Klinkt inderdaad alsof het niet van harte gaat. Lekker is dat..quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Er is dus wel 'gesproken';
[ twitter ]
[ twitter ]
Het moet wel
Zal een fijn sfeertje zijn daar. Zin in Disney.
Dat werd toen ook meerdere malen aangegeven toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Dickie is weer eens gruwelijk mad
‘Jullie hadden zo bijdehand moeten doen toen we 30 wedstrijden op rij ongeslagen waren. Zelfs toen gezeur over de behoudende speelstijl. De beste ploegen ter wereld spelen behoudend’
Dickie heeft duidelijk de halve finales CL gemist
Ja en daar reageerde hij ook geïrriteerd opquote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd toen ook meerdere malen aangegeven toch?
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja en daar reageerde hij ook geïrriteerd op
Ja, verder vind ik het ook zo’n zwaktebod altijd. ‘Ik hoorde jullie niet toen er resultaat mee werd geboekt’. Nee daarom dus ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd toen ook meerdere malen aangegeven toch?
Hij spreekt zichzelf ook direct tegen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, verder vind ik het ook zo’n zwaktebod altijd. ‘Ik hoorde jullie niet toen er resultaat mee werd geboekt’. Nee daarom dus ook.
Dat was vooral VI.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
En hij doet het een beetje voorkomen dat de media het niet opmerkte, terwijl je op een gegeven moment kotsmisselijk werd van ONGESLAGEN DICK en de DICKRANGLIJST
VI, rondo, studio voetbal, heb het eigenlijk overal wel voorbij zien komen.quote:
Snap ook niet sinds wanneer dat een ding is.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik werd vooral heel erg moe van al die journalisten met hun erehaag gedram.
Sinds een weekje ongeveerquote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook niet sinds wanneer dat een ding is.
Eens, die erehaag moeten jullie niet willen. En voor Ajax zal het ook prettig aanvoelen als ze de erehaag niet ontvangen van Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Ja was echt vervelend aan het worden, terwijl de resultaten de eerste seizoenshelft al niet goed waren. Leuk als je de eerste twaalf speelrondes ongeslagen blijft maar als je Ajax/PSV/AZ niet treft en in de tussentijd punten verliest tegen RKC, Sparta en Heracles (en Europees afgaat tegen Wolfsberger) dan weet je dat het gewoon niet goed gaat.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
VI, rondo, studio voetbal, heb het eigenlijk overal wel voorbij zien komen.
Het is hier geen fucking Premier League met je erehaag. Al dat gezeik daarover is gewoon nodeloze compensatiedrang van journalisten in komkommertijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
alleen Valazijn hield voet bij stuk dat het allemaal niet zo bijzonder was wat Dick deedquote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja was echt vervelend aan het worden, terwijl de resultaten de eerste seizoenshelft al niet goed waren. Leuk als je de eerste twaalf speelrondes ongeslagen blijft maar als je Ajax/PSV/AZ niet treft en in de tussentijd punten verliest tegen RKC, Sparta en Heracles (en Europees afgaat tegen Wolfsberger) dan weet je dat het gewoon niet goed gaat.
Sinds Ajacieden graag aan hun pik gezogen worden als ze weer een prijs gewonnen hebben, zeker door Feyenoordersquote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook niet sinds wanneer dat een ding is.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds Ajacieden graag aan hun pik gezogen worden als ze weer een prijs gewonnen hebben, zeker door Feyenoorders
Welke dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]ik vind die huldigingen al onzin, dat werd vroeger alleen gedaan voor een Europese prijs maar er zijn clubs die het al voor de 2e plek deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |