Nee geliefdenquote:
Deze kan dicht,quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:00 schreef Meke het volgende:
FES / The Streamers!
Ik zou zeggen hier verder want deze heeft nu de meeste posts
Lijkt of ze het niet zo naar haar zin heeft...quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:01 schreef Vlinder het volgende:
Iemand Davina nog gespot? Die mengt zich er steeds maar niet echt bij valt me op
Nee. Alleen individueel. Idem voor Danny Veraquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:01 schreef Vlinder het volgende:
Iemand Davina nog gespot? Die mengt zich er steeds maar niet echt bij valt me op
Armin v Buuren en Duncan blijven ook ver op de achtergrond. Niet iedereen wil erbij staan als een Wuppie.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:01 schreef Vlinder het volgende:
Als Maanquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Armin v Buuren en Duncan blijven ook ver op de achtergrond. Niet iedereen wil erbij staan als een Wuppie.
Danny is ook weg. Die hoeven niet zo popujopi erbij staan. Is niks voor ze en ongemakkelijk. Kan tochquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:03 schreef Vlinder het volgende:
Maar Duncan en Armin zie je tenminste nog. ZIj is compleet van de radar nu
Misschien is ze piesenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:03 schreef Vlinder het volgende:
Maar Duncan en Armin zie je tenminste nog. ZIj is compleet van de radar nu
Danny staat bij Duncanquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Danny is ook weg. Die hoeven niet zo popujopi erbij staan. Is niks voor ze en ongemakkelijk. Kan toch
Ik denk dat die 2 muzikaal gezien ook dichter bij elkaar staan dan bij de restquote:
Racoonquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:07 schreef BE het volgende:
Dit hoeft voor mij trouwens niet.Dit is in het origineel veel te mooi.
Das wel waar eigenlijk, hoewel het een mooi nummer blijftquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:07 schreef BE het volgende:
Dit hoeft voor mij trouwens niet.Dit is in het origineel veel te mooi.
zal vast een nr zijn wat speciaal hiervoor aangeschaft isquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:11 schreef Vlinder het volgende:
[..]
ja echt dus. Zn foto en al komt in beeld
Niets van wat ze tussendoor zeggen is 'spontaan'. Er was zelfs al een visual graphic van gemaakt. Hoort gewoon bij de productie.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:11 schreef Vlinder het volgende:
[..]
ja echt dus. Zn foto en al komt in beeld
Dat is precies wat hij nu aan heeftquote:
Moet ik editten?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:15 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Mijn hele naam staat in beeld zie ik nu![]()
Valt me mee dat ze die marcel van Di-Rect er niet bij hebben (gelukkig).quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:19 schreef Zwansen het volgende:
Typhoon is wel een prima toevoeging aan deze groep.
Nou inderdaad. Sinds Tim weg is hoeft het van mij niet meerquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze die marcel van Di-Rect er niet bij hebben (gelukkig).
Die zit er toch elke keer wel bij?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:19 schreef Zwansen het volgende:
Typhoon is wel een prima toevoeging aan deze groep.
Denk dat geen een nummer van 'm nog ooit gaat scoren. Maargoed met dit nummer kan die nog wel tijdje rondkomen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:22 schreef Vlinder het volgende:
Zou Duncan ook wat wildere muziek kunnen maken?
quote:
Elke keer is dit beter dan de vorige keer, Ook al heb ik dit al 100x gehoord.quote:
zag op insta ook al een paar keer de vraag langskomen waar ze wasquote:
Wel als ze per stream het gemiddelde huishouden rekenen denk ik hoorquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:30 schreef hollandia02 het volgende:
Maar die 2 miljoen geloof ik niet hoor hahah
Omhoog afgerondquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:30 schreef hollandia02 het volgende:
Ze zeiden dat in het laatste uur 50.000 een ticket probeerde te bemachtigen.quote:
Vind ik persoonlijk en aanwinst wat een stem heeft die gast. Denk dat Tim nog wel eens wakker ligt van het succes van DiRect nu.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:21 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Sinds Tim weg is hoeft het van mij niet meer
Denk wel rond de 1-1,5miljoen + Kijken veel Nederlanders in het buitenland. Ik kijk in VK en op de fb groepen voor Nederlanders zitten ook honderden te kijken. Zal in andere landen ook zo zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:30 schreef hollandia02 het volgende:
Ja oke, op die manier.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Denk wel rond de 1-1,5miljoen + Kijken veel Nederlanders in het buitenland. Ik kijk in VK en op de fb groepen voor Nederlanders zitten ook honderden te kijken. Zal in andere landen ook zo zijn.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:32 schreef egelhond het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk en aanwinst wat een stem heeft die gast. Denk dat Tim nog wel eens wakker ligt van het succes van DiRect nu.
Cheers..quote:
Proost!quote:
Marcoquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:36 schreef RipCity het volgende:
Maan's vader doet weer de regie? Dat ze 80% van de aandacht opeist?
Anders gaan de kijkers wegquote:
Ik ook nietquote:
Dan ben ik ook jaloers. Maar ik zou niet weten waar opquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:41 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik wel, zal wel weer jaloers zijn maar ik vind het zo'n aandachtshoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |