Misschien over een jaartje nog een keerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:07 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Echt helemaal prima zo!
Ja, zoiets!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Misschien over een jaartje nog een keer
Ik vind dit wel mooi bij het kampvuur
Ja absoluut!!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:14 schreef Vlinder het volgende:
Nou mensen. Bedankt voor drie gezellige topics!
Als er ooit een reallife komt met ze dan ben ik erbij![]()
Jullie ook?
Dat is dan toch gewoon vrienden van Amstel live?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:14 schreef Vlinder het volgende:
Jullie ook?
Ik hoop dan op een combi en dan blijf ik lekker thuis.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:14 schreef Vlinder het volgende:
Jullie ook?
SPOILER: Ouwewijven-modeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Die duiken nog wel op.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:49 schreef BE het volgende:
Ik zou iig Paradise City en Frank Lammers nog eens willen horen, hopelijk duiken er nog ergens stukjes op.
Oh! Mocht je de man met de regenjas spreken, wil je hem dan ook even langs mij sturen?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh! Mocht je de man met de regenjas spreken, wil je hem dan ook even langs mij sturen?
quote:Via deze link krijg je 26 december toegang tot de stream.
De virtuele deuren gaan om 18.30 uur open voor het voorprogramma met Qmusic dj Menno Barreveld, live vanuit de Efteling. Om 20.30 uur begint de show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |