Dit jaquote:Op maandag 17 mei 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
Ziggy gaat klanten kwijtraken. F1 is voor mij een reden om er te blijven hangen, maar dan kan ik net zo goed naar glasvezel gaan.
Vanaf 2022 al.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoor net bij Veronica Inside dat het in Nederland waarschijnlijk ook gaat gebeuren vanaf 2023.
Exit Ziggy
ik twijfel heel sterkt, omdat ik IndyCar en NASCAR ook wel leuk vind om te volgenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
Ziggy gaat klanten kwijtraken. F1 is voor mij een reden om er te blijven hangen, maar dan kan ik net zo goed naar glasvezel gaan.
Dan kan ik net zo goed star link nemen hahaquote:Op maandag 17 mei 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
Het gaat sowieso weer gezeur en gezeik worden met die rechten van sport.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wow dat gaat een drama worden voor Ziggy.
Mag niet in Nederland.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zodra er ook maar één commercialblok tijdens de race komt neem ik F1TV.
Of misschien sowieso wel dan.
Wel. SBS6 had het toen ook en dat was toen ook een Scandinavische clubquote:
Dit inderdaad. Dan maar F1TV er naast.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik twijfel heel sterkt, omdat ik IndyCar en NASCAR ook wel leuk vind om te volgen
Samequote:Op maandag 17 mei 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
Die voorbeschouwing sloeg ik al over en geen Mol is wat mij betreft een pre.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:32 schreef nils7 het volgende:
Dan neem ik wel een abo op F1 tv pro.
Dan hoor je ook Olav Mol volgens mij.
Dan maar geen voor beschouwing meer
Hetzelfde geldt voor mij ook. Dus wordt F1tvpro en een andere tv/internet aboquote:Op maandag 17 mei 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
Pff heb niet 't idee dat we daar beter van worden, kunnen we die lui niet collectief preventief de deur wijzen?quote:
Als Nederlandse zender was het SBS juist níet toegestaan om reclame tijdens de race uit te zenden. Omdat RTL officieel vanuit Luxemburg uitzendt, konden zij die regel ontwijken. Bij RTL werd de race dus wel door reclame onderbroken. Zie ook: https://formule1nieuws.nl/modules/news&storyid=23109quote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wel. SBS6 had het toen ook en dat was toen ook een Scandinavische club
RtlGP had ze ook.
Sport1 was toch mooiquote:Op maandag 17 mei 2021 23:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Pff heb niet 't idee dat we daar beter van worden, kunnen we die lui niet collectief preventief de deur wijzen?
Dit is wel kut ja.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:55 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Als Nederlandse zender was het SBS juist níet toegestaan om reclame tijdens de race uit te zenden. Omdat RTL officieel vanuit Luxemburg uitzendt, konden zij die regel ontwijken. Bij RTL werd de race dus wel door reclame onderbroken. Zie ook: https://formule1nieuws.nl/modules/news&storyid=23109
Hoe deze nieuwe club het gaat doen is natuurlijk afwachten. Maar van een betaal-tv-provider verwacht ik eerlijk gezegd geen reclames tijdens de race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |