijk eerder hoofdtrainer bij ons is als die dekselse Dirk.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als jeugdspeler zou ik toch 10 keer liever Van Persie als trainer hebben dan Kuyt.
Ik als speler ook wel, maar ik weet niet of vPersie het hoofdtrainerschap ligt. Je kan veel over Kuyt zeggen maar hij is wel veeleisend naar zijn ploeggenoten/team, zeker buiten het veld. Bij van Persie kwam het allemaal een beetje erg relaxed over. Dat is veel fijner om naar te kijken dan naar die opgefokte (en inmiddels opgeblazen) kop van Dirk maar niet altijd het handigste als de druk er vol op zit.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als speler ook wel. Zou leuk zijn als Van Persie (die wel een normale weg gaat als trainer qua jeugdelftallen enzo) uiteindelijk eerder hoofdtrainer bij ons is als die dekselse Dirk.
Assistent zou ook prima zijn. Maar het is wel zeldzaam dat spelers van zo'n hoge statuur kiezen om trainer te worden maar toch in de schaduw blijven. Gio wilde daar uit stappen en het leverde hem een kampioenschap en kleine heldenstatus op, maar ik betwijfel of zijn trainerscarrière verder veel voor gaat stellen. Beetje het John van 't Schip scenario.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik als speler ook wel, maar ik weet niet of vPersie het hoofdtrainerschap ligt. Je kan veel over Kuyt zeggen maar hij is wel veeleisend naar zijn ploeggenoten/team, zeker buiten het veld. Bij van Persie kwam het allemaal een beetje erg relaxed over. Dat is veel fijner om naar te kijken dan naar die opgefokte (en inmiddels opgeblazen) kop van Dirk maar niet altijd het handigste als de druk er vol op zit.
Klinkt gek maar ik hoop eigenlijk dat vPersie gewoon jeugdtrainer of analist blijft. Heb hem nu hoog zitten en ik hou dat graag zo.
Oh nou, laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb hem nu hoog zitten en ik hou dat graag zo.
Je bent vandaag wel erg kinderachtig op mij aan het reageren hoor. Mijn god. Ik zal je wel met rust laten, je hebt een autistisch dagjequote:
Ja lastig is het wel. Probleem aan trainer zijn op topniveau is toch die continue druk, de meeste trainers zien er na een paar jaar (of maanden) Feyenoord plots veel ouder uit dan ze zijn geworden. Weet niet of een vPersie daar op zit te wachten, juist omdat hij zo ontspannen is gewordenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Assistent zou ook prima zijn. Maar het is wel zeldzaam dat spelers van zo'n hoge statuur kiezen om trainer te worden maar toch in de schaduw blijven.
Ik heb nul verwachtingen van deze gozer.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:34 schreef Qarrad het volgende:
Wtf Baldé is meteen stuk
https://www.vi.nl/nieuws/(...)oen-feyenoord-talent
Die rol vervult Conteh al.quote:Op woensdag 5 mei 2021 09:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel een Cisseetje aankomen.
quote:Op woensdag 5 mei 2021 12:05 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-aanslag~a314345e0/
Ontzettend sneue actie.
Kan me niet echt voorstellen dat het met de klassieker/voetbal te maken heeft eigenlijk. Ik ken de tent, het is wel een Feyenoordkroeg (vooral vroeger) maar geenzins gelieerd met de harde kern oid.quote:Op woensdag 5 mei 2021 12:05 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-aanslag~a314345e0/
Ontzettend sneue actie.
Prima teksten juist.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Krabby is weer extreem vermoeiend in de Dickisgeweldigpodcast.
Vind dit de laatste tijd veel leuker dan Kein Geloel.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Ja, nogal.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij vindt het ook overdreven dat spelers tegenwoordig graag met een trainer praten?
Hij is de laatste tijd ook extreem salty over alles uit Amsterdam.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Dat is diezelfde club waar Misidjan een sterspeler was.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:56 schreef VoMy het volgende:
Elvis Manu wordt kampioen van Bulgarije met Loedogorets in een seizoen waarin hij 10x scoort en 6 assists geeft. Die kan Feyenoord ook wel terughalen.
Slap verdedigd. En het lijkt erop dat hij dus echt bestaat.quote:
Weet niet het is wel zo'n typische smouzen actie om bij nacht ergens dingen op te blazen of brand te stichten.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me niet echt voorstellen dat het met de klassieker/voetbal te maken heeft eigenlijk. Ik ken de tent, het is wel een Feyenoordkroeg (vooral vroeger) maar geenzins gelieerd met de harde kern oid.
quote:Op woensdag 5 mei 2021 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet het is wel zo'n typische smouzen actie om bij nacht ergens dingen op te blazen of brand te stichten.
Kunnen ze bij ADO en Utrecht ook over meepraten.
Volgens mij is die knul ook een prima talent, alleen is ie gemaakt van glas. Wel jammer.quote:
Het zouden ook zomaar de Duitsers kunnen zijn. Die deden ook van die rare dingen!quote:Op woensdag 5 mei 2021 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet het is wel zo'n typische smouzen actie om bij nacht ergens dingen op te blazen of brand te stichten.
Die hadden zich vast niet beperkt tot een lullig kroegje maar meteen de hele binnenstad van een nieuwe look voorzien.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zouden ook zomaar de Duitsers kunnen zijn. Die deden ook van die rare dingen!
Ik zou eigenlijk met mijn ouwe naar het 50-jarige jubileum gaan met vrijwel de hele nog levende selectie in het nieuwe luxor vorig jaar. Soort theatervoorstelling. Verzet naar vorige week en nu geannuleerd zonder nieuwe datum.quote:
Precies. Alhoewel ik het ook goed vind wat Arnesen nu doet, talenten binnenhalen in de categorie 16 tot en met 19. Doet Ajax ook al jaren en is in het bijzonder prettig bij ons omdat er weinig uit de jeugdopleiding kwam afgelopen jaren. Jammer dat de eerste spelers die we halen brekebenen blijken te zijnquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi. Het wordt wel weer tijd dat we meer op de jeugd gaan gooien in plaats van het halen van types als Diemers en Linssen.
Kan onmogelijk veel slechter zijn.
Ja ik dacht eigenlijk niet dat men na eigen spelers en jeugdspelers aanvallen niet dieper kon zinken in Amsterdam, maar bij the hide away is ook al een vuurwerkbom neergelegd vannachtquote:Op woensdag 5 mei 2021 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hooligans imbecielen zijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:03 schreef Keyos het volgende:
Wat een imbecielen lopen er toch rond. Tuurlijk, actie-reactie na dat gezeik in Delft. Maar als je dan weer cafés op gaat blazen en bommen bij mensen thuis in de brievenbus gaat schuiven, dan weet je dat daar ook weer een reactie op gaat volgen.
Kanslozen.
Daar ben ik dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:16 schreef Adames het volgende:
Ik wacht nog even duiding van onze insider @:rensajacied
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar ben ik dan.
Debiele actie, komt tegenreactie en dan hebben we weer de poppen aan het dansen.
Zink 901 Signalrakette, in de volksmond lawinepijl.quote:
Zeker, mooi als die Mario Been gaat bellen, Trainer....quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:55 schreef leeroy het volgende:
[..]
Vind dit de laatste tijd veel leuker dan Kein Geloel.
Klinkt inderdaad alsof het niet van harte gaat. Lekker is dat..quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Er is dus wel 'gesproken';
[ twitter ]
[ twitter ]
Het moet wel
Zal een fijn sfeertje zijn daar. Zin in Disney.
Dat werd toen ook meerdere malen aangegeven toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Dickie is weer eens gruwelijk mad
‘Jullie hadden zo bijdehand moeten doen toen we 30 wedstrijden op rij ongeslagen waren. Zelfs toen gezeur over de behoudende speelstijl. De beste ploegen ter wereld spelen behoudend’
Dickie heeft duidelijk de halve finales CL gemist
Ja en daar reageerde hij ook geïrriteerd opquote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd toen ook meerdere malen aangegeven toch?
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja en daar reageerde hij ook geïrriteerd op
Ja, verder vind ik het ook zo’n zwaktebod altijd. ‘Ik hoorde jullie niet toen er resultaat mee werd geboekt’. Nee daarom dus ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd toen ook meerdere malen aangegeven toch?
Hij spreekt zichzelf ook direct tegen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, verder vind ik het ook zo’n zwaktebod altijd. ‘Ik hoorde jullie niet toen er resultaat mee werd geboekt’. Nee daarom dus ook.
Dat was vooral VI.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
En hij doet het een beetje voorkomen dat de media het niet opmerkte, terwijl je op een gegeven moment kotsmisselijk werd van ONGESLAGEN DICK en de DICKRANGLIJST
VI, rondo, studio voetbal, heb het eigenlijk overal wel voorbij zien komen.quote:
Snap ook niet sinds wanneer dat een ding is.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik werd vooral heel erg moe van al die journalisten met hun erehaag gedram.
Sinds een weekje ongeveerquote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook niet sinds wanneer dat een ding is.
Eens, die erehaag moeten jullie niet willen. En voor Ajax zal het ook prettig aanvoelen als ze de erehaag niet ontvangen van Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Ja was echt vervelend aan het worden, terwijl de resultaten de eerste seizoenshelft al niet goed waren. Leuk als je de eerste twaalf speelrondes ongeslagen blijft maar als je Ajax/PSV/AZ niet treft en in de tussentijd punten verliest tegen RKC, Sparta en Heracles (en Europees afgaat tegen Wolfsberger) dan weet je dat het gewoon niet goed gaat.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
VI, rondo, studio voetbal, heb het eigenlijk overal wel voorbij zien komen.
Het is hier geen fucking Premier League met je erehaag. Al dat gezeik daarover is gewoon nodeloze compensatiedrang van journalisten in komkommertijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
alleen Valazijn hield voet bij stuk dat het allemaal niet zo bijzonder was wat Dick deedquote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja was echt vervelend aan het worden, terwijl de resultaten de eerste seizoenshelft al niet goed waren. Leuk als je de eerste twaalf speelrondes ongeslagen blijft maar als je Ajax/PSV/AZ niet treft en in de tussentijd punten verliest tegen RKC, Sparta en Heracles (en Europees afgaat tegen Wolfsberger) dan weet je dat het gewoon niet goed gaat.
Sinds Ajacieden graag aan hun pik gezogen worden als ze weer een prijs gewonnen hebben, zeker door Feyenoordersquote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook niet sinds wanneer dat een ding is.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds Ajacieden graag aan hun pik gezogen worden als ze weer een prijs gewonnen hebben, zeker door Feyenoorders
Welke dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]ik vind die huldigingen al onzin, dat werd vroeger alleen gedaan voor een Europese prijs maar er zijn clubs die het al voor de 2e plek deden
Daar geloof ik niets van. Ajacieden zien liever dat Feyenoord geen erehaag maakt. Ook mede omdat dan de frustratie bij de Rotterdammers extra goed zichtbaar is.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds Ajacieden graag aan hun pik gezogen worden als ze weer een prijs gewonnen hebben, zeker door Feyenoorders
Ik ben wel sportief om de Ajacieden die ik ken te feliciteren met hun terechte titel. Heb ik bij mijn IRL-vrienden ook gedaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is toch niemand vanuit Ajax die om die erehaag vraagt, zijn alleen maar journalisten die proberen er een leuke quote over te krijgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben wel sportief om de Ajacieden die ik ken te feliciteren met hun terechte titel. Heb ik bij mijn IRL-vrienden ook gedaan.
Als je het onterecht vindt dat Ajax de titel heeft gepakt (geen verwijt richting jou) heb je gewoon stront aan je ogen, of ben je kinderachtig bezig, of beiden.
Maar als je als Ajacied na een felicitatie van een Feyenoorder expres die grens respectloos verder gaat verleggen uit arrogantie en sadomasochisme, is het niet heel erg vreemd dat er boos op gereageerd kan worden. Dit seizoen is al zonder dit domme gezeik zuur genoeg voor ons.
Ik wijs ook niemand aan, in een andere post gaf ik reeds aan dat het journalisten in komkommertijd zijn die dit proberen te hypen. Natuurlijk trek je een paar kinderachtigen aan die daarmee aan de haal gaan, maar so far valt het wel mee qua hoeveelheid.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch niemand vanuit Ajax die om die erehaag vraagt, zijn alleen maar journalisten die proberen er een leuke quote over te krijgen.
Ja, is natuurlijk gewoon een beetje stoken. Ook omdat je dan weer reacties krijgt van supporters, zowel Feyenoorders die dat totaal niet willen als Ajacieden die dat wel willen en dat levert weer headliners/clicks op.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch niemand vanuit Ajax die om die erehaag vraagt, zijn alleen maar journalisten die proberen er een leuke quote over te krijgen.
ja een beetje onzin allemaal, al vond ik het wel mooi in Madrid in 95 dat het publiek opstond voor een ovatie maar dat komt ook door het spontane, gepland zijn dat soort dingen nooit leuk.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, is natuurlijk gewoon een beetje stoken. Ook omdat je dan weer reacties krijgt van supporters, zowel Feyenoorders die dat totaal niet willen als Ajacieden die dat wel willen en dat levert weer headliners/clicks op.
gewoon journalistieke drab dus
SplinterGODquote:
Dat vond Splinter zelf ookquote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
SplinterGOD
Ga het meteen lezen. Grappig ook dat dit verhaal zo wereldwijd werd opgepikt.
1999? Ik was bij die wedstrijd maar kan me er niets van herinnerenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Bij het voorlaatste kampioenschap van Feyenoord (toen de Duitsers net weg waren) maakte Ajax ook een erehaag.
Ik zie ook het probleem niet zo. Ze kunnen beter tijdens de wedstrijd wat minder respect tonen.
Nope.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Bij het voorlaatste kampioenschap van Feyenoord (toen de Duitsers net weg waren) maakte Ajax ook een erehaag.
Nope.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Als het respect wederzijds is, zie ik het probleem ook niet. Maar niet met eenrichtingsverkeer.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Ze kunnen beter tijdens de wedstrijd wat minder respect tonen.
ik kan me nog wel na de wedstrijd herinneren in de businessclub waar ook wat Feyenoorders waren, die waardeerden mijn felicitaties wel dus ik was vast de uitzonderingquote:
Ik was nog net iets te jong, maar kan me wel een polonaise in het uitvak herinneren ondanks de 6-0.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me nog wel na de wedstrijd herinneren in de businessclub waar ook wat Feyenoorders waren, die waardeerden mijn felicitaties wel dus ik was vast de uitzondering
Mijn ex-collega. Aardige gozer wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:58 schreef Haringkop het volgende:
Met fucking Fernando Pascale in de basis..
Splinter de MooijGod. Probeert na afloop van de training de discussie over vergankelijkheid in het werk van Oscar Wilde nog wel eens aan te zwengelen, maar Joey, Mo en Djeyvisiano staren hem dan slechts glazig aan.quote:
Is volgens mij ook de enige wedstrijd die hij ooit voor Feyenoord 1 heeft gespeeld.quote:
Like gegeven.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Ter info en nu weer opkanjeren met dat geneuzel.
"hunnie doen het ook niet"quote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
ze wonnen wel met 6-0 van ons terwijl ze vijfde stondenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Klopt. Daarna nog bij Dordrecht gezeten en Volendam geloof ik, om op z’n 29e (ofzo) bij KPN op de helpdesk te werken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is volgens mij ook de enige wedstrijd die hij ooit voor Feyenoord 1 heeft gespeeld.
Doet Splinter het toch wel beterquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Daarna nog bij Dordrecht gezeten en Volendam geloof ik, om op z’n 29e (ofzo) bij KPN op de helpdesk te werken.
Eerst zondag afwachten, met een beetje geluk zijn ze bij Ajax nog dronken ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt gênant dat we achter die ploeg eindigen.
Maar Dickie haalt er het maximale uit.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst zondag afwachten, met een beetje geluk zijn ze bij Ajax nog dronken ofzo
en vergeet niet, ajax-thuis in de eredivisie ligt ons altijd wel. Laatste jaren enkel dik gewonnen!!!
Ik geniet van de cynische zelfspot onder ons Feyenoorders.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:ggmm gaat af als een gieter
Net als Feyenoord
Dit is vanaf 1996 de tweede klassieker in de Kuip ooit waar ik niet bij aanwezig ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:10 schreef Haringkop het volgende:
Eigenlijk interesseerde die hele wedstrijd mij zondag geen moer. Omdat Vitesse het nu laat liggen, krijgt het toch weer enige waarde. Maar nog steeds verwacht ik er geen reet van.
Afschieten.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:48 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Grote neus en pokdalig gezicht, zo aangehouden.
Met Berghuis en de Toorn kan je nog best wel van een Ajax winnen wat het toch niet boeit maar ja, verhaal bekend. Denk dat Dickie 4-4-2 gaat spelen en Sini op de bank gaat zetten overigens.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:10 schreef Haringkop het volgende:
Eigenlijk interesseerde die hele wedstrijd mij zondag geen moer. Omdat Vitesse het nu laat liggen, krijgt het toch weer enige waarde. Maar nog steeds verwacht ik er geen reet van.
Die neusjes journalisten met steeds die suggesties over hoe Ajax morgen te feliciterenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ze wonnen wel met 6-0 van ons terwijl ze vijfde stonden
suggestie voor zondag
Dat is in een andere stad. Doorgaans is daar ook iemand anders burgemeester.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar was de ME bij dat feestje vorige week in Amsterdam?
Dat is echt een wereldgoal.quote:
@De_Nieuwe_Teenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:24 schreef Kerftminister het volgende:
Compleet willekeurig, maar wisten jullie dat buiten de zoons van Van Persie, Slory en De Guzman, ook de zoon van Matthew Amoah in de jeugd speelt, hij lijkt echt bizar veel op hem ook:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ‘ie wat beter wordt dan z’n pa.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:24 schreef Kerftminister het volgende:
Compleet willekeurig, maar wisten jullie dat buiten de zoons van Van Persie, Slory en De Guzman, ook de zoon van Matthew Amoah in de jeugd speelt, hij lijkt echt bizar veel op hem ook:
[ afbeelding ]
quote:De gemeente Rotterdam probeert een mogelijke politiestaking rond de voetbalwedstrijd Feyenoord-Ajax te voorkomen met een kort geding. Dat dient zondagochtend om 11.00 uur.
De politiebonden dreigen sinds zaterdagavond met een staking, na botsingen met hooligans en coronademonstranten in Rotterdam en Barneveld. Agenten werden toen onder meer bekogeld met stenen.
De politiebonden ACP, ANPV en NPB hebben agenten gevraagd of ze zondag tussen 13.00 uur en 15.00 uur het werk willen neerleggen in Rotterdam. Feyenoord-Ajax begint om 14.30 uur in een lege Kuip. Het is onwaarschijnlijk dat het duel kan doorgaan zonder dat er politie op de been is.
Same, al ga ik nog steeds niet kijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:10 schreef Haringkop het volgende:
Want Amoah zou een achteruitgang zijn ten opzichte van wat er nu in de spits staat?quote:Op zondag 9 mei 2021 01:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat ‘ie wat beter wordt dan z’n pa.
Dat staat er nietquote:Op zondag 9 mei 2021 11:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want Amoah zou een achteruitgang zijn ten opzichte van wat er nu in de spits staat?
Dat... Anders wordt de nederlaag enkel uitgesteldquote:Op zondag 9 mei 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neh. Laat het maar gebeuren. Nu zijn ze bij Ajax nog dronken.
Hoezo, wordt gewoon 3-0.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi, hoe eerder we er van af zijn, hoe beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Rustig maat. De wedstrijd moet nog beginnen.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh. Dit meen je niet. Ik val even van mijn stoel.
Had je PI gemistquote:Op zondag 9 mei 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh. Dit meen je niet. Ik val even van mijn stoel.
Seizoen is al gespeeld dus ik kan me er niet druk om maken wat er vanmiddag gebeurt. Al wordt het 0-8.quote:
Je kan gewoon op 2 punten van Vitesse komenquote:Op zondag 9 mei 2021 12:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Seizoen is al gespeeld dus ik kan me er niet druk om maken wat er vanmiddag gebeurt. Al wordt het 0-8.
Hoera.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je kan gewoon op 2 punten van Vitesse komen
Ach nee, staat hij linksbuiten? Wat een draak van een pot wordt dit.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:35 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb te doen met Haps, wordt nu weer verziekt als linksbuiten..
Volgens het AD in de 'vermoedelijke opstelling'.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach nee, staat hij linksbuiten? Wat een draak van een pot wordt dit.
Ja je zal maar een potje moeten voetballen en nog moeten aanvallen ook.. het is verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:35 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb te doen met Haps, wordt nu weer verziekt als linksbuiten..
Ik mag hopen dat ie dan eerste keeper isquote:Op zondag 9 mei 2021 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
Bijlow gaat overigens met Jong Oranje mee deze zomer vertelde Drank vanochtend bij ESPN, mocht dat nog iemand hier interesseren.
Hmmm…was verkeerd geïnformeerd. We spelen toch met Bozenik, Linssen en Sini.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach nee, staat hij linksbuiten? Wat een draak van een pot wordt dit.
1 zelfsquote:Op zondag 9 mei 2021 14:05 schreef Erasmus het volgende:
ESPN 1 of 2 of 3? De tv-gids van mijn hoeren Ziggo app pakt niks.
Ik ging uit van ESPN 2 want gesloten net
Die is niet zo goed in pratenquote:Op zondag 9 mei 2021 14:34 schreef hhh38 het volgende:
Wat is er nou met Spajic aan de hand dat Botteghin steeds speelt?
Was in het begin wel enthousiast over die Teixeira maar is gewoon niveau Utrecht.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n technische voetballer zijn en dan de bal niet raken
Das weinig inderdaad. Verder wel een redelijke startquote:Op zondag 9 mei 2021 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Was in het begin wel enthousiast over die Teixeira maar is gewoon niveau Utrecht.
Ik vind het nog steeds wel een type dat wij verder niet in de selectie hebben en dat we best kunnen gebruiken. Alleen hij is veel te flegmatiek. Denk dat ie in een fatsoenlijk draaiende ploeg een uitblinker zou zijn, maar als het slecht draait hij inderdaad er verloren bij loopt en niveautje Dordrecht is.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Was in het begin wel enthousiast over die Teixeira maar is gewoon niveau Utrecht.
Ja eens. Toornstra ipv Fer. Dan staat er een oké middenveld. Beter is er ook gewoon nietquote:Op zondag 9 mei 2021 14:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel een type dat wij verder niet in de selectie hebben en dat we best kunnen gebruiken. Alleen hij is veel te flegmatiek. Denk dat ie in een fatsoenlijk draaiende ploeg een uitblinker zou zijn, maar als het slecht draait hij inderdaad er verloren bij loopt en niveautje Dordrecht is.
Neemt niet weg dat ik op papier het huidige middenveld (met eigenlijk Toornstra ipv Fer, maar dat gaat nu niet) het liefst zie.
Pure onkunde. Die gegoochel van Botteghin heeft ons zoveel punten gekost afgelopen seizoenen. Gênant dat hij nog steeds speelt.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dit is gewoon pech, kan je weinig aan doen
Exact, het ziet er allemaal zo onbeholpen uit, soort promotiefilmpje van het Lilianefonds.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Pure onkunde. Die gegoochel van Botteghin heeft ons zoveel punten gekost afgelopen seizoenen. Gênant dat hij nog steeds speelt.
Daar wordt in de jeugd al op geselecteerd.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij hebben gewoon teveel spelers met een te grove motoriek.
Bozenik kan niet echt voetballen, maar afmaken kan hij prima.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel weer overtuigend als een echte spits afgerond, net als vorige week.
Hoop dat Slot er wat mee kan. Ik vind het ook geen spits voor de omschakeling bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Bozenik kan niet echt voetballen, maar afmaken kan hij prima.
Ons spel is daar alleen niet op afgestemd. Altijd maar weer die kapstok die wij nodig hebben. Ja, dat is hij niet.
Het is een beperkte spits, maar als je de ploeg er op afstemt kan het best wat worden. De vraag is alleen of je dat moet willen.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop dat Slot er wat mee kan. Ik vind het ook geen spits voor de omschakeling bijvoorbeeld.
Eens, wat dat betreft hadden we zelfs meer aan spelers als Kazim Richardsquote:Op zondag 9 mei 2021 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Bozenik kan niet echt voetballen, maar afmaken kan hij prima.
Ons spel is daar alleen niet op afgestemd. Altijd maar weer die kapstok die wij nodig hebben. Ja, dat is hij niet.
Ja, ik heb daar ook meer mee. Maar gaat denk ik niet werken bij ons.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eens, wat dat betreft hadden we zelfs meer aan spelers als Kazim Richards
Hoewel ik over het algemeen wel hou van spitsen zoals Bozenik. Was vroeger ook altijd groot fan van Filippo Inzaghi bijvoorbeeld.
De kwaliteit van Inzaghi? Zeker wel, kunnen we helaas niet betalen.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook meer mee. Maar gaat denk ik niet werken bij ons.
Sws moeten ze die idioot die de planning dit jaar heeft gedaan ontslaan.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:09 schreef hhh38 het volgende:
Alles aan deze wedstrijd is treurig.
Denk niet dat de KNVB de Klassieker vaker in speelronde 32 gaat plannen
Er zat wel een aardige gedachte achterquote:Op zondag 9 mei 2021 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sws moeten ze die idioot die de planning dit jaar heeft gedaan ontslaan.
Misschien zouden deze non-valeurs eens voor een vierde plek willen werken.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:11 schreef Maastoren het volgende:
De spelers laten wel zien dat ze nog echt voor Advocaat willen werken.
Heeft niets met Advocaat te maken, in de Klassieker in de eigen Kuip geeft Feyenoord altijd alles.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:11 schreef Maastoren het volgende:
De spelers laten wel zien dat ze nog echt voor Advocaat willen werken.
Kan je nagaan hoe erg de apathie is op dit moment.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heeft niets met Advocaat te maken, in de Klassieker in de eigen Kuip geeft Feyenoord altijd alles.
Ik vind het vooral schokkend wat voor amateur niveau de zogenaamde kampioen laat zienquote:Op zondag 9 mei 2021 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg de apathie is op dit moment.
Bozenik, Senesi, Kökcü.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:20 schreef fetX het volgende:
Waarom niet Linssen of Sinisterra? Godverdomme zeg, wat ben ik klaar met die Fer.
Zeker, één en al waarheid.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook een heel goede post van mij
Fer is de slechtste speler van dit Feyenoordquote:Op zondag 9 mei 2021 15:21 schreef Haringkop het volgende:
Zelfs voor het benutten van een pingel hebben we Berghuis nodig... wat een armoede.
Fer zit bij mij op het zelfde niveau als Botteghin...
Wat een kutteam hebben we eigenlijk toch ook.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:19 schreef hhh38 het volgende:
Dit kon je van tevoren invullen natuurlijk. Ik had hem nog eerder door GeertGod laten nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |