Nee geliefdenquote:
Deze kan dicht,quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:00 schreef Meke het volgende:
FES / The Streamers!
Ik zou zeggen hier verder want deze heeft nu de meeste posts
Lijkt of ze het niet zo naar haar zin heeft...quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:01 schreef Vlinder het volgende:
Iemand Davina nog gespot? Die mengt zich er steeds maar niet echt bij valt me op
Nee. Alleen individueel. Idem voor Danny Veraquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:01 schreef Vlinder het volgende:
Iemand Davina nog gespot? Die mengt zich er steeds maar niet echt bij valt me op
Armin v Buuren en Duncan blijven ook ver op de achtergrond. Niet iedereen wil erbij staan als een Wuppie.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:01 schreef Vlinder het volgende:
Als Maanquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Armin v Buuren en Duncan blijven ook ver op de achtergrond. Niet iedereen wil erbij staan als een Wuppie.
Danny is ook weg. Die hoeven niet zo popujopi erbij staan. Is niks voor ze en ongemakkelijk. Kan tochquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:03 schreef Vlinder het volgende:
Maar Duncan en Armin zie je tenminste nog. ZIj is compleet van de radar nu
Misschien is ze piesenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:03 schreef Vlinder het volgende:
Maar Duncan en Armin zie je tenminste nog. ZIj is compleet van de radar nu
Danny staat bij Duncanquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Danny is ook weg. Die hoeven niet zo popujopi erbij staan. Is niks voor ze en ongemakkelijk. Kan toch
Ik denk dat die 2 muzikaal gezien ook dichter bij elkaar staan dan bij de restquote:
Racoonquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:07 schreef BE het volgende:
Dit hoeft voor mij trouwens niet.Dit is in het origineel veel te mooi.
Das wel waar eigenlijk, hoewel het een mooi nummer blijftquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:07 schreef BE het volgende:
Dit hoeft voor mij trouwens niet.Dit is in het origineel veel te mooi.
zal vast een nr zijn wat speciaal hiervoor aangeschaft isquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:11 schreef Vlinder het volgende:
[..]
ja echt dus. Zn foto en al komt in beeld
Niets van wat ze tussendoor zeggen is 'spontaan'. Er was zelfs al een visual graphic van gemaakt. Hoort gewoon bij de productie.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:11 schreef Vlinder het volgende:
[..]
ja echt dus. Zn foto en al komt in beeld
Dat is precies wat hij nu aan heeftquote:
Moet ik editten?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:15 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Mijn hele naam staat in beeld zie ik nu![]()
Valt me mee dat ze die marcel van Di-Rect er niet bij hebben (gelukkig).quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:19 schreef Zwansen het volgende:
Typhoon is wel een prima toevoeging aan deze groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |