Hij moet het nog verdubbelen als hij mij voorbij wilt streven dus wat dat betreft geen haastquote:Op vrijdag 30 april 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je daar niet eens iets aan doen?
quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moet het nog verdubbelen als hij mij voorbij wilt streven dus wat dat betreft geen haast
quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je daar niet eens iets aan doen?
Geen behoefte aan atmquote:
Intimiteit en alles mis je meer. Orale seks vond ik sowieso al niet heel bijzonder en het neuken, tsja, dat is erg plezierig, maar ook weer niet zo onmisbaarquote:
Niet perse voor seks, maar een relatie ofzo is toch wel fijn?quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Intimiteit en alles mis je meer. Orale seks vond ik sowieso al niet heel bijzonder en het neuken, tsja, dat is erg plezierig, maar ook weer niet zo onmisbaar
Daar zou ik dan ook geen nee tegen zeggenquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet perse voor seks, maar een relatie ofzo is toch wel fijn?
`quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik dan ook geen nee tegen zeggenMet de juiste persoon dan uiteraard. Maar betaalde seks, zoeken naar ONS enzo, nee niks voor mij
Daar heb je een punt jaquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genoeg andere dingen die lekker zijn.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:55 schreef marc0871 het volgende:
Het is smerig, je wordt er moe van en je kan het toch nooit goed doen.
Waarom zou ik nog?
Betalen doe je toch doe je het niet met geld wel met tijd, energie, aandachtquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
`
Betalen voor seks vind ik sws not done.
dan wordt het 4 maanden?quote:Op vrijdag 30 april 2021 23:34 schreef Aiciu het volgende:
Al 3 maanden niet geneukt, maar daar gaat binnenkort verandering in komen.
Maar betaald worden voor seks daarentegen...quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
`
Betalen voor seks vind ik sws not done.
quote:Op maandag 3 mei 2021 12:54 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Maar betaald worden voor seks daarentegen...
Nee is ook not done.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:54 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Maar betaald worden voor seks daarentegen...
Daar kan ze dan mooi een nieuwe endeldarm mee aanschaffen wanneer de meid rijp is.quote:Op maandag 3 mei 2021 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee is ook not done.
Al zag ik laatst dat Siswet 60.000 euro per maand verdient dus ja
quote:Op maandag 3 mei 2021 20:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Daar kan ze dan mooi een nieuwe endeldarm mee aanschaffen wanneer de meid rijp is.
Die mag wel iets meer vervangen dan alleen een stukje endeldarmquote:De endeldarm is bij mensen 15 à 20 cm lang
quote:Op maandag 3 mei 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Die mag wel iets meer vervangen dan alleen een stukje endeldarm
En ze hoeft ook geen huur/hypotheek te betalen, want ze kan gewoon in haar eigen aars bivakkeren.quote:Op maandag 3 mei 2021 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee is ook not done.
Al zag ik laatst dat Siswet 60.000 euro per maand verdient dus ja
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En ze hoeft ook geen huur/hypotheek te betalen, want ze kan gewoon in haar eigen aars bivakkeren.
Ja dit.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:31 schreef VEM2012 het volgende:
Ik mis het antwoord >30 keer. Iedere dag is zo'n onzin, want er is altijd wel een dag dat je overslaat.
Moeten vandaag allebei werken dus geen tijd voor seks gehad. Wat is er trouwens zo bijzonder aan neuken? We doen het hier om de dag ofzo.quote:
Het is net als met geld: als je er te weinig van hebt, dan mis je het enorm.quote:Op donderdag 6 mei 2021 13:20 schreef Smelfie het volgende:
Wat is er trouwens zo bijzonder aan neuken?
Dan moeten we de dames maar eens met elkaar laten spelen, wellicht vinden ze dat fijnerquote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:00 schreef Chandler het volgende:
Momenteel amper helaas... ligt helaas niet aan mij libido!
Tja... als de Dames het willen doen ze het maar!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 00:37 schreef Djeez het volgende:
Dan moeten we de dames maar eens met elkaar laten spelen, wellicht vinden ze dat fijner
Hier wordt ook amper echt gebummst, maar wel meerdere keren per week een uitgebreide massage met happy ending. Echt neuken geeft ook altijd veel gedoe, smeer je het vers verschoonde bed er weer onder. En zo'n kleine die dan wakker wordt van het minste geluid werkt ook niet echt erotiserend
Misschien doen sommige mensen het meerdere keren op een dag?quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:31 schreef VEM2012 het volgende:
Ik mis het antwoord >30 keer. Iedere dag is zo'n onzin, want er is altijd wel een dag dat je overslaat.
Bij meer dan 30 keer zal je wel moeten, nietwaar?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 07:20 schreef hoechst het volgende:
[..]
Misschien doen sommige mensen het meerdere keren op een dag?
gebeurt vast vaker dan jij denktquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij meer dan 30 keer zal je wel moeten, nietwaar?
Waar het mij vooral om gaat is dat het ineens wordt gekoppeld aan iedere dag en je hebt nou eenmaal wel eens een dag dat je elkaar niet ziet, of weet ik wat. Iedere dag is echt heel zeldzaam lijkt mij.
Dan rekenen ze vast mensen boven de 65 en mensen onder de 18/baby mee... Die hebben echt nog geen seks hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet aangezien de Nederlander gemiddeld 3 keer per maand van bil gaat.
Nee, het gaat om mensen die seksueel actief zijn (of in een relatie, daar wil ik vanaf zijn).quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:44 schreef hoechst het volgende:
Dan rekenen ze vast mensen boven de 65 en mensen onder de 18/baby mee... Die hebben echt nog geen seks hoor.
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:05 schreef Cockwhale het volgende:
Wat boeit het nou hoe vaak iemand seks heeft. Je hebt seks wanneer je daar zin hebt, niet om aan quota te voldoen.
Ikzelf vind kwaliteit veel belangrijker dan kwantiteit.
Precies dit. Knuffelen of tegen elkaar kruipen op de bank/bed vind ik fijner als sex in sommige gevallen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:05 schreef Cockwhale het volgende:
Wat boeit het nou hoe vaak iemand seks heeft. Je hebt seks wanneer je daar zin hebt, niet om aan quota te voldoen.
Ikzelf vind kwaliteit veel belangrijker dan kwantiteit.
dat is niet verkeerd hoor na 8 jaar en kinderen.quote:Op zondag 16 mei 2021 09:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Na bijna 8 jaar is het inmiddels wel afgezwakt, naar 2 of 3x per week incl oraal.
Dat was voorheen bijna iedere dag wel, op misschien 1x in de week niet.
Maar leven is drukker geworden, ons kind word ouder, je bent meer tijd kwijt aan de opvoeding etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |