weer een week Ziggo afzeiken, ik verheug me er al op.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 15:08 schreef ondeugend het volgende:
Totaal offtopic;
Maar wel grappig
[ twitter ]
Fun fact: Je bent niet de enige FOK!er die dat heeft gedaanquote:Op maandag 17 mei 2021 09:30 schreef shiz het volgende:
Fun fact, ik heb in een Mario Kart verkleed als Mario op de straten van Tokyo gereden.
Ja, dat was erg leukquote:Op maandag 17 mei 2021 11:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Fun fact: Je bent niet de enige FOK!er die dat heeft gedaan@:Fogel
Oh no wai!1!! Ik ziet het, maricar.jp is nu kart.st . Damn, we got lucky dan.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat was erg leuk
Kan tegenwoordig niet meer. Wel als ‘superhero’ oid, maar niks nintendoachtigs.
Vrijdagochtend wordt er nog wel geracet in de F2 en gekwalificeerd voor de Formula Regional European Championship by Alpine. 's middags is er inderdaad niets te doen.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Niet vergeten, de eerste en tweede vrije training is in Monaco op donderdag.
De vrijdag is een rustdag.
7500 toeschouwers per dag worden toegelaten.
De race zelf word dan niet spannend, maar ben toch wel benieuwd of de Red Bull zn voorsprong in Monaco behoud. En of Max hem uit de muur kan houdenquote:
25 jaar geleden alweer.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
25 jaar na Panis, wordt wel weer eens tijd voor een knotsgekke race
Yep... time fliesquote:Op maandag 17 mei 2021 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
25 jaar geleden alweer.Die kan ik me nog wel herinneren.
Betekent ook dat ik oud aan het worden ben.quote:
TRV / Karten op straat, in Tokyo Vanaf post 75.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:50 schreef shiz het volgende:
[..]
Oh no wai!1!! Ik ziet het, maricar.jp is nu kart.st . Damn, we got lucky dan.
Er was toen ook een hele dikke Japanner als Pikachu die twee karts om zeep had geholpen.![]()
Tegen de tijd dat we weer terug waren, gingen er geen treinen of bussen meer naar de luchthaven Narita.![]()
![]()
Troost je! Ik kan me Monaco '82 nog herinneren waar het leek of niemand de race wilde winnen. In de laatste ronden viel elke keer de leider uit. Uiteindelijk won Patrese de race doordat hij zijn stilgevallen Brabham weer aan de praat kreeg door een heuveltje af te rollen en zo, door de wagen weer in de versnelling te zetten, kon starten.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Betekent ook dat ik oud aan het worden ben.
Toen was ik nog niet geboren, dus die kan ik mij die herinneren.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Troost je! Ik kan me Monaco '82 nog herinneren waar het leek of niemand de race wilde winnen. In de laatste ronden viel elke keer de leider uit. Uiteindelijk won Patrese de race doordat hij zijn stilgevallen Brabham weer aan de praat kreeg door een heuveltje af te rollen en zo, door de wagen weer in de versnelling te zetten, kon starten.
Knapquote:Op maandag 17 mei 2021 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was ik nog niet geboren, dus die kan ik mij die herinneren.
Verstappen op slicksquote:Op maandag 17 mei 2021 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
25 jaar geleden alweer.Die kan ik me nog wel herinneren.
Dan hoef ik niet te kijken.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:51 schreef DKUp het volgende:
Monaco met een Mercedes vooraan is niet om aan te zien.
Ik ben dus bang![]()
Liever iedereen achter Verstappen, van begin tot eind.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever Hamilton achter Verstappen.
Hamilton in de vangrail, Bottas achter Verstappen.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever Hamilton achter Verstappen.
Op drie wielen kom je niet ver meerquote:Op maandag 17 mei 2021 18:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja dag, dan moeten ze weer een SC/VSC uit het niets toveren om de schade te beperken
Ja, akkoord.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton in de vangrail, Bottas achter Verstappen.
Gunther Steiner heeft Schumacher en Mazepin alvast verteld dat ze uit de muur moeten blijvenquote:Op maandag 17 mei 2021 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach misschien staat er komende race een volgende ongelooflijke gebeurtenis te wachten.
File dankzij Mazepin bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Dit gebeurde in 2019. Zag er heel lullig uit, die stoere auto's die ineens zo stilstaan.
Een F2 wagen?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met welk voertuig crasht hij vrijdag dan?
Zijn fietsquote:Op maandag 17 mei 2021 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met welk voertuig crasht hij vrijdag dan?
+ je kan er weer aan toevoegen dat er de beste fans warenquote:Op maandag 17 mei 2021 19:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lewis Hamilton wint de Grand Prix.
Na afloop zal hij beweren dat dit de moeilijkste race uit zijn carriere is geweest en dat Red Bull enorm snel is.
Als tweede eindigt Max Verstappen.
Als derde Valtteri Bottas.
Ps. het maakt niet uit voor welk weekend je bovenstaande zinnetjes leest.
En vergeet all the guys in the factory niet he, met hun great job en zonder hen was het impossiblequote:Op maandag 17 mei 2021 20:31 schreef opreis het volgende:
[..]
+ je kan er weer aan toevoegen dat er de beste fans waren
Ik hoor net bij Veronica Inside dat het in Nederland waarschijnlijk ook gaat gebeuren vanaf 2023.quote:NENT Group and Formula 1 enter exclusive rights partnership in Poland
https://www.nentgroup.com(...)rship-poland-1914432
Verbazingwekkend inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoor net bij Veronica Inside dat het in Nederland waarschijnlijk ook gaat gebeuren vanaf 2023.
Exit Ziggy
Voor mij precies hetzelfde.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
Ziggy gaat klanten kwijtraken. F1 is voor mij een reden om er te blijven hangen, maar dan kan ik net zo goed naar glasvezel gaan.
Dit jaquote:Op maandag 17 mei 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
Ziggy gaat klanten kwijtraken. F1 is voor mij een reden om er te blijven hangen, maar dan kan ik net zo goed naar glasvezel gaan.
Vanaf 2022 al.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoor net bij Veronica Inside dat het in Nederland waarschijnlijk ook gaat gebeuren vanaf 2023.
Exit Ziggy
ik twijfel heel sterkt, omdat ik IndyCar en NASCAR ook wel leuk vind om te volgenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
Dan kan ik net zo goed star link nemen hahaquote:Op maandag 17 mei 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
Het gaat sowieso weer gezeur en gezeik worden met die rechten van sport.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wow dat gaat een drama worden voor Ziggy.
Mag niet in Nederland.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zodra er ook maar één commercialblok tijdens de race komt neem ik F1TV.
Of misschien sowieso wel dan.
Wel. SBS6 had het toen ook en dat was toen ook een Scandinavische clubquote:
Dit inderdaad. Dan maar F1TV er naast.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik twijfel heel sterkt, omdat ik IndyCar en NASCAR ook wel leuk vind om te volgen
Samequote:Op maandag 17 mei 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
Die voorbeschouwing sloeg ik al over en geen Mol is wat mij betreft een pre.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:32 schreef nils7 het volgende:
Dan neem ik wel een abo op F1 tv pro.
Dan hoor je ook Olav Mol volgens mij.
Dan maar geen voor beschouwing meer
Hetzelfde geldt voor mij ook. Dus wordt F1tvpro en een andere tv/internet aboquote:Op maandag 17 mei 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
Pff heb niet 't idee dat we daar beter van worden, kunnen we die lui niet collectief preventief de deur wijzen?quote:
Als Nederlandse zender was het SBS juist níet toegestaan om reclame tijdens de race uit te zenden. Omdat RTL officieel vanuit Luxemburg uitzendt, konden zij die regel ontwijken. Bij RTL werd de race dus wel door reclame onderbroken. Zie ook: https://formule1nieuws.nl/modules/news&storyid=23109quote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wel. SBS6 had het toen ook en dat was toen ook een Scandinavische club
RtlGP had ze ook.
Sport1 was toch mooiquote:Op maandag 17 mei 2021 23:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Pff heb niet 't idee dat we daar beter van worden, kunnen we die lui niet collectief preventief de deur wijzen?
Dit is wel kut ja.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:55 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Als Nederlandse zender was het SBS juist níet toegestaan om reclame tijdens de race uit te zenden. Omdat RTL officieel vanuit Luxemburg uitzendt, konden zij die regel ontwijken. Bij RTL werd de race dus wel door reclame onderbroken. Zie ook: https://formule1nieuws.nl/modules/news&storyid=23109
Hoe deze nieuwe club het gaat doen is natuurlijk afwachten. Maar van een betaal-tv-provider verwacht ik eerlijk gezegd geen reclames tijdens de race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |