Armin schijnt er ook niet (meer) te zijnquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Iemand een screenshot van Davina toen ze er nog was? Misschien kunnen we al iets aflezen?
Wij houden van oranje dusquote:
Ik dacht hem net ergens achteraan te zien bij een soort apart podiumpje.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:43 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Armin schijnt er ook niet (meer) te zijn
Vast het eind nummer met Armin aan het voorbereiden. En daar is de koninklijke familie ook bij aanwezig dus zullen wel op aparte locatie (het dak oid) staan.quote:
✅quote:
Hij weet van zichzelf gelukkig dat hij geen goede zanger is als die alleen moet. Als duo is het perfect maar alleen kan die het niet goed aan zei die in interview.quote:
QFTquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:49 schreef Magica het volgende:
Dit is wel kwaliteit vergeleken met een aantal anderen
Nick wel de betere zanger als ie solo moet jaquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij weet van zichzelf gelukkig dat hij geen goede zanger is als die alleen moet. Als duo is het perfect maar alleen kan die het niet goed aan zei die in interview.
Die ging ook door bij Idolsquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nick wel de betere zanger als ie solo moet ja
Haha ja preciesquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Meke het volgende:
JAAAAAAAAAAAA UPTOWN GIRL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Meke is diep vanbinnen nog steeds een boybandmeisje
Das wel eerlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij weet van zichzelf gelukkig dat hij geen goede zanger is als die alleen moet. Als duo is het perfect maar alleen kan die het niet goed aan zei die in interview.
"Ja ik kan dit ook niet"quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Magica het volgende:
[..]
Das wel eerlijk.
Kraan is gewoon fucking vals
Hahahaquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Ja ik kan dit ook niet"![]()
Zelfkennis wel
* Vicky tooquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dan geen meisje maar de jaren `80 zijn zo goed.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg altijd EO-jongerendag vibezzz bij haar.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:59 schreef hollandia02 het volgende:
Susan heeft alcohol op en kan dit verdomde goed!
Ik ook hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier Take Thatquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:01 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
Ik draai nog vaak liedjes van BSB en in mijn voorgestelde playlists op spotify staan heel vaak boybands als boyzone, bsb en westlife
Improviseur?quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:00 schreef Vlinder het volgende:
Kraan is echt een perfecte inprofoteur, (is dat een term?)
Dat was one direction.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:01 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
Ik draai nog vaak liedjes van BSB en in mijn voorgestelde playlists op spotify staan heel vaak boybands als boyzone, bsb en westlife
Beter of leuker?quote:
Ik vind haar echt schijtirritant!quote:
Mijne van 9 is ook al uit bed. Kan nog wel een half uur durenquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Tot hoe laat duurt dit? Zoon van 8 kijkt mee, maar moet naar bed.
22.30 ongeveer.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Tot hoe laat duurt dit? Zoon van 8 kijkt mee, maar moet naar bed.
Wij hebben ook nog geen vakantie. Volgende week pas (Noorden)quote:
Ahh okquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:06 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog geen vakantie. Volgende week pas (Noorden)
Grappig. Ik vind Maan echt beter en beter worden. De energie op het podium daar is juist aanstekelijkquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:05 schreef BE het volgende:
I
[..]
Ik vind haar echt schijtirritant!
Zo’n 8-jarig kind dat niet weet wanneer het even moet dimmen.
Haar stem is ok, maar ik trek haar verder heel slecht!
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Grappig. Ik vind Maan echt beter en beter worden. De energie op het podium daar is juist aanstekelijk
Thank you!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:05 schreef BE het volgende:
I
[..]
Dat!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:05 schreef BE het volgende:
I
[..]
Wat haat je op 'mquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Danny Vera is die jongen die op een feest altijd in een hoek er een beetje bijstaat en niemand kent en niet danst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |