zou die zich bewust op de achtergrond houden na alle kritiek.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:36 schreef chufi het volgende:
Beetje licht nog ... of is het dat King Hazes op tijd thuis moet zijn
Hij heeft wel een gouden micquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:37 schreef KittyMeow het volgende:
Hazes wat alleen bij piano met zn biertje. De rest is wat aan het looen, dansen etc en hij zit op zn luie kloten.
Mijn eega is niet thuis, dus ik ben baas over de remote 🤣.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:37 schreef BE het volgende:
[..]
Hell no!
Dat interesseert hier thuis goddank echt niemand ene fuck!
Oh dat is balen.quote:
¤ 170,00......quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:43 schreef RipCity het volgende:
Als je simon's trui wil:
https://eu.kith.com/collections/kith
Net iets buiten het budget voor een hoodiequote:
Nou datquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Net iets buiten het budget voor een hoodie
Die 125 voor dat korte broekje is echt schandalig haha. Zelfde kwaliteit primark waarschijnlijk maar 119 duurderquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Net iets buiten het budget voor een hoodie
Ik hou ervan!!quote:
Understatement 🤣🤐quote:
Hij heeft nog niet eens gezongen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:02 schreef SilverEyes het volgende:
Veel plezier iedereen! Ik ben afgehaakt toen ik Hazes zag. Ik trek hem echt niet
/quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:02 schreef SilverEyes het volgende:
Veel plezier iedereen! Ik ben afgehaakt toen ik Hazes zag. Ik trek hem echt niet
Och, ik vind hem ook niks, maar ik kijk niet voor hemquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:02 schreef SilverEyes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |