Jawel....Dan moet je op de huisarts wachtenquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Daar worden we niet heel veel wijzer van.
Dat water is gevaarlijk koudquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:46 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)d-bergmeer~be7a1bc8/
Prutsers
Hier zeggen ze wanneer je de brief kan verwachten https://www.rijksoverheid(...)egen-het-coronavirusquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel....Dan moet je op de huisarts wachten
Of nee bellen....met dit nummer als ik het goed heb genoteerd :quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Daar worden we niet heel veel wijzer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of nee bellen....met dit nummer als ik het goed heb genoteerd :Ja dit ga ik van de week alvast eens proberen, niet geschoten gebeld is altijd misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik volg hier wel het Corona topic en het blijkt vaak echt wel zo dat een beetje er bovenop zitten helpt want de informatievoorziening is super krukkig en vaak heb je er al kans op voordat je het officieel doorkrijgt van je huisartsquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dit ga ik van de week alvast eens proberen, niet geschoten gebeld is altijd mis
Een afwachtende houding is vaak niet de beste optie. Mijn twee oudere zussen zijn ook op die manier aan hun vaccinatie gekomen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg hier wel het Corona topic en het blijkt vaak echt wel zo dat een beetje er bovenop zitten helpt want de informatievoorziening is super krukkig en vaak heb je er al kans op voordat je het officieel doorkrijgt van je huisarts
Dan is het waarschijnlijk door een partner geleverd.quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
Blijft leuk bestellen bij bol. Meerdere dingen besteld gisteren, dus nu krijg ik het netjes in 2 dozen geleverd. Wel iedere doos door een andere bezorgdienst
Wel cadeaus voor mezelf
Komen echt van bol zelf, dus niet iets waar een partner bij staat.quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk door een partner geleverd.
Ik heb zo mijn moeder en al haar vriendinnen plus mn schoonouders erop gewezen... Een stuk sneller dan de brie die standaard 2 weken later komt.quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg hier wel het Corona topic en het blijkt vaak echt wel zo dat een beetje er bovenop zitten helpt want de informatievoorziening is super krukkig en vaak heb je er al kans op voordat je het officieel doorkrijgt van je huisarts
quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of nee bellen....met dit nummer als ik het goed heb genoteerd :Als ik dit nummer bel moet ik een vijfcijferige code invoeren, ik kan er natuurlijk zelf 1 verzinnen, maar ik denk niet dat dat werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ow....haha weggooien dus :pquote:Op woensdag 5 mei 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit nummer bel moet ik een vijfcijferige code invoeren, ik kan er natuurlijk zelf 1 verzinnen, maar ik denk niet dat dat werkt
Vijf cijfers is te weinig om voor iedereen een unieke code te maken.quote:
Maar als jij in de jaren valt die wel een afspraak mogen maken, snap ik niet dat je niet via die link een afspraak kan maken?quote:Op woensdag 5 mei 2021 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde juist niet op de brief wachten
Heb er ergens nog wel 1 voor je.quote:Op woensdag 5 mei 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit nummer bel moet ik een vijfcijferige code invoeren, ik kan er natuurlijk zelf 1 verzinnen, maar ik denk niet dat dat werkt
Code is per deelgroep geloof ik.quote:Op woensdag 5 mei 2021 16:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vijf cijfers is te weinig om voor iedereen een unieke code te maken.
Die zijn dan ook alleen voor de 60-64 jarigen en de 1,4 miljoen mensen die via de griepvaccins gaan en dus huis artsquote:Op woensdag 5 mei 2021 16:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vijf cijfers is te weinig om voor iedereen een unieke code te maken.
Feli pulliequote:Op woensdag 5 mei 2021 06:08 schreef pullup het volgende:
ik heb nog een Nederlands kampioen erbij dus![]()
Die Dames 2- die ik coachte is uiteindelijk toch gewoon kampioen geworden doordat die andere ploeg na beroep wederom is uitgesloten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |