SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou als dat geen neuken wordt vanavond.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:22 schreef Momo het volgende:
Ik heb nu vrij tot 6 mei om te verhuizen en te klussen![]()
Raak wel gestrest een beetje van alles regelen.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:23 schreef Meridiaan het volgende:
6 mei klinkt nog heeeeeeel ver weg. Alle tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is de eerste beste tip!Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Neem het ervan maatjequote:
Je moet nog wel op komen dagenquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou als dat geen neuken wordt vanavond.
Noodzakelijke handelingenquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hiervoor de ontheffing voor de avondklok geldt
Ben dikke matties met Grappieindahaus. Komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik had flink wat te klagen over werk vandaag maar zit nu de voorlopig laatste livestream te bekijken van mijn favoriete artiest.quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:18 schreef Strani het volgende:
Ik heb niks te klagen over werk vandaag. Ik weet niet of ik hier dan wel thuishoor?
Hij is onzichtbaar, dus dat lukt vastquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Handelingen hehequote:
Ik wist niet dat je naar Dries luisterdequote:
Lil kleine?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had flink wat te klagen over werk vandaag maar zit nu de voorlopig laatste livestream te bekijken van mijn favoriete artiest.
En opeens was al dat klagen zinloos. Ik zit zo te genieten.
Roelvink?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar Dries luisterde
Heerlijk als dat je zo daaruit kan halen. Muziek doet wat dat aangaat zo veel goeds. Wie luister/kijk je?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had flink wat te klagen over werk vandaag maar zit nu de voorlopig laatste livestream te bekijken van mijn favoriete artiest.
Werk is soms ook gewoon zwaar/kut/vervelend. Die dagen heeft iedereen gewoon wel. Vooral belangrijk dat het niet té erg wordt om vol te houden.quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
That's the spirit!quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja mijn eerste ingeving bij iets wat fout klinktquote:
Koentje. Het is duidelijk dat je hier niet vaak terugleest.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Koentje. Het is duidelijk dat je hier niet vaak terugleest.
Will Whisson![]()
![]()
Neee zeg het niet dan krijg ik dat nr in m'n hoofdquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja mijn eerste ingeving bij iets wat fout klinkt![]()
Double Date kan natuurlijk ook not, maar dat is vooral pijnlijk
Oh ja dat was jij!quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Koentje. Het is duidelijk dat je hier niet vaak terugleest.
Will Whisson![]()
![]()
Kán mooi klinken. Wacht maar tot de volgende karaoke meet!quote:
Jij hebt het op je reportoire staan?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kán mooi klinken. Wacht maar tot de volgende karaoke meet!
'quote:
Mooie auto gekocht?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:46 schreef H_T het volgende:
Heen met het OV, maar terug was dat niet meer nodig
'quote:
Age is just a numberquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
'
Als het nu echt niets gaat worden met @:Molloot200![]()
Muzikaal komen we wel erg goed overeen. Er is alleen een leeftijd dingetje wat je dan moet verwerken.
Nee, mijn bed verhuist pas 1 mei mee. Heel gedoe waarschijnlijk een boxspring uit elkaar halen en weer in elkaar zettenquote:
Verhuizen is sowieso kutquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, mijn bed verhuist pas 1 mei mee. Heel gedoe waarschijnlijk een boxspring uit elkaar halen en weer in elkaar zetten
Komt nogquote:
Hoe heet je nieuwe aanwinst?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:46 schreef H_T het volgende:
Heen met het OV, maar terug was dat niet meer nodig
Hoeveel schelen jij en Mollie dan?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
'
Als het nu echt niets gaat worden met @:Molloot200![]()
Muzikaal komen we wel erg goed overeen. Er is alleen een leeftijd dingetje wat je dan moet verwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |