Lekker, en lekker makkelijk. En het is er weer voor, al eet ik zomers ook gewoon zuurkool.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]ik hadf nog hachee in de vriezer dussss
Dat ik het leuk vind.. betekend niet dat ik het altijd doequote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, bij gekookte mosselen eet ik ook vaak remouladesaus, uit een potje dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Sauzen zelf maken vind ik sowieso leuk en lekker.
Knoflooksaus bv.. het geheim zit er in dat je hem een paar uur eerder moet maken.
Knoflooksaus eet ik nooit meer uit een flesje of potje, zelfgemaakt is zo lekker, en inderdaad een paar uur of zelfs een dag vooraf maken maakt het nog net iets lekkerder.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Sauzen zelf maken vind ik sowieso leuk en lekker.
Knoflooksaus bv.. het geheim zit er in dat je hem een paar uur eerder moet maken.
Het was ook meer een biecht van mij, maar gedeelde biecht danquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ik het leuk vind.. betekend niet dat ik het altijd doe
Die is ook zelfgemaakt het lekkerstquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk om te doen. Tzatziki is mijn favoriet om te maken.
Die knoflooksaus, hoe maak je die? Met een online recept op smulweb of zo? En dat is echt beter dan wat in de supermarkt ligt? (ben toevallig de laatste tijd ook zoekende, vind ze allemaal maar matig)quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whiskeysaus maak ik wel altijd zelf voor bij gekookte mosselen
Die komt vast uit zo'n grote horeca emmer met een pompjequote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die knoflooksaus, hoe maak je die? Met een online recept op smulweb of zo? En dat is echt beter dan wat in de supermarkt ligt? (ben toevallig de laatste tijd ook zoekende, vind ze allemaal maar matig)
Nu ik erover nadenk, geen enkele ravigotesaus uit de supermarkt kan aan die van de visboer tippen, zou hij het ook zelf maken dan?
Er zijn idd vele manier.. Probeer een receptje en experimenteer een beetje.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die knoflooksaus, hoe maak je die? Met een online recept op smulweb of zo? En dat is echt beter dan wat in de supermarkt ligt? (ben toevallig de laatste tijd ook zoekende, vind ze allemaal maar matig)
Nu ik erover nadenk, geen enkele ravigotesaus uit de supermarkt kan aan die van de visboer tippen, zou hij het ook zelf maken dan?
Wat yoghurt, de dubbele hoeveelheid mayo, 3 teentjes knoflook, bieslook wat zout en een heel klein beetje suiker. Het is zo simpel, maar zo veel lekker en naar eigen smaak aan te passen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een beetje van de vriezer en een beetje van GOA.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben ondertussen mijn 4 kazen pizza aan het upgraden naar 8 kazen
Ja, net als "vlammensaus", is ook niet te koop in de reguliere supermarkt. Alhoewel zelfgemaakt misschien ook nog zou kunnen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt vast uit zo'n grote horeca emmer met een pompje
Jij snapquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje van de vriezer en een beetje van GOA.
Hoor net dat de eerste dode door de storm is gevallenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Slagregen en storm hier, heb zelfs de verwarming aangezet
Ik ken vlammensaus helemaal niet... is dat net zoiets als (sweet) chili saus?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, net als "vlammensaus", is ook niet te koop in de reguliere supermarkt. Alhoewel zelfgemaakt misschien ook nog zou kunnen.
Geheim recept?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knoflooksaus eet ik nooit meer uit een flesje of potje, zelfgemaakt is zo lekker, en inderdaad een paar uur of zelfs een dag vooraf maken maakt het nog net iets lekkerder.
Ik vond dit, probeer eensquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, net als "vlammensaus", is ook niet te koop in de reguliere supermarkt. Alhoewel zelfgemaakt misschien ook nog zou kunnen.
??quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat yoghurt, de dubbele hoeveelheid yoghurt, ....
Neuhquote:
Ik! De dubbele hoeveelheid mayo, dus twee keer zoveel mayo als yoghurtquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
??
Zit er nou niemand op te letten?![]()
Quote jezelf, zoals Marioquote:
Eten is dan ook een heel leuk onderwerpquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch wel mooi hoeveel wijsheid en kennis er is in 40 Plus
Zekerquote:
Matige smoes dit chufiquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het wel, maar vond het te pijnlijk om het te melden
Zeker, en met een drankje erbij... is het leven compleetquote:
Als je niet kan dm-en kan je ook niet tr-enquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had al een TR erover ingediend maar dat leest toch niemand.
Ohh inside infoquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niet kan dm-en kan je ook niet tr-en
In willekeurige volgorde van belangrijkheidquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, en met een drankje erbij... is het leven compleet![]()
Ohja en liefde
nietusquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niet kan dm-en kan je ook niet tr-en
Surinaams is ook lekker, ik zou willen dat dat soort dingen hier ook bezorgd of zelfs gehaald konden worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Surinaams! En een broodje bakkeljauw, echt lang niet meer gegeten.
Dat kan per moment verschillen inderdaad... maar je hebt ze alle drie nodigquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde van belangrijkheid
Die moest ik ff Googlen, klinkt lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Surinaams! En een broodje bakkeljauw, echt lang niet meer gegeten.
Jij moet terug naar de mod-schoolquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan ook een note zetten, die kan ie niet lezen.
Maanden niet gedaan even doenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan ook een note zetten, die kan ie niet lezen.
quote:
Pindasaus maak ik altijd zelf met 250 ml kokosmelk of water, 5 eetlepels pindakaas, 3 eetlepels ketjap, 1 eetepel sambal, wat gemberpoeder en korianderquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik vind zelf gemaakte pindasaus heerlijk. Vroeger was er een snackbar die had zoete pindasaus. Van alles geprobeert maar geen zoete pindasaus![]()
Dus wie tips heeft graag!!
En weer die anderhalve meter hč.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanmorgen op de radio was er een vrouw.. en beweerde dat sommige mensen met een noten allergie en astma ( dubbel pech, dat dan weer wel ) nog last konden hebben als iemand op anderhalve meter een snicker at
Ik vond het wat ver gezocht.. maar wie weet is er hier iemand die dat herkent?
Opaquote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was al mod voordat jij je registreerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |