Hoezo, wordt gewoon 3-0.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi, hoe eerder we er van af zijn, hoe beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Rustig maat. De wedstrijd moet nog beginnen.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh. Dit meen je niet. Ik val even van mijn stoel.
Had je PI gemistquote:Op zondag 9 mei 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh. Dit meen je niet. Ik val even van mijn stoel.
Seizoen is al gespeeld dus ik kan me er niet druk om maken wat er vanmiddag gebeurt. Al wordt het 0-8.quote:
Je kan gewoon op 2 punten van Vitesse komenquote:Op zondag 9 mei 2021 12:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Seizoen is al gespeeld dus ik kan me er niet druk om maken wat er vanmiddag gebeurt. Al wordt het 0-8.
Hoera.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je kan gewoon op 2 punten van Vitesse komen
Ach nee, staat hij linksbuiten? Wat een draak van een pot wordt dit.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:35 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb te doen met Haps, wordt nu weer verziekt als linksbuiten..
Volgens het AD in de 'vermoedelijke opstelling'.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach nee, staat hij linksbuiten? Wat een draak van een pot wordt dit.
Ja je zal maar een potje moeten voetballen en nog moeten aanvallen ook.. het is verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:35 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb te doen met Haps, wordt nu weer verziekt als linksbuiten..
Ik mag hopen dat ie dan eerste keeper isquote:Op zondag 9 mei 2021 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
Bijlow gaat overigens met Jong Oranje mee deze zomer vertelde Drank vanochtend bij ESPN, mocht dat nog iemand hier interesseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |