Ohja had ik kunnen weten. Ik ging een keer naar Egypte om te leren kitesurfen... Hele week amper wind.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kiten, voor wakeboarden heb je geen wind nodig
Emmelyquote:
Naar Egypte om te leren kitesurfen, terwijl het in Nederland altijd waaitquote:Op dinsdag 4 mei 2021 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja had ik kunnen weten. Ik ging een keer naar Egypte om te leren kitesurfen... Hele week amper wind.
Nee dat is een andere usertquote:
Vrij constante wind en ondiep water maken het een goede plek om het te leren.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar Egypte om te leren kitesurfen, terwijl het in Nederland altijd waait
Gaaf om dat samen te doen! Heb je als alternatief nog gesnorkeld, want Egypte is prachtig om te snorkelenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Vrij constante wind en ondiep water maken het een goede plek om het te leren.
En ik mocht een vakantie "kiezen" omdat ik m'n middelbare school gehaald had
En m'n pa deed al kiten dus toen zijn we met z'n 2e een weekje naar Egypte gegaan.
De wind was inderdaad vrij constant afwezig
Ī 1.477 voor een halve liter, ja dan word je inderdaad wel geflestquote:
Die vakantie niet want er was daar niks te snorkelenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf om dat samen te doen! Heb je als alternatief nog gesnorkeld, want Egypte is prachtig om te snorkelen
Prijs was gestegen, dus post aangepast?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ī 1.477 voor een halve liter, ja dan word je inderdaad wel geflest
Ik ben drie keer in Egypte geweest, in 2004 voor het eerst, ik ging toen met mijn zussen van de erfenis van mijn moeder, geweldige mooie vakantie, ik was flink onder de indruk van de onderwaterwereld daar, helaas is het door de jaren heen wel wat minder geworden door het toerisme, niet iedereen gaat even netjes om met het koraal, sommigen gaan er op staan enzo, maar het is nog steeds heel mooiquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Die vakantie niet want er was daar niks te snorkelen
Maar ik was al twee keer eerder in Egypte op vakantie en toen hebben we wel iedere dag gesnorkeld. Echt prachtig ja
Nog een Nemo met de hand gevangen
Jij bent er ook op vakantie geweest?
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wor je voor de lol geflestquote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ī 1.477 voor een halve liter, ja dan word je inderdaad wel geflest
Ook 3xquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben drie keer in Egypte geweest, in 2004 voor het eerst, ik ging toen met mijn zussen van de erfenis van mijn moeder, geweldige mooie vakantie, ik was flink onder de indruk van de onderwaterwereld daar, helaas is het door de jaren heen wel wat minder geworden door het toerisme, niet iedereen gaat even netjes om met het koraal, sommigen gaan er op staan enzo, maar het is nog steeds heel mooi
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NeeStomme autocorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee mij trekt het ook niet echt meer, zo dichtbij zo mooi kunnen snorkelen zou voor mij nog de enige reden zijn om er weer naar terug te gaan, mits het er weer een beetje veilig is.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ook 3x
We zijn toen twee keer in Dahab geweest. Dat stadje was al compleet veranderd toen we er de 2e keer waren en er werden resorts gebouwd kilometers lang langs de kust.
Denk niet dat de plaats me nu nog zou trekken maar blijft wel de mooiste plekken waar ik gesnorkeld heb.
We hebben een kennerquote:
Ik stel me zo voor dat archeologen uit de toekomst dat ding daar gaan vinden en dan proberen te reconstrueren waar dit in godsnaam voor heeft gediendquote:
Ik moest even Googlenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben een kenner
Niet exact 316L maar wel een type rvs.
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben een kenner
Niet exact 316L maar wel een type rvs.
It's a big cookie jarquote:Op dinsdag 4 mei 2021 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat archeologen uit de toekomst dat ding daar gaan vinden en dan proberen te reconstrueren waar dit in godsnaam voor heeft gediend
*wijst naar post 34quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:07 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe kwamen we van een raket naar wijn?
* SolidasRock kan de logica van een vrouw soms echt niet volgen
Het is daar net 10 uur geweest ..quote:Op dinsdag 4 mei 2021 16:51 schreef pullup het volgende:
Gaat nog wel even duren zo te horen voor ze het weer gaan aflasten
Mijn vrienden de commentatoren kleppen al veel maar klinken nog niet of er veel wijn in is gegoten
Ik werk met staal en rvsquote:
Gaat zeker nog uren duren. Na 8 uur denk ik en grote kans dat het eerder 10 uur wordt. Maar wellicht lassen ze het eerder afquote:Op dinsdag 4 mei 2021 16:51 schreef pullup het volgende:
Gaat nog wel even duren zo te horen voor ze het weer gaan aflasten
Mijn vrienden de commentatoren kleppen al veel maar klinken nog niet of er veel wijn in is gegoten
Ik keek net al of ik nog herfstbok hadquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:12 schreef Deisyy het volgende:
Zuurkool, ik eet gewoon zuurkool vanavond, het is er echt weer voor.
Het is inderdaad allemaal de schuld van pullup.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ooohw, dan is er niets mis met je logica.![]()
(en nee kan wel lezen maar niet reageren)
Ik voel ook een connectie met jullie, ik werk vooral met koper. Misschien hebben we nog meer overeenkomsten: wonen jullie ook in Nederland en zijn jullie ouder dan 40 en dragen jullie ook sokken?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook! Nou ja, het bedrijf waar ik werk
Ook gasturbines?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook! Nou ja, het bedrijf waar ik werk
Woon in Nederland jaquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik voel ook een connectie met jullie, ik werk vooral met koper. Misschien hebben we nog meer overeenkomsten: wonen jullie ook in Nederland en zijn jullie ouder dan 40 en dragen jullie ook sokken?
Ravigottesaus uiteraard.quote:
Die moeten we in november maar eens oip het lijstje zetten dan.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek net al of ik nog herfstbok had
Prima keuze, zelf vind ik de remouladesaus ook lekker erbijquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ravigottesaus uiteraard.
Geloof niet dat ik ooit andere saus bij kibbeling geprobeerd heb.. Zijn er aanraders?
Boks!quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik voel ook een connectie met jullie, ik werk vooral met koper. Misschien hebben we nog meer overeenkomsten: wonen jullie ook in Nederland en zijn jullie ouder dan 40 en dragen jullie ook sokken?
Neuh scheepsreparatie.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ook gasturbines?
[..]
Woon in Nederland ja
Ravi is imho de beste, ze bieden meestal 2 andere sauzen aan: knoflooksaus en whiskycoctailsaus en die vallen tegen icm kibbeling.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ravigottesaus uiteraard.
Geloof niet dat ik ooit andere saus bij kibbeling geprobeerd heb.. Zijn er aanraders?
Ravigottesausquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ravigottesaus uiteraard.
"wie mooi wilt zijn moet lijden"quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boks!
Ik woon in Nederland en ben iets ouder dan 40, maar ik draag vanmiddag geen sokken, want het wordt komend weekend mooi weer en daarom heb ik mijn teennagels vanmiddag gelakt, dus kan ik even geen sokken aan![]()
#lastvankoudevoeten
FTFYquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"wie mooi wilt zijn moet kou lijden"
2 van de 3: woon in Nederland en ruim boven de 40..quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
- Aluminiumquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Friszuur aldus googlequote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima keuze, zelf vind ik de remouladesaus ook lekker erbij
Kibbelingsaus reviewquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ravi is imho de beste, ze bieden meestal 2 andere sauzen aan: knoflooksaus en whiskycoctailsaus en die vallen tegen icm kibbeling.
Ff over mijn hart gestreken en vooruit dan maar: Boks!quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
2 van de 3: woon in Nederland en ruim boven de 40..
Ben soms iets te enthousiast met reageren, sorriequote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Friszuur aldus google
Klinkt wel interessant
[..]
Kibbelingsaus review
Yeahquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff over mijn hart gestreken en vooruit dan maar: Boks!
Lekker sausje hoor, ook bij bv mosselen ... Hmm nu krijg ik er zin inquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben soms iets te enthousiast met reageren, sorrie![]()
En ja die remouladesaus klinkt idd interessant, ga dat ook keertje proberen als ik die ooit tegenkom.
Whiskeysaus maak ik wel altijd zelf voor bij gekookte mosselenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er zijn gelukkig maar 175 manieren om remouladesaus te maken
https://www.smulweb.nl/recepten/remouladesaus
Nog nooit van gehoord, zal eens opletten of ze die saus hier aanbieden.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker sausje hoor, ook bij bv mosselen ... Hmm nu krijg ik er zin in
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:12 schreef Deisyy het volgende:
Zuurkool, ik eet gewoon zuurkool vanavond, het is er echt weer voor.
Zekerquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whiskeysaus maak ik wel altijd zelf voor bij gekookte mosselen
Inderdaad, bij gekookte mosselen eet ik ook vaak remouladesaus, uit een potje dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker sausje hoor, ook bij bv mosselen ... Hmm nu krijg ik er zin in
Lekker, en lekker makkelijk. En het is er weer voor, al eet ik zomers ook gewoon zuurkool.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]ik hadf nog hachee in de vriezer dussss
Dat ik het leuk vind.. betekend niet dat ik het altijd doequote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, bij gekookte mosselen eet ik ook vaak remouladesaus, uit een potje dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Sauzen zelf maken vind ik sowieso leuk en lekker.
Knoflooksaus bv.. het geheim zit er in dat je hem een paar uur eerder moet maken.
Knoflooksaus eet ik nooit meer uit een flesje of potje, zelfgemaakt is zo lekker, en inderdaad een paar uur of zelfs een dag vooraf maken maakt het nog net iets lekkerder.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Sauzen zelf maken vind ik sowieso leuk en lekker.
Knoflooksaus bv.. het geheim zit er in dat je hem een paar uur eerder moet maken.
Het was ook meer een biecht van mij, maar gedeelde biecht danquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ik het leuk vind.. betekend niet dat ik het altijd doe
Die is ook zelfgemaakt het lekkerstquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk om te doen. Tzatziki is mijn favoriet om te maken.
Die knoflooksaus, hoe maak je die? Met een online recept op smulweb of zo? En dat is echt beter dan wat in de supermarkt ligt? (ben toevallig de laatste tijd ook zoekende, vind ze allemaal maar matig)quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whiskeysaus maak ik wel altijd zelf voor bij gekookte mosselen
Die komt vast uit zo'n grote horeca emmer met een pompjequote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die knoflooksaus, hoe maak je die? Met een online recept op smulweb of zo? En dat is echt beter dan wat in de supermarkt ligt? (ben toevallig de laatste tijd ook zoekende, vind ze allemaal maar matig)
Nu ik erover nadenk, geen enkele ravigotesaus uit de supermarkt kan aan die van de visboer tippen, zou hij het ook zelf maken dan?
Er zijn idd vele manier.. Probeer een receptje en experimenteer een beetje.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die knoflooksaus, hoe maak je die? Met een online recept op smulweb of zo? En dat is echt beter dan wat in de supermarkt ligt? (ben toevallig de laatste tijd ook zoekende, vind ze allemaal maar matig)
Nu ik erover nadenk, geen enkele ravigotesaus uit de supermarkt kan aan die van de visboer tippen, zou hij het ook zelf maken dan?
Wat yoghurt, de dubbele hoeveelheid mayo, 3 teentjes knoflook, bieslook wat zout en een heel klein beetje suiker. Het is zo simpel, maar zo veel lekker en naar eigen smaak aan te passen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een beetje van de vriezer en een beetje van GOA.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben ondertussen mijn 4 kazen pizza aan het upgraden naar 8 kazen
Ja, net als "vlammensaus", is ook niet te koop in de reguliere supermarkt. Alhoewel zelfgemaakt misschien ook nog zou kunnen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt vast uit zo'n grote horeca emmer met een pompje
Jij snapquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje van de vriezer en een beetje van GOA.
Hoor net dat de eerste dode door de storm is gevallenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Slagregen en storm hier, heb zelfs de verwarming aangezet
Ik ken vlammensaus helemaal niet... is dat net zoiets als (sweet) chili saus?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, net als "vlammensaus", is ook niet te koop in de reguliere supermarkt. Alhoewel zelfgemaakt misschien ook nog zou kunnen.
Geheim recept?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knoflooksaus eet ik nooit meer uit een flesje of potje, zelfgemaakt is zo lekker, en inderdaad een paar uur of zelfs een dag vooraf maken maakt het nog net iets lekkerder.
Ik vond dit, probeer eensquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, net als "vlammensaus", is ook niet te koop in de reguliere supermarkt. Alhoewel zelfgemaakt misschien ook nog zou kunnen.
??quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat yoghurt, de dubbele hoeveelheid yoghurt, ....
Neuhquote:
Ik! De dubbele hoeveelheid mayo, dus twee keer zoveel mayo als yoghurtquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
??
Zit er nou niemand op te letten?![]()
Quote jezelf, zoals Marioquote:
Eten is dan ook een heel leuk onderwerpquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch wel mooi hoeveel wijsheid en kennis er is in 40 Plus
Zekerquote:
Matige smoes dit chufiquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het wel, maar vond het te pijnlijk om het te melden
Als je niet kan dm-en kan je ook niet tr-enquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had al een TR erover ingediend maar dat leest toch niemand.
Ohh inside infoquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niet kan dm-en kan je ook niet tr-en
In willekeurige volgorde van belangrijkheidquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, en met een drankje erbij... is het leven compleet![]()
Ohja en liefde
nietusquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niet kan dm-en kan je ook niet tr-en
Surinaams is ook lekker, ik zou willen dat dat soort dingen hier ook bezorgd of zelfs gehaald konden worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Surinaams! En een broodje bakkeljauw, echt lang niet meer gegeten.
Dat kan per moment verschillen inderdaad... maar je hebt ze alle drie nodigquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde van belangrijkheid
Die moest ik ff Googlen, klinkt lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Surinaams! En een broodje bakkeljauw, echt lang niet meer gegeten.
Jij moet terug naar de mod-schoolquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan ook een note zetten, die kan ie niet lezen.
Maanden niet gedaan even doenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan ook een note zetten, die kan ie niet lezen.
Pindasaus maak ik altijd zelf met 250 ml kokosmelk of water, 5 eetlepels pindakaas, 3 eetlepels ketjap, 1 eetepel sambal, wat gemberpoeder en korianderquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik vind zelf gemaakte pindasaus heerlijk. Vroeger was er een snackbar die had zoete pindasaus. Van alles geprobeert maar geen zoete pindasaus![]()
Dus wie tips heeft graag!!
En weer die anderhalve meter hč.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanmorgen op de radio was er een vrouw.. en beweerde dat sommige mensen met een noten allergie en astma ( dubbel pech, dat dan weer wel ) nog last konden hebben als iemand op anderhalve meter een snicker at
Ik vond het wat ver gezocht.. maar wie weet is er hier iemand die dat herkent?
Opaquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was al mod voordat jij je registreerde.
Deze?quote:
Het gaat om het concept, niet de ingredienten.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze?
Pindasaus maak ik altijd zelf met 250 ml kokosmelk of water, 5 eetlepels pindakaas, 3 eetlepels ketjap, 1 eetepel sambal, wat gemberpoeder en koriander
Herrie in de familie over een verjaardag. Leuk dat corronaquote:
Ik ook maar zonder de sambal maar hij is niet zoet ook niet door ketjap.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pindasaus maak ik altijd zelf met 250 ml kokosmelk of water, 5 eetlepels pindakaas, 3 eetlepels ketjap, 1 eetepel sambal, wat gemberpoeder en koriander
quote:
Tis allemaal de schuld van Danny!quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]gat ging er niet meer op. Helaas
Ik gooi er wat tabasco doorquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik ook maar zonder de sambal maar hij is niet zoet ook niet door ketjap.
De knoflook saus bedoelde ikquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze?
Dat is pittigquote:
Pindasaus heb ik ooit wel fanatiek gemaakt maar ben ermee gestopt. Bij mij was dat volgens mij niet met kokosmelk maar herinner me nog wel dat ik de melk met iets anders (suiker misschien?) iets moest branden zodat het kristalleert en je echt op tijd van het vuur af moest?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze?
Was die pindasaus zoet?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pindasaus heb ik ooit wel fanatiek gemaakt maar ben ermee gestopt. Bij mij was dat volgens mij niet met kokosmelk maar herinner me nog wel dat ik de melk met iets anders (suiker misschien?) iets moest branden zodat het kristalleert en je echt op tijd van het vuur af moest?
Wel maak ik nog steeds Surinaamse pindasoep. Al verschillende mensen van laten mee eten ook (en ja ze leven nog en zijn niet ziek geworden).
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je iets niet ziet als je het niet ziet?
Ai jammerquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pfoe dat is echt lang geleden, denk het wel. Heb dat recept niet meer.
#87quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]scherp. Ik zie het nergens staan. Ik heb terug gelezen en geen recept tegen gekomen.
Die heb ik gezien, weet je wat ik dacht dat het ravigotte saus was.quote:
Que?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat om het concept, niet de ingredienten.
Pfff wat een gezeur, mensen moeten elkaar hun eigen keuze laten maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Herrie in de familie over een verjaardag. Leuk dat corrona
Wat suiker of honing erbij?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik ook maar zonder de sambal maar hij is niet zoet ook niet door ketjap.
Suiker heb ik niet geprobeerd, honing zou ook een optie zijn.quote:
Ja en dat is wat lastig blijkbaar. Nu is mijn zus kwaad op mij en heeft de hoorn er opgegooid. Hoe noem je dat eigenlijk met mobiel. Weggedrukt ofzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff wat een gezeur, mensen moeten elkaar hun eigen keuze laten maken.
maakt niet uit we begrijpen hetquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dat is wat lastig blijkbaar. Nu is mijn zus kwaad op mij en heeft de hoorn er opgegooid. Hoe noem je dat eigenlijk met mobiel. Weggedrukt ofzo?
Als ze je ook op Facebook en whatsapp heeft geblokkeerd heeft ze je geghostquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dat is wat lastig blijkbaar. Nu is mijn zus kwaad op mij en heeft de hoorn er opgegooid. Hoe noem je dat eigenlijk met mobiel. Weggedrukt ofzo?
Daar komt het min of meer op.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze je ook op Facebook en whatsapp heeft geblokkeerd heeft ze je geghost
Omdat je niet op een verjaardag wil komen?
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De knoflook saus bedoelde ik
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat yoghurt, de dubbele hoeveelheid mayo, 3 teentjes knoflook, bieslook wat zout en een heel klein beetje suiker. Het is zo simpel, maar zo veel lekker en naar eigen smaak aan te passen.
De betere visboer zal de ravigottesaus zelf maken, een ander haalt het bij de groothandel en dat is vaak al anders van smaak dan de potjes uit de supermarkt. Maar met alle sauzen is het dat zelfgemaakt het lekkerst is.
Dat werkt alleen bij mannen. Wel goeie tip verder...quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:23 schreef chufi het volgende:
Zeg dan ook gewoon dat je ongesteld bent of zo
Pindasoep, lijkt me ook lekker, maar nog nooit gemaakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pindasaus heb ik ooit wel fanatiek gemaakt maar ben ermee gestopt. Bij mij was dat volgens mij niet met kokosmelk maar herinner me nog wel dat ik de melk met iets anders (suiker misschien?) iets moest branden zodat het kristalleert en je echt op tijd van het vuur af moest?
Wel maak ik nog steeds Surinaamse pindasoep. Al verschillende mensen van laten mee eten ook (en ja ze leven nog en zijn niet ziek geworden).
Dat is wat lastigquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:23 schreef chufi het volgende:
Kan het je wel aanraden, echt zeer veel mensen vinden het lekker.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pindasoep, lijkt me ook lekker, maar nog nooit gemaakt.
Mja dat wordt wat lastig voor sommigenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:23 schreef chufi het volgende:
Pfff alsof dat hele kutcorona al niet lastig genoeg is, laat anderen toch un eigen weg erin willen volgen.quote:
Ze is boos dus komt niet en ik ook dus kom ook nietquote:
Heftig! Miss moet ze even afkoelen en belt morgen terug.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja komt wel goed maar ik hou me graag aan de regels en dat is wat lastig voor sommige mensenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heftig! Miss moet ze even afkoelen en belt morgen terug.
Is zeker lastig maar voor nu wel de juiste oplossing.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja komt wel goed maar ik hou me graag aan de regels en dat is wat lastig
Niet op FOK hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja komt wel goed maar ik hou me graag aan de regels en dat is wat lastig voor sommige mensen
Precies, hier geldt de anderhalve meter regel niet en kunnen we gewoon lekker knuffelenquote:
Nee hier is het wat prettig verblijven. Het gezeik wil ik liever niet. Maar als iemand alle regels aan de laars lapt ben ik er ook klaar meequote:
Is ook je goed recht, ik heb dat ook wel hoor, ik spreek wel met mensen af maar niet met meerderen tegelijk enhoud afstand en degenen die het niet aanstaan hebben pechquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hier is het wat prettig verblijven. Het gezeik wil ik liever niet. Maar als iemand alle regels aan de laars lapt ben ik er ook klaar mee
Bottas is een soort Ricciardo, aardige gozer maar is het net niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
ik lees net dat Mercedes misschien Bottas al dit seizoen wilt ontslaan en Russel zijn stoeltje geven. Dat zal toch niet waar zijn.
Dat gerucht hoorde ik vorig week ook al .. daarom Russel nog maar ff in mn team houden .. straks wordt ie onbetaalbaarquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
ik lees net dat Mercedes misschien Bottas al dit seizoen wilt ontslaan en Russel zijn stoeltje geven. Dat zal toch niet waar zijn.
Ja maar in dat na een paar races al te doen. Ze zijn bang voor Max .quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bottas is een soort Ricciardo, aardige gozer maar is het net niet.
Al jaren de snelste auto.. maar gewoon niet goed genoeg.
En hoe kwam Max ook alweer aan zijn stoeltje bij Red Bull?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja maar in dat na een paar races al te doen. Ze zijn bang voor Max .
Kyvat?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En hoe kwam Max ook alweer aan zijn stoeltje bij Red Bull?
Oh oh en dan ook nog de ex van Kyvat hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bingo, er uit geflikkerd na een paar races.
Maar nu is Max ook wel retegoed hoor. En Kyvat zit nu nergens meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bingo, er uit geflikkerd na een paar races.
reserve en testrijder bij ...quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Maar nu is Max ook wel retegoed hoor. En Kyvat zit nu nergens meer.
Ochjaquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Oh oh en dan ook nog de ex van Kyvat hebben.
Naar ik weet nergens. Maar ik kan het fout hebben.quote:
Bij Alpinequote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Naar ik weet nergens. Maar ik kan het fout hebben.
Ze lopen met sneeuwschuivers bezig te zijnquote:
Het weer is bar en boos ..quote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze lopen met sneeuwschuivers bezig te zijn
OMGquote:
Wat dan? Een losgeschoten tent?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:34 schreef chufi het volgende:
Als het goed is komt er zo nog wat over waaien
Nicequote:Op dinsdag 4 mei 2021 23:43 schreef chufi het volgende:
Nog een grote vulkaan er bij ...
[ afbeelding ]
Volgens mij te beroerd weerquote:Op woensdag 5 mei 2021 00:18 schreef chufi het volgende:
Vondelpark, pullup'sstraat ,Westerpark maak uw borst maar weer nat ... het zal wel weer dringen en duwen worden
quote:
Ja ik ben vast weer de klos, gelukkig alleen vanochtendquote:Op woensdag 5 mei 2021 06:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Vandaag de auto maar naar het werk denk ik. Wat een klote weer.
Gefeliciteerd dan! Jury leden zijn helaas ook niet onfeilbaar.quote:Op woensdag 5 mei 2021 06:08 schreef pullup het volgende:
ik heb nog een Nederlands kampioen erbij dus![]()
Die Dames 2- die ik coachte is uiteindelijk toch gewoon kampioen geworden doordat die andere ploeg na beroep wederom is uitgesloten![]()
Dat hoofd van de Jury die de eerdere beslissing herriep zal niet vaak meer in aanmerking komen om dit soort wedstrijden op zich te mogen nemenWat een zeperd
Dat scheelt. S’middags lekker heet douchen en bij de kachel zitten.quote:Op woensdag 5 mei 2021 06:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben vast weer de klos, gelukkig alleen vanochtend
Eensch, in dit geval stonden we ook toen hij zijn beslissing ter plekke probeerde te rechtvaardigen al ongeveer zo er bij te kijken -->quote:Op woensdag 5 mei 2021 06:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan! Jury leden zijn helaas ook niet onfeilbaar.
Byequote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 mei 2021 06:08 schreef pullup het volgende:
Die Dames 2- die ik coachte is uiteindelijk toch gewoon kampioen geworden doordat die andere ploeg na beroep wederom is uitgesloten![]()
Dat hoofd van de Jury die de eerdere beslissing herriep zal niet vaak meer in aanmerking komen om dit soort wedstrijden op zich te mogen nemenWat een zeperd
De wijn was op. Ze hebben een nieuw vat gehaald en gaan vandaag verderquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2021 06:08 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 5 mei 2021 06:08 schreef pullup het volgende:
Mooi man! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 mei 2021 06:08 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:15 schreef chufi het volgende:
Yeah!! Ik mag ook een afspraak maken voor een prik , maar er is natuurlijk weer een storing of zo ..
zowel telefonisch als online ....
later nog maar eens proberen
Mooiquote:Op woensdag 5 mei 2021 14:31 schreef chufi het volgende:
Gelukt ... over 1.5 week
Online afspreken werkt kennelijk niet via VPN ...
Volgens het RIVM krijg ik deze maand inderdaad de oproepquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:02 schreef shiitake het volgende:
De komende maand zullen er hier in 40+ steeds meer geprikt gaan worden denk ik.
Ik zie dat dat sinds 2 weken geleden alweer is gewijzigdquote:Sinds 27 april 2021 kunt u een uitnodiging voor de vaccinatie krijgen.
Ja beetje onduidelijk zo. Maar het zit eraan te komen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dat dat sinds 2 weken geleden alweer is gewijzigd
Verwacht jij ook binnenkort de oproep?quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja beetje onduidelijk zo. Maar het zit eraan te komen.
Yeahquote:Op woensdag 5 mei 2021 14:15 schreef chufi het volgende:
Yeah!! Ik mag ook een afspraak maken voor een prik , maar er is natuurlijk weer een storing of zo ..
zowel telefonisch als online ....
later nog maar eens proberen
Ik hoor bij de groep 1961 t/m 1971 (beetje half over het middenquote:
Dan heb je wel mooi weer nodig, denk ik. De kroegen hier (sommigen) zijn maandag/dinsdag niet eens open gegaanquote:Op woensdag 5 mei 2021 14:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
We kunnen langzamerhand weer een 40+-borrel plannen.
had al eerder zelf een afspraak kunnen maken zag ik .. Maar kreeg nu per post een uitnodiging om dat te doen. 1962 kan ook al afsprekenquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik hoor bij de groep 1961 t/m 1971 (beetje half over het midden). Dus ik verwacht het wel in mei eigenlijk.
Dan zitten we in dezelfde groepquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik hoor bij de groep 1961 t/m 1971 (beetje half over het midden). Dus ik verwacht het wel in mei eigenlijk.
Ja dit heb ik dus ook gehoord.quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:31 schreef chufi het volgende:
Ik
[..]
had al eerder zelf een afspraak kunnen maken zag ik .. Maar kreeg nu per post een uitnodiging om dat te doen. 1962 kan ook al afspreken
Zonder VPN checken anders werkt ie nietquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:41 schreef Laysa het volgende:
Linkje wat up to date ververst wordt
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-maken
quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:41 schreef Laysa het volgende:
Linkje wat up to date ververst wordt
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-maken
Daar worden we niet heel veel wijzer van.quote:U kunt nu geen afspraak maken
Maak een afspraak zodra u uw uitnodiging heeft gekregen.
Klinkt wel logisch verderquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Daar worden we niet heel veel wijzer van.
Jawel....Dan moet je op de huisarts wachtenquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat water is gevaarlijk koudquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:46 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)d-bergmeer~be7a1bc8/
Prutsers
Hier zeggen ze wanneer je de brief kan verwachten https://www.rijksoverheid(...)egen-het-coronavirusquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel....Dan moet je op de huisarts wachten
Of nee bellen....met dit nummer als ik het goed heb genoteerd :quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of nee bellen....met dit nummer als ik het goed heb genoteerd :Ja dit ga ik van de week alvast eens proberen, niet geschoten gebeld is altijd misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik volg hier wel het Corona topic en het blijkt vaak echt wel zo dat een beetje er bovenop zitten helpt want de informatievoorziening is super krukkig en vaak heb je er al kans op voordat je het officieel doorkrijgt van je huisartsquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dit ga ik van de week alvast eens proberen, niet geschoten gebeld is altijd mis
Een afwachtende houding is vaak niet de beste optie. Mijn twee oudere zussen zijn ook op die manier aan hun vaccinatie gekomen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg hier wel het Corona topic en het blijkt vaak echt wel zo dat een beetje er bovenop zitten helpt want de informatievoorziening is super krukkig en vaak heb je er al kans op voordat je het officieel doorkrijgt van je huisarts
Dan is het waarschijnlijk door een partner geleverd.quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
Blijft leuk bestellen bij bol. Meerdere dingen besteld gisteren, dus nu krijg ik het netjes in 2 dozen geleverd. Wel iedere doos door een andere bezorgdienst
Wel cadeaus voor mezelf
Komen echt van bol zelf, dus niet iets waar een partner bij staat.quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk door een partner geleverd.
Ik heb zo mijn moeder en al haar vriendinnen plus mn schoonouders erop gewezen... Een stuk sneller dan de brie die standaard 2 weken later komt.quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg hier wel het Corona topic en het blijkt vaak echt wel zo dat een beetje er bovenop zitten helpt want de informatievoorziening is super krukkig en vaak heb je er al kans op voordat je het officieel doorkrijgt van je huisarts
quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of nee bellen....met dit nummer als ik het goed heb genoteerd :Als ik dit nummer bel moet ik een vijfcijferige code invoeren, ik kan er natuurlijk zelf 1 verzinnen, maar ik denk niet dat dat werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ow....haha weggooien dus :pquote:Op woensdag 5 mei 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit nummer bel moet ik een vijfcijferige code invoeren, ik kan er natuurlijk zelf 1 verzinnen, maar ik denk niet dat dat werkt
Maar als jij in de jaren valt die wel een afspraak mogen maken, snap ik niet dat je niet via die link een afspraak kan maken?quote:Op woensdag 5 mei 2021 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde juist niet op de brief wachten
Heb er ergens nog wel 1 voor je.quote:Op woensdag 5 mei 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit nummer bel moet ik een vijfcijferige code invoeren, ik kan er natuurlijk zelf 1 verzinnen, maar ik denk niet dat dat werkt