Nee geliefdenquote:
Deze kan dicht,quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:00 schreef Meke het volgende:
FES / The Streamers!
Ik zou zeggen hier verder want deze heeft nu de meeste posts
Lijkt of ze het niet zo naar haar zin heeft...quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:01 schreef Vlinder het volgende:
Iemand Davina nog gespot? Die mengt zich er steeds maar niet echt bij valt me op
Nee. Alleen individueel. Idem voor Danny Veraquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:01 schreef Vlinder het volgende:
Iemand Davina nog gespot? Die mengt zich er steeds maar niet echt bij valt me op
Armin v Buuren en Duncan blijven ook ver op de achtergrond. Niet iedereen wil erbij staan als een Wuppie.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:01 schreef Vlinder het volgende:
Als Maanquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Armin v Buuren en Duncan blijven ook ver op de achtergrond. Niet iedereen wil erbij staan als een Wuppie.
Danny is ook weg. Die hoeven niet zo popujopi erbij staan. Is niks voor ze en ongemakkelijk. Kan tochquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:03 schreef Vlinder het volgende:
Maar Duncan en Armin zie je tenminste nog. ZIj is compleet van de radar nu
Misschien is ze piesenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:03 schreef Vlinder het volgende:
Maar Duncan en Armin zie je tenminste nog. ZIj is compleet van de radar nu
Danny staat bij Duncanquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Danny is ook weg. Die hoeven niet zo popujopi erbij staan. Is niks voor ze en ongemakkelijk. Kan toch
Ik denk dat die 2 muzikaal gezien ook dichter bij elkaar staan dan bij de restquote:
Racoonquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:07 schreef BE het volgende:
Dit hoeft voor mij trouwens niet.Dit is in het origineel veel te mooi.
Das wel waar eigenlijk, hoewel het een mooi nummer blijftquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:07 schreef BE het volgende:
Dit hoeft voor mij trouwens niet.Dit is in het origineel veel te mooi.
zal vast een nr zijn wat speciaal hiervoor aangeschaft isquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:11 schreef Vlinder het volgende:
[..]
ja echt dus. Zn foto en al komt in beeld
Niets van wat ze tussendoor zeggen is 'spontaan'. Er was zelfs al een visual graphic van gemaakt. Hoort gewoon bij de productie.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:11 schreef Vlinder het volgende:
[..]
ja echt dus. Zn foto en al komt in beeld
Dat is precies wat hij nu aan heeftquote:
Moet ik editten?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:15 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Mijn hele naam staat in beeld zie ik nu![]()
Valt me mee dat ze die marcel van Di-Rect er niet bij hebben (gelukkig).quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:19 schreef Zwansen het volgende:
Typhoon is wel een prima toevoeging aan deze groep.
Nou inderdaad. Sinds Tim weg is hoeft het van mij niet meerquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze die marcel van Di-Rect er niet bij hebben (gelukkig).
Die zit er toch elke keer wel bij?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:19 schreef Zwansen het volgende:
Typhoon is wel een prima toevoeging aan deze groep.
Denk dat geen een nummer van 'm nog ooit gaat scoren. Maargoed met dit nummer kan die nog wel tijdje rondkomen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:22 schreef Vlinder het volgende:
Zou Duncan ook wat wildere muziek kunnen maken?
quote:
Elke keer is dit beter dan de vorige keer, Ook al heb ik dit al 100x gehoord.quote:
zag op insta ook al een paar keer de vraag langskomen waar ze wasquote:
Wel als ze per stream het gemiddelde huishouden rekenen denk ik hoorquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:30 schreef hollandia02 het volgende:
Maar die 2 miljoen geloof ik niet hoor hahah
Omhoog afgerondquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:30 schreef hollandia02 het volgende:
Ze zeiden dat in het laatste uur 50.000 een ticket probeerde te bemachtigen.quote:
Vind ik persoonlijk en aanwinst wat een stem heeft die gast. Denk dat Tim nog wel eens wakker ligt van het succes van DiRect nu.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:21 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Sinds Tim weg is hoeft het van mij niet meer
Denk wel rond de 1-1,5miljoen + Kijken veel Nederlanders in het buitenland. Ik kijk in VK en op de fb groepen voor Nederlanders zitten ook honderden te kijken. Zal in andere landen ook zo zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:30 schreef hollandia02 het volgende:
Ja oke, op die manier.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Denk wel rond de 1-1,5miljoen + Kijken veel Nederlanders in het buitenland. Ik kijk in VK en op de fb groepen voor Nederlanders zitten ook honderden te kijken. Zal in andere landen ook zo zijn.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:32 schreef egelhond het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk en aanwinst wat een stem heeft die gast. Denk dat Tim nog wel eens wakker ligt van het succes van DiRect nu.
Cheers..quote:
Proost!quote:
Marcoquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:36 schreef RipCity het volgende:
Maan's vader doet weer de regie? Dat ze 80% van de aandacht opeist?
Anders gaan de kijkers wegquote:
Ik ook nietquote:
Dan ben ik ook jaloers. Maar ik zou niet weten waar opquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:41 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik wel, zal wel weer jaloers zijn maar ik vind het zo'n aandachtshoer
Ja, ik denk ik zeg het maar alvastquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan ben ik ook jaloers. Maar ik zou niet weten waar op
Armin schijnt er ook niet (meer) te zijnquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Iemand een screenshot van Davina toen ze er nog was? Misschien kunnen we al iets aflezen?
Wij houden van oranje dusquote:
Ik dacht hem net ergens achteraan te zien bij een soort apart podiumpje.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:43 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Armin schijnt er ook niet (meer) te zijn
Vast het eind nummer met Armin aan het voorbereiden. En daar is de koninklijke familie ook bij aanwezig dus zullen wel op aparte locatie (het dak oid) staan.quote:
✅quote:
Hij weet van zichzelf gelukkig dat hij geen goede zanger is als die alleen moet. Als duo is het perfect maar alleen kan die het niet goed aan zei die in interview.quote:
QFTquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:49 schreef Magica het volgende:
Dit is wel kwaliteit vergeleken met een aantal anderen
Nick wel de betere zanger als ie solo moet jaquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij weet van zichzelf gelukkig dat hij geen goede zanger is als die alleen moet. Als duo is het perfect maar alleen kan die het niet goed aan zei die in interview.
Die ging ook door bij Idolsquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nick wel de betere zanger als ie solo moet ja
Haha ja preciesquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Meke het volgende:
JAAAAAAAAAAAA UPTOWN GIRL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Meke is diep vanbinnen nog steeds een boybandmeisje
Das wel eerlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij weet van zichzelf gelukkig dat hij geen goede zanger is als die alleen moet. Als duo is het perfect maar alleen kan die het niet goed aan zei die in interview.
"Ja ik kan dit ook niet"quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Magica het volgende:
[..]
Das wel eerlijk.
Kraan is gewoon fucking vals
Hahahaquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Ja ik kan dit ook niet"![]()
Zelfkennis wel
* Vicky tooquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dan geen meisje maar de jaren `80 zijn zo goed.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg altijd EO-jongerendag vibezzz bij haar.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:59 schreef hollandia02 het volgende:
Susan heeft alcohol op en kan dit verdomde goed!
Ik ook hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier Take Thatquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:01 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
Ik draai nog vaak liedjes van BSB en in mijn voorgestelde playlists op spotify staan heel vaak boybands als boyzone, bsb en westlife
Improviseur?quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:00 schreef Vlinder het volgende:
Kraan is echt een perfecte inprofoteur, (is dat een term?)
Dat was one direction.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:01 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
Ik draai nog vaak liedjes van BSB en in mijn voorgestelde playlists op spotify staan heel vaak boybands als boyzone, bsb en westlife
Beter of leuker?quote:
Ik vind haar echt schijtirritant!quote:
Mijne van 9 is ook al uit bed. Kan nog wel een half uur durenquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Tot hoe laat duurt dit? Zoon van 8 kijkt mee, maar moet naar bed.
22.30 ongeveer.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Tot hoe laat duurt dit? Zoon van 8 kijkt mee, maar moet naar bed.
Wij hebben ook nog geen vakantie. Volgende week pas (Noorden)quote:
Ahh okquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:06 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog geen vakantie. Volgende week pas (Noorden)
Grappig. Ik vind Maan echt beter en beter worden. De energie op het podium daar is juist aanstekelijkquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:05 schreef BE het volgende:
I
[..]
Ik vind haar echt schijtirritant!
Zo’n 8-jarig kind dat niet weet wanneer het even moet dimmen.
Haar stem is ok, maar ik trek haar verder heel slecht!
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Grappig. Ik vind Maan echt beter en beter worden. De energie op het podium daar is juist aanstekelijk
Thank you!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:05 schreef BE het volgende:
I
[..]
Dat!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:05 schreef BE het volgende:
I
[..]
Wat haat je op 'mquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Danny Vera is die jongen die op een feest altijd in een hoek er een beetje bijstaat en niemand kent en niet danst.
Ja, sorry en je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat haat je op 'm
Doet toch lekker z'n ding! Moet je er ook bij hebben!
Een man naar m'n hart.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Danny Vera is die jongen die op een feest altijd in een hoek er een beetje bijstaat en niemand kent en niet danst.
22.30/22.45quote:
Ik herken mezelf in Danny Veraquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat haat je op 'm
Doet toch lekker z'n ding! Moet je er ook bij hebben!
Ah dan zit ik het nog wel even uitquote:
Dat ben ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik herken mezelf in Danny Vera
Ik vind het prachtig om te zien hoe een ander gek doet en al en ik geniet daarvan in een hoekje.
Tenzij ik heul veel alcohol op heb, dan doe ik mee![]()
Hopelijk valt het voor jouw en je broer positief uit, Of negatief voor hem,quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dan zit ik het nog wel even uit![]()
Morgenochtend weer werken, thuis of werk hangt af of broer toch nog een belletje krijgt over zijn testuitslag
Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Snelle mis?
Haha ja snap ik schatquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk valt het voor jouw en je broer positief uit, Of negatief voor hem,
Je begrijpt wat ik bedoel
Heerlijk!!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:17 schreef Butterflower het volgende:
Mijn dochter van 7 kijkt ook mee, ze veert helemaal op bij liedjes die ze kent![]()
En lekker laat naar bed want morgen is het uitslaapdag
Er moeten ook rustmomentjes tussen zitten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Heeft hier niets te zoeken, past er totaal niet bij
Nou, vind ik niet hoor. Maar het was ook leuk geweest als anderen ze gecovered hadden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Heeft hier niets te zoeken, past er totaal niet bij
T is fan van Elvis, ABBA, Michael Jacksonquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:21 schreef Vlinder het volgende:
Wij zijn te metal. Mijne herkent helemaal niks
Ik ook, ik hang nog steeds op mn bank met de laptop op schootquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:27 schreef Butterflower het volgende:
Lekker hoor dit!
Maar ik blijf toch zitten
Miss is ze niet lekker ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:25 schreef Vlinder het volgende:
Davina is echt fantastisch qua stem, maar ze kan zich er niet tussen zien te passen. Zonde
Ik weet niet of ze dat zouden aandurven. Genoeg Nederlanders die dan gaan klagen dat ze weer een feestje hebben terwijl wij niks mogen.quote:
Ik zit op bed met de laptop omgeklapt. Jbl erbij voor het geluid.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:27 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ook, ik hang nog steeds op mn bank met de laptop op schoot
Die hebben er geen last van. Daar is goed naar gekeken. Dat heeft Frank uitgelegd.quote:
Ze kan alleen maar zingenquote:
Ik vind dit zo'n ongelofelijk mooi nummerquote:
Ja! Deze is zo mooiquote:
Ik wil zelf ook vanuit mijn tenen meebrullen altijd maar hij is te hoog dus glij ik overal uit.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n ongelofelijk mooi nummer
Er is een traditie geborenquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Een avond die ze nooit meer willen vergeten
En nooit meer willen herhalen?
Haha ik ook!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:36 schreef BE het volgende:
[..]
Ik wil zelf ook vanuit mijn tenen meebrullen altijd maar hij is te hoog dus glij ik overal uit.
idd zo onnodig ook. Doe desnoods collecte voor de evenementenbranche/mensen achter de schermen. Maar deze artiesten hebben allemaal dikke panden.quote:
Dat is Diggy Dexquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:37 schreef RipCity het volgende:
Die gozer in het roze is geen zanger, wel?
Jaaa!!!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:37 schreef RipCity het volgende:
idd gewoon jaarlijks event maken op koningsavond.
Dude. dat is Paul de Leeuwquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:37 schreef RipCity het volgende:
quote:
Oh die komt me wel bekend voor! Rapper toch he. Vind 'm vanavond vrij matig als die zingt.quote:
Nee niet paulGodquote:
Een rapper van 50 jaar oudquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:37 schreef RipCity het volgende:
Diggy Dex niet kennen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:37 schreef RipCity het volgende:
Geluid, licht, podium... alles moet betaald he...quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd zo onnodig ook. Doe desnoods collecte voor de evenementenbranche/mensen achter de schermen. Maar deze artiesten hebben allemaal dikke panden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |