Daar geloof ik niets van. Ajacieden zien liever dat Feyenoord geen erehaag maakt. Ook mede omdat dan de frustratie bij de Rotterdammers extra goed zichtbaar is.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds Ajacieden graag aan hun pik gezogen worden als ze weer een prijs gewonnen hebben, zeker door Feyenoorders
Ik ben wel sportief om de Ajacieden die ik ken te feliciteren met hun terechte titel. Heb ik bij mijn IRL-vrienden ook gedaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds Ajacieden graag aan hun pik gezogen worden als ze weer een prijs gewonnen hebben, zeker door Feyenoorders
Er is toch niemand vanuit Ajax die om die erehaag vraagt, zijn alleen maar journalisten die proberen er een leuke quote over te krijgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben wel sportief om de Ajacieden die ik ken te feliciteren met hun terechte titel. Heb ik bij mijn IRL-vrienden ook gedaan.
Als je het onterecht vindt dat Ajax de titel heeft gepakt (geen verwijt richting jou) heb je gewoon stront aan je ogen, of ben je kinderachtig bezig, of beiden.
Maar als je als Ajacied na een felicitatie van een Feyenoorder expres die grens respectloos verder gaat verleggen uit arrogantie en sadomasochisme, is het niet heel erg vreemd dat er boos op gereageerd kan worden. Dit seizoen is al zonder dit domme gezeik zuur genoeg voor ons.
Ik wijs ook niemand aan, in een andere post gaf ik reeds aan dat het journalisten in komkommertijd zijn die dit proberen te hypen. Natuurlijk trek je een paar kinderachtigen aan die daarmee aan de haal gaan, maar so far valt het wel mee qua hoeveelheid.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch niemand vanuit Ajax die om die erehaag vraagt, zijn alleen maar journalisten die proberen er een leuke quote over te krijgen.
Ja, is natuurlijk gewoon een beetje stoken. Ook omdat je dan weer reacties krijgt van supporters, zowel Feyenoorders die dat totaal niet willen als Ajacieden die dat wel willen en dat levert weer headliners/clicks op.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch niemand vanuit Ajax die om die erehaag vraagt, zijn alleen maar journalisten die proberen er een leuke quote over te krijgen.
ja een beetje onzin allemaal, al vond ik het wel mooi in Madrid in 95 dat het publiek opstond voor een ovatie maar dat komt ook door het spontane, gepland zijn dat soort dingen nooit leuk.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, is natuurlijk gewoon een beetje stoken. Ook omdat je dan weer reacties krijgt van supporters, zowel Feyenoorders die dat totaal niet willen als Ajacieden die dat wel willen en dat levert weer headliners/clicks op.
gewoon journalistieke drab dus
SplinterGODquote:
Dat vond Splinter zelf ookquote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
SplinterGOD
Ga het meteen lezen. Grappig ook dat dit verhaal zo wereldwijd werd opgepikt.
1999? Ik was bij die wedstrijd maar kan me er niets van herinnerenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Bij het voorlaatste kampioenschap van Feyenoord (toen de Duitsers net weg waren) maakte Ajax ook een erehaag.
Ik zie ook het probleem niet zo. Ze kunnen beter tijdens de wedstrijd wat minder respect tonen.
Nope.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Bij het voorlaatste kampioenschap van Feyenoord (toen de Duitsers net weg waren) maakte Ajax ook een erehaag.
Nope.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Als het respect wederzijds is, zie ik het probleem ook niet. Maar niet met eenrichtingsverkeer.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Ze kunnen beter tijdens de wedstrijd wat minder respect tonen.
ik kan me nog wel na de wedstrijd herinneren in de businessclub waar ook wat Feyenoorders waren, die waardeerden mijn felicitaties wel dus ik was vast de uitzonderingquote:
Ik was nog net iets te jong, maar kan me wel een polonaise in het uitvak herinneren ondanks de 6-0.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me nog wel na de wedstrijd herinneren in de businessclub waar ook wat Feyenoorders waren, die waardeerden mijn felicitaties wel dus ik was vast de uitzondering
Mijn ex-collega. Aardige gozer wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:58 schreef Haringkop het volgende:
Met fucking Fernando Pascale in de basis..
Splinter de MooijGod. Probeert na afloop van de training de discussie over vergankelijkheid in het werk van Oscar Wilde nog wel eens aan te zwengelen, maar Joey, Mo en Djeyvisiano staren hem dan slechts glazig aan.quote:
Is volgens mij ook de enige wedstrijd die hij ooit voor Feyenoord 1 heeft gespeeld.quote:
Like gegeven.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Ter info en nu weer opkanjeren met dat geneuzel.
"hunnie doen het ook niet"quote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Ter info en nu weer opkanjeren met dat geneuzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |