Dan hoef ik niet te kijken.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:51 schreef DKUp het volgende:
Monaco met een Mercedes vooraan is niet om aan te zien.
Ik ben dus bang![]()
Liever iedereen achter Verstappen, van begin tot eind.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever Hamilton achter Verstappen.
Hamilton in de vangrail, Bottas achter Verstappen.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever Hamilton achter Verstappen.
Op drie wielen kom je niet ver meerquote:Op maandag 17 mei 2021 18:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja dag, dan moeten ze weer een SC/VSC uit het niets toveren om de schade te beperken
Ja, akkoord.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton in de vangrail, Bottas achter Verstappen.
Gunther Steiner heeft Schumacher en Mazepin alvast verteld dat ze uit de muur moeten blijvenquote:Op maandag 17 mei 2021 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach misschien staat er komende race een volgende ongelooflijke gebeurtenis te wachten.
File dankzij Mazepin bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Dit gebeurde in 2019. Zag er heel lullig uit, die stoere auto's die ineens zo stilstaan.
Een F2 wagen?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met welk voertuig crasht hij vrijdag dan?
Zijn fietsquote:Op maandag 17 mei 2021 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met welk voertuig crasht hij vrijdag dan?
+ je kan er weer aan toevoegen dat er de beste fans warenquote:Op maandag 17 mei 2021 19:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lewis Hamilton wint de Grand Prix.
Na afloop zal hij beweren dat dit de moeilijkste race uit zijn carriere is geweest en dat Red Bull enorm snel is.
Als tweede eindigt Max Verstappen.
Als derde Valtteri Bottas.
Ps. het maakt niet uit voor welk weekend je bovenstaande zinnetjes leest.
En vergeet all the guys in the factory niet he, met hun great job en zonder hen was het impossiblequote:Op maandag 17 mei 2021 20:31 schreef opreis het volgende:
[..]
+ je kan er weer aan toevoegen dat er de beste fans waren
Ik hoor net bij Veronica Inside dat het in Nederland waarschijnlijk ook gaat gebeuren vanaf 2023.quote:NENT Group and Formula 1 enter exclusive rights partnership in Poland
https://www.nentgroup.com(...)rship-poland-1914432
Verbazingwekkend inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoor net bij Veronica Inside dat het in Nederland waarschijnlijk ook gaat gebeuren vanaf 2023.
Exit Ziggy
Voor mij precies hetzelfde.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
Ziggy gaat klanten kwijtraken. F1 is voor mij een reden om er te blijven hangen, maar dan kan ik net zo goed naar glasvezel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |