Dat mag echt alleen Lee Towers!quote:
Ik ga er ook goed op terwijl ik normaal Nederlandse muziek per definitie vreselijk vindquote:
Trekt hier ook wel weer bij, maar met vlagen is het blokkerigquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:22 schreef Bamba het volgende:
[..]trekt na een tiental seconden weer weg bij mij.
Kloptquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Trekt hier ook wel weer bij, maar met vlagen is het blokkerig
Ik ben sws geen fan van Suzan, ze klinkt zo nasaalquote:
Hopelijk voor hem maakt die het nooit uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had dit veel beter kunnen doen.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ik zag t ookquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:38 schreef Benny het volgende:
"Gooi wat in die fooienpot. Dan kan ik die mensen daar ook van betalen"
...om vervolgens een ja-knikkende Dreetje te laten zien
Voor mij doet dat lege stadion vooral afbreuk aan het geheel. Daar moet een kolkende mensenmassa zitten. Nee, nu niet natuurlijk, maar het plein bij de vorige editie was een stuk knusser en dan miste je het publiek niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:38 schreef RipCity het volgende:
Het is wel stukken minder dan vorige keer he?
Wat een stem, wat een energiequote:
Die kennen we nou wel. Behalve de microfoon doet hij het prima. Ik heb ook geen kennis qua roddels van hem. Dus ik vind hem best een aanwinstquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:42 schreef RipCity het volgende:
Gouden microfoon in kuip moet je toch gewoon aan Lee Towers laten?
230 euroquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:50 schreef Vlinder het volgende:
Die roze schoenen zullen ook wel lekker aan de prijs zijn
Hoe werelds was dat!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:43 schreef Benny het volgende:
Zoooo. Lammers, Ferry en Jumbobaas kunnen lekker blčren
Geluid maakt ook veel verschil. Alles is liefde rockte daardoor harder dan highway to hellquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor mij doet dat lege stadion vooral afbreuk aan het geheel. Daar moet een kolkende mensenmassa zitten. Nee, nu niet natuurlijk, maar het plein bij de vorige editie was een stuk knusser en dan miste je het publiek niet.
Nee!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |