Hij moet het nog verdubbelen als hij mij voorbij wilt streven dus wat dat betreft geen haastquote:Op vrijdag 30 april 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je daar niet eens iets aan doen?
quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moet het nog verdubbelen als hij mij voorbij wilt streven dus wat dat betreft geen haast
quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je daar niet eens iets aan doen?
Geen behoefte aan atmquote:
Intimiteit en alles mis je meer. Orale seks vond ik sowieso al niet heel bijzonder en het neuken, tsja, dat is erg plezierig, maar ook weer niet zo onmisbaarquote:
Niet perse voor seks, maar een relatie ofzo is toch wel fijn?quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Intimiteit en alles mis je meer. Orale seks vond ik sowieso al niet heel bijzonder en het neuken, tsja, dat is erg plezierig, maar ook weer niet zo onmisbaar
Daar zou ik dan ook geen nee tegen zeggenquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet perse voor seks, maar een relatie ofzo is toch wel fijn?
`quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik dan ook geen nee tegen zeggenMet de juiste persoon dan uiteraard. Maar betaalde seks, zoeken naar ONS enzo, nee niks voor mij
Daar heb je een punt jaquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genoeg andere dingen die lekker zijn.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:55 schreef marc0871 het volgende:
Het is smerig, je wordt er moe van en je kan het toch nooit goed doen.
Waarom zou ik nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |