Ja dit zegt natuurlijk niet zoveel als je maar 50 jaar aan data hebt.quote:Op maandag 19 april 2021 00:35 schreef cherrycoke het volgende:
Zee Temperatuur.
[ afbeelding ]
is niet echt natuurlijk
[ afbeelding ]
ook nep.
Looooooooolquote:Op zondag 18 april 2021 23:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik studeer klimaatwetenschappen. Ook als ik niet op de OU gestudeerd heb. Ik studeer dat.
Ik studeer ook Russisch, maar ik sta nergens ingeschreven. Studeer ik het dan niet volgens jou?
We hebben langer data dan dat de mens bestaat. Dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 19 april 2021 07:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dit zegt natuurlijk niet zoveel als je maar 50 jaar aan data hebt.
Ik heb nog nooit een serieus te nemen (klimaat)wetenschapper horen zeggen dat we over 10 jaar uitgestorven zijn. In 1990 niet en in 2020 niet, en daartussen ook niet. Conclusie; ondertussen ben jij dus samen met @HeatWave de enige die “wolf” roept, tenzij je eindelijk eens met een bron komt.quote:Op zondag 18 april 2021 23:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht:
1980: Als we niets doen is deze planeet over 10 jaar onbewoonbaar en sterven we uit.
1990: Als we niets doen is deze planeet over 10 jaar onbewoonbaar en sterven we uit.
2000: Als we niets doen is deze planeet over 10 jaar onbewoonbaar en sterven we uit.
2010: Als we niets doen is deze planeet over 10 jaar onbewoonbaar en sterven we uit.
2020: Als we niets doen is deze planeet over 10 jaar onbewoonbaar en sterven we uit.
Precies, dat mag je pas roepen na 2 maandenquote:Op maandag 19 april 2021 08:17 schreef NightDancert het volgende:
Een koude maand in Nederland en er wordt gelijk geroepen dat de gemiddelde temperatuur wereldwijd niet stijgt.
Dan ben je echt te dom om te poepen.
Alleen gebeurt dat al een flinke tijd niet meerquote:Op maandag 19 april 2021 09:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, dat mag je pas roepen na 2 maanden
Ik ben geen ontkenner maar statistische gezien zegt dit niks.quote:Op maandag 19 april 2021 09:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Alleen gebeurt dat al een flinke tijd niet meer
[ afbeelding ]
De correlatie tussen CO2-concentratie en bijzonder snel stijgende temperatuur is wel heel opvallend, niet? De stijging past in elk geval niet in het normale patroon van natuurlijke fluctuaties.quote:Op maandag 19 april 2021 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben geen ontkenner maar statistische gezien zegt dit niks.
Er kan best een lange golfbeweging normaal zijn met een 1000 jaar door de kruis as.
Dit soort te lichte beweringen dragen bij aan klimaat ontkennend gedrag.
We kunnen voor de grap ook eens het aantal verbroken kouderecords afzetten tegen het aantal warmterecords. Dan kom je uit op 315 warmterecords en 31 kouderecords (datumrecords), geteld vanaf het jaar 2000 tot en met 2020.quote:Op maandag 19 april 2021 09:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Alleen gebeurt dat al een flinke tijd niet meer
[ afbeelding ]
Ik wil er ook wel een grafiek van 800.000 jaar bij pakken. Maar dan beginnen de ontkenners weer dat we pas 150 jaar meten.quote:Op maandag 19 april 2021 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er kan best een lange golfbeweging normaal zijn met een 1000 jaar door de kruis as.
Waar beginnen we?quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 19 april 2021 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar beginnen we?
Ah. Een artistieke inpressie van het moment waarop Ixnay eindelijk het grote klimaatcomplot eens en voor goed weet te debunken, met dank aan zijn studie environmental sciences (in het Russisch).
[ afbeelding ]
Er zijn geen exacte gegevens van een lange termijn fluctuatie dus het blijven voorspelmodellen.quote:Op maandag 19 april 2021 09:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De correlatie tussen CO2-concentratie en bijzonder snel stijgende temperatuur is wel heel opvallend, niet? De stijging past in elk geval niet in het normale patroon van natuurlijke fluctuaties.
Ik ga op vakantie. Dus Stop volgen.quote:Op maandag 19 april 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
Even rustig aan vandaag aub, ik moet ook gewoon werken
Geen gegevens van de historische CO2-concentraties? Bullshit.quote:Op maandag 19 april 2021 09:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn geen exacte gegevens van een lange termijn fluctuatie dus het blijven voorspelmodellen.
Niet tijdens je vakantie klimaatwappies van repliek voorzienquote:Op maandag 19 april 2021 09:49 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie. Dus Stop volgen.
Veel plezier verder!
Met het vliegtuig naar Belgie zekerquote:Op maandag 19 april 2021 09:49 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie. Dus Stop volgen.
Veel plezier verder!
Salomon Kroonenberg ben jij het?quote:Op maandag 19 april 2021 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |