Goed nummer is datquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:43 schreef usagi414 het volgende:
Toch een gemiste kans om dit nummer te doen,
Maar wat een heerlijke avond weer met alle fokkers.
Oh dat lijkt me ook tof jaquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Live gezien, was echt fantastisch![]()
Wij ook.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Live gezien, was echt fantastisch![]()
De show is steeds weer nieuw jaquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:56 schreef MaJo het volgende:
Ik vond het onverwacht leukIs het elke keer ander repertoire? Dan ben ik er 29 mei ook weer bij
Ah topquote:
Absoluut! Samen met Suzan absoluut de beste zanger. En wat vind ik haar liefquote:
Ik vind het trio Maan-Suzan-Sanne ook heel nice. Klonk goed met elkaarquote:Op woensdag 28 april 2021 08:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut! Samen met Suzan absoluut de beste zanger. En wat vind ik haar lief
Nee, mogelijk wel wat stukken uit de show op YouTube kanaal.quote:
Van Velzen is net als vd boom gewoon zo'n crazy pianos artiest. Geluk dat ze keertje hit hebben gescoord en daardoor mee mogen doen met van alles maar blijven gewoon coverartiesten die leuk op de piano kunnen knallen/mensen kunnen vermaken.quote:Op woensdag 28 april 2021 11:26 schreef RedFever007 het volgende:
Even mijn "review"
Had er weinig verwachtingen van, eerlijk is eerlijk maar was verrassend leuk uiteindelijk
Intro door Frank Lammers Ferry Bouman was erg leuk! Blikje in de koetsruimte, stallen, podium. Vond de eerste optreden waarin ze vooral eigen nummers deden okee, niet meer, niet minder. Naarmate de avond vorderde, werd het leuker en gezelliger. Kwam ook door de drank aldaar wellichtWil toch enkele postieve "noten" benoemen in willekeurige volgorde:
- Frank Lammers
- Maan
- Typhoon (vind z'n muziek 3x niets maar gisteren erg goed! )
- Suzan en Freek
- Rolf Sanchez
- Digidex
- Acda & de Munnink
- Sanne Hans
- Kraan
Mindere figuranten mijns inziens
- Danny Vera (over z;n kwaliteit valt niet te twisten maar ik vind hem in dit concept een vreemde eend in de bijt)
- Duncan (past er net als Vera niet bij en veel te veel op de achtergrond)
- Davina Michelle (is een uur "zoek"? en deed niet mee met de rest. Leek er voor zichzelf te zijn
- Van Velzen (sowieso een in mijn optiek overgewaardeerde artiest)
- Guus Meeuwis, twijfelgeval.
Eervolle vermelding voor de immer aanwezige Paul de Leeuw![]()
Leukste van de avond trouwens vond ik de 3 dames tegen de 5 heren![]()
Overall: 8.5/10![]()
quote:
Echt stom evenals dat het niet gewoon op tv komt met uitzending gemist erbijquote:Op woensdag 28 april 2021 11:05 schreef D_A het volgende:
[..]
Nee, mogelijk wel wat stukken uit de show op YouTube kanaal.
Altijd beetje druk gelijk na de aankondiging, komende dagen nog voldoende tijdquote:Op maandag 24 mei 2021 10:25 schreef BE het volgende:
Ik wilde net een kaartje kopen, wachtrij... srsly?
Stttt niet jinxenquote:
Ja. Een drone.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:03 schreef Vlinder het volgende:
Zo ik ben er. Frank geeft een rondleiding, praat over helicopter, zijn jullie daar ook?
Ja...quote:
Nee, alleen deze keerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:16 schreef BE het volgende:
Ik zei het verkeerd, moest natuurlijk An2 zijn.
Was er niet eerder bij toch?
Neequote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:16 schreef BE het volgende:
Ik zei het verkeerd, moest natuurlijk An2 zijn.
Was er niet eerder bij toch?
Hij heeft tijd gevonden om op en neer te vliegen vanaf zn vakantieadres op Ibizaquote:
Niet iedereen zo te zienquote:
Wat zou het een zegen voor de Nederlands muziek zijn als ze allemaal samen in een helicopter zouden zitten zoals Buddy Holly of Stevie Ray Vaughan.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:03 schreef Vlinder het volgende:
Zo ik ben er. Frank geeft een rondleiding, praat over helicopter, zijn jullie daar ook?
Die trui ook!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:21 schreef Vicky het volgende:
Oehh die schoenen van Simon... die zijn gaaf!!
Hij heeft een bolle kopquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:21 schreef Vlinder het volgende:
Snelle ziet er bijna onherkenbaar uit met zijn har zo langs zn gezicht
Burnout doet dingen met jequote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:21 schreef Vlinder het volgende:
Snelle ziet er bijna onherkenbaar uit met zijn har zo langs zn gezicht
Ook gaaf!!quote:
Kende 'm niet maar zag laatst die docu van hem en lijkt me sympathieke jongen. Geluk gehad met hitje en daarna dood gewerkt door management en elke dag maar volplannen. Lekker rustig aan doen weer en leren genieten en 't komt vast goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:23 schreef Vlinder het volgende:
[..]
echt heHoop dat ie er gauw weer bovenop komt
Yepquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:25 schreef Vlinder het volgende:
Die knakker met dat lange haar en rode petje? Dat is Ronnie Flex?
Rond 23.00quote:
Ah ja daar heb ik ook last vanquote:
Gewoon lekker hard zetten 🤣quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:27 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, veel slechter dan de vorige keer.
Je dacht dat er iets spontaans was?quote:
Maan blij. Kan ze alle aandacht opeisen.quote:
Iedereen zapt over 30 min weg naar Champions League.quote:
Morgen werken?quote:
Hell no!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:33 schreef RipCity het volgende:
Lekker vlees snijden zonder handschoentjes en pleister op je hand
[..]
Iedereen zapt over 30 min weg naar Champions League.
zou die zich bewust op de achtergrond houden na alle kritiek.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:36 schreef chufi het volgende:
Beetje licht nog ... of is het dat King Hazes op tijd thuis moet zijn
Hij heeft wel een gouden micquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:37 schreef KittyMeow het volgende:
Hazes wat alleen bij piano met zn biertje. De rest is wat aan het looen, dansen etc en hij zit op zn luie kloten.
Mijn eega is niet thuis, dus ik ben baas over de remote 🤣.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:37 schreef BE het volgende:
[..]
Hell no!
Dat interesseert hier thuis goddank echt niemand ene fuck!
Oh dat is balen.quote:
¤ 170,00......quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:43 schreef RipCity het volgende:
Als je simon's trui wil:
https://eu.kith.com/collections/kith
Net iets buiten het budget voor een hoodiequote:
Nou datquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Net iets buiten het budget voor een hoodie
Die 125 voor dat korte broekje is echt schandalig haha. Zelfde kwaliteit primark waarschijnlijk maar 119 duurderquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Net iets buiten het budget voor een hoodie
Ik hou ervan!!quote:
Understatement 🤣🤐quote:
Hij heeft nog niet eens gezongen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:02 schreef SilverEyes het volgende:
Veel plezier iedereen! Ik ben afgehaakt toen ik Hazes zag. Ik trek hem echt niet
/quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:02 schreef SilverEyes het volgende:
Veel plezier iedereen! Ik ben afgehaakt toen ik Hazes zag. Ik trek hem echt niet
Och, ik vind hem ook niks, maar ik kijk niet voor hemquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:02 schreef SilverEyes het volgende:
Maan ja, Paul nee. Dat net voor de maat zingen was echt niet tof. Enige excuus is dat hij blijkbaar flinke rugklachten heeft.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:06 schreef gianni61 het volgende:
Dit doen maantje en Paul toch best aardig
Oke, ik lette sowieso meer op maanquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maan ja, Paul nee. Dat net voor de maat zingen was echt niet tof. Enige excuus is dat hij blijkbaar flinke rugklachten heeft.
Zo laat? 5.30 u hierquote:
En niet op de worst van Paulquote:
Wel op het goede moment.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:12 schreef Vlinder het volgende:
Fuck. Mn man zet zn laptop aan en alles schiet in de war. Nu hoor en zie ik niks meer
Ja ja ja!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel op het goede moment.
Hier mis je niks aan
https://www.thestreamers.live/play/DEKUIP2021quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:14 schreef AnneX het volgende:
Simpele vraag: waar is het te zien ? *vraagt lief
Dat mag echt alleen Lee Towers!quote:
Ik ga er ook goed op terwijl ik normaal Nederlandse muziek per definitie vreselijk vindquote:
Trekt hier ook wel weer bij, maar met vlagen is het blokkerigquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:22 schreef Bamba het volgende:
[..]trekt na een tiental seconden weer weg bij mij.
Kloptquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Trekt hier ook wel weer bij, maar met vlagen is het blokkerig
Ik ben sws geen fan van Suzan, ze klinkt zo nasaalquote:
Hopelijk voor hem maakt die het nooit uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had dit veel beter kunnen doen.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ik zag t ookquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:38 schreef Benny het volgende:
"Gooi wat in die fooienpot. Dan kan ik die mensen daar ook van betalen"
...om vervolgens een ja-knikkende Dreetje te laten zien
Voor mij doet dat lege stadion vooral afbreuk aan het geheel. Daar moet een kolkende mensenmassa zitten. Nee, nu niet natuurlijk, maar het plein bij de vorige editie was een stuk knusser en dan miste je het publiek niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:38 schreef RipCity het volgende:
Het is wel stukken minder dan vorige keer he?
Wat een stem, wat een energiequote:
Die kennen we nou wel. Behalve de microfoon doet hij het prima. Ik heb ook geen kennis qua roddels van hem. Dus ik vind hem best een aanwinstquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:42 schreef RipCity het volgende:
Gouden microfoon in kuip moet je toch gewoon aan Lee Towers laten?
230 euroquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:50 schreef Vlinder het volgende:
Die roze schoenen zullen ook wel lekker aan de prijs zijn
Hoe werelds was dat!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:43 schreef Benny het volgende:
Zoooo. Lammers, Ferry en Jumbobaas kunnen lekker blèren
Geluid maakt ook veel verschil. Alles is liefde rockte daardoor harder dan highway to hellquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor mij doet dat lege stadion vooral afbreuk aan het geheel. Daar moet een kolkende mensenmassa zitten. Nee, nu niet natuurlijk, maar het plein bij de vorige editie was een stuk knusser en dan miste je het publiek niet.
Nee!!!quote:
Dit duet is geweldig. ❤quote:
Met davina naar de wcquote:
Ik hou van Suzan, maar dit was inderdaad geen hit.quote:
Het mag nog wel wat meer bass...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:22 schreef gianni61 het volgende:
Ik vind alle combi's met Armin vrij matig afgemixt qua geluid.
jawel,maar niet zo vaak.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:34 schreef Butterflower het volgende:
Bij de vorige 2 edities kwam die qrcode of dat nummer voor een fooi toch niet steeds in beeld?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:34 schreef Butterflower het volgende:
Bij de vorige 2 edities kwam die qrcode of dat nummer voor een fooi toch niet steeds in beeld?
De vorige wel, de eerste weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:34 schreef Butterflower het volgende:
Ik vind m geweldigquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:39 schreef BE het volgende:
Frank! Echt, ik heb wel een beetje een crush op hem!
Misschien over een jaartje nog een keerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:07 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Echt helemaal prima zo!
Ja, zoiets!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Misschien over een jaartje nog een keer
Ik vind dit wel mooi bij het kampvuur
Ja absoluut!!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:14 schreef Vlinder het volgende:
Nou mensen. Bedankt voor drie gezellige topics!
Als er ooit een reallife komt met ze dan ben ik erbij![]()
Jullie ook?
Dat is dan toch gewoon vrienden van Amstel live?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:14 schreef Vlinder het volgende:
Jullie ook?
Ik hoop dan op een combi en dan blijf ik lekker thuis.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:14 schreef Vlinder het volgende:
Jullie ook?
SPOILER: Ouwewijven-modeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Die duiken nog wel op.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:49 schreef BE het volgende:
Ik zou iig Paradise City en Frank Lammers nog eens willen horen, hopelijk duiken er nog ergens stukjes op.
Oh! Mocht je de man met de regenjas spreken, wil je hem dan ook even langs mij sturen?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh! Mocht je de man met de regenjas spreken, wil je hem dan ook even langs mij sturen?
quote:Via deze link krijg je 26 december toegang tot de stream.
De virtuele deuren gaan om 18.30 uur open voor het voorprogramma met Qmusic dj Menno Barreveld, live vanuit de Efteling. Om 20.30 uur begint de show.
Hoe kwam jij aan deze vooruitziende blik?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:50 schreef BE het volgende:
Overigens: verzoekje aan de meelezende makers...
Wat er ook gebeurd: NOoitnooitnooitnooit Borsato vragen!!!! Echt gewoon niet!
Prettyplease met kusjekroel er bij!
quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kwam jij aan deze vooruitziende blik?
Ik heb echt net mijn ouders voor 2e kerstdag uitgenodigd. Supergezellig natuurlijk, maar ik weet niet of ze hier op zitten te wachten.quote:
/carequote:Op vrijdag 17 december 2021 14:44 schreef BE het volgende:
[..]
Ik heb echt net mijn ouders voor 2e kerstdag uitgenodigd. Supergezellig natuurlijk, maar ik weet niet of ze hier op zitten te wachten.
Heel vroeg beginnen met Sissi 😁quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmmmm… als dit concert maar niet in de weg gaat zitten van mijn geplande tweede kerstdag Sissi marathon
Maar… maar… mijn uitslaapje danquote:
gewoon stiekem op de achtergrond aanzetten en vervolgens steeds harder zettenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:44 schreef BE het volgende:
[..]
Ik heb echt net mijn ouders voor 2e kerstdag uitgenodigd. Supergezellig natuurlijk, maar ik weet niet of ze hier op zitten te wachten.
prioriteiten Cat... prioriteitenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar… maar… mijn uitslaapje dan
Gaat gewoon doorquote:
Marco zit tegenwoordig toch liever in groupies dan in groepen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:50 schreef BE het volgende:
Overigens: verzoekje aan de meelezende makers...
Wat er ook gebeurd: NOoitnooitnooitnooit Borsato vragen!!!! Echt gewoon niet!
Prettyplease met kusjekroel er bij!
Meestal tot 23.00/23.30quote:Op zondag 26 december 2021 12:52 schreef hollandia02 het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt?
Staat hier inmiddels ook aan. Ik verwacht vanavond wel een gezellige show eigenlijk. De vorige ging wat houterig.quote:Op zondag 26 december 2021 18:46 schreef hollandia02 het volgende:
Voorprogramma reeds begonnen met Q-Music DJ Menno Barreveld.
Heb degene in de Kuip niet gezien helaas...quote:Op zondag 26 december 2021 18:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Staat hier inmiddels ook aan. Ik verwacht vanavond wel een gezellige show eigenlijk. De vorige ging wat houterig.
Houterig??? ging toch gewoon goed behalve dat lammers flinke koppijn had.quote:Op zondag 26 december 2021 18:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Staat hier inmiddels ook aan. Ik verwacht vanavond wel een gezellige show eigenlijk. De vorige ging wat houterig.
Staat hier ook aan op de achtergrond. Nu al lekker.quote:Op zondag 26 december 2021 18:46 schreef hollandia02 het volgende:
Voorprogramma reeds begonnen met Q-Music DJ Menno Barreveld.
Niemand controleert je gegevens........quote:Op zondag 26 december 2021 19:14 schreef Het_Bokje het volgende:
Zelfs voor een gratis ticket ga ik geen persoonsgegevens invullen
De tweede helft ging het wel wat soepeler toen Maan met d'r kontje begon te zwaaien, maar voor die tijd vond ik het maar een stijf boeltje hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 18:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Houterig??? ging toch gewoon goed behalve dat lammers flinke koppijn had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |