Ook gasturbines?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook! Nou ja, het bedrijf waar ik werk
Woon in Nederland jaquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik voel ook een connectie met jullie, ik werk vooral met koper. Misschien hebben we nog meer overeenkomsten: wonen jullie ook in Nederland en zijn jullie ouder dan 40 en dragen jullie ook sokken?
Ravigottesaus uiteraard.quote:
Die moeten we in november maar eens oip het lijstje zetten dan.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek net al of ik nog herfstbok had
Prima keuze, zelf vind ik de remouladesaus ook lekker erbijquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ravigottesaus uiteraard.
Geloof niet dat ik ooit andere saus bij kibbeling geprobeerd heb.. Zijn er aanraders?
Boks!quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik voel ook een connectie met jullie, ik werk vooral met koper. Misschien hebben we nog meer overeenkomsten: wonen jullie ook in Nederland en zijn jullie ouder dan 40 en dragen jullie ook sokken?
Neuh scheepsreparatie.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ook gasturbines?
[..]
Woon in Nederland ja
Ravi is imho de beste, ze bieden meestal 2 andere sauzen aan: knoflooksaus en whiskycoctailsaus en die vallen tegen icm kibbeling.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ravigottesaus uiteraard.
Geloof niet dat ik ooit andere saus bij kibbeling geprobeerd heb.. Zijn er aanraders?
Ravigottesausquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ravigottesaus uiteraard.
"wie mooi wilt zijn moet lijden"quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boks!
Ik woon in Nederland en ben iets ouder dan 40, maar ik draag vanmiddag geen sokken, want het wordt komend weekend mooi weer en daarom heb ik mijn teennagels vanmiddag gelakt, dus kan ik even geen sokken aan![]()
#lastvankoudevoeten
FTFYquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"wie mooi wilt zijn moet kou lijden"
2 van de 3: woon in Nederland en ruim boven de 40..quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
- Aluminiumquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Friszuur aldus googlequote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima keuze, zelf vind ik de remouladesaus ook lekker erbij
Kibbelingsaus reviewquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ravi is imho de beste, ze bieden meestal 2 andere sauzen aan: knoflooksaus en whiskycoctailsaus en die vallen tegen icm kibbeling.
Ff over mijn hart gestreken en vooruit dan maar: Boks!quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
2 van de 3: woon in Nederland en ruim boven de 40..
Ben soms iets te enthousiast met reageren, sorriequote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Friszuur aldus google
Klinkt wel interessant
[..]
Kibbelingsaus review
Yeahquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff over mijn hart gestreken en vooruit dan maar: Boks!
Lekker sausje hoor, ook bij bv mosselen ... Hmm nu krijg ik er zin inquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben soms iets te enthousiast met reageren, sorrie![]()
En ja die remouladesaus klinkt idd interessant, ga dat ook keertje proberen als ik die ooit tegenkom.
Whiskeysaus maak ik wel altijd zelf voor bij gekookte mosselenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er zijn gelukkig maar 175 manieren om remouladesaus te maken
https://www.smulweb.nl/recepten/remouladesaus
Nog nooit van gehoord, zal eens opletten of ze die saus hier aanbieden.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker sausje hoor, ook bij bv mosselen ... Hmm nu krijg ik er zin in
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:12 schreef Deisyy het volgende:
Zuurkool, ik eet gewoon zuurkool vanavond, het is er echt weer voor.
Zekerquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whiskeysaus maak ik wel altijd zelf voor bij gekookte mosselen
Inderdaad, bij gekookte mosselen eet ik ook vaak remouladesaus, uit een potje dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker sausje hoor, ook bij bv mosselen ... Hmm nu krijg ik er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |