Door de droogte en droogte komt oa door de klimaatveranderingen die de mens heeft veroorzaakt.quote:
Baseer me op wat je zelf zegt hoor. En als het klopt heb ik meer studiepunten met klimaatvakken binnengeharkt, alleen noem ik mezelf dan weer geen klimaatwetenschapperquote:Op zondag 18 april 2021 22:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat en hoeveel ik studeer.
Bye losertje.
Dat zouden we eigenlijk inderdaad moeten doen, laat een groot deel van de mens beter uitsterven maar dat gaat gelukkig tegen onze principe in.quote:Op zondag 18 april 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja nou, de wereld is zelfregulerend wat dat betreft.
Een pandemie zou je moeten koesteren.
In die modellen praten ze over 0,13 graden gemiddeld op jaarbasis. Als je daarvoor moet migreren dan zouden we iedere week een nieuwe woonplek moeten gaan zoeken.quote:Op zondag 18 april 2021 22:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als voortschrijdend inzicht.
Overigens is het in bepaalde delen van de wereld binnenkort al zo heet dat we straks een enorm probleem van klimaatmigratie erbij krijgen
Een ding weten we nu zeker. We hebben veel te veel wetenschappers die nutteloze rapporten schrijven.quote:Op zondag 18 april 2021 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Baseer me op wat je zelf zegt hoor. En als het klopt heb ik meer studiepunten met klimaatvakken binnengeharkt, alleen noem ik mezelf dan weer geen klimaatwetenschapper.
Tja dan moet je kiezen.quote:Op zondag 18 april 2021 23:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat zouden we eigenlijk inderdaad moeten doen, laat een groot deel van de mens beter uitsterven maar dat gaat gelukkig tegen onze principe in.
Bedankt voor deze nietszeggende oneliner. Hier kunnen we niks mee. Over welke rapporten hebben we het?quote:Op zondag 18 april 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een ding weten we nu zeker. We hebben veel te veel wetenschappers die nutteloze rapporten schrijven.
Meet jij kennis op basis van studiepunten?quote:Op zondag 18 april 2021 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Baseer me op wat je zelf zegt hoor. En als het klopt heb ik meer studiepunten met klimaatvakken binnengeharkt, alleen noem ik mezelf dan weer geen klimaatwetenschapper.
Doe niet zo onaardig, staat je niet.quote:Op zondag 18 april 2021 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nietszeggende oneliner. Hier kunnen we niks mee. Over welke rapporten hebben we het?
Echt hequote:Op zondag 18 april 2021 23:06 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Meet jij kennis op basis van studiepunten?
Verder weet jij helemaal niet wat ik hiervoor allemaal nog meer gestudeerd heb.
Nerdje die al zijn kennis via de universiteit krijgt.
Ik lees ze bijna dagelijks. En ja de meeste wetenschappelijke artikelen worden dusdanig geschreven dat er een groenlinks-technisch verantwoorde conclusie uitkomt.quote:Op zondag 18 april 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een ding weten we nu zeker. We hebben veel te veel wetenschappers die nutteloze rapporten schrijven.
Nee, maar met 5 ECTS aan klimaatvakken achter de kiezen stellen dat je klimaatwetenschappen studeert en het ook nog eens presteren om het verschil tussen weer en klimaat niet te begrijpen is wel vrij bijzonder.quote:Op zondag 18 april 2021 23:06 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Meet jij kennis op basis van studiepunten?
quote:Verder weet jij helemaal niet wat ik hiervoor allemaal nog meer gestudeerd heb.
Nerdje die al zijn kennis via de universiteit krijgt.
Ik studeer klimaatwetenschappen. Ook als ik niet op de OU gestudeerd heb. Ik studeer dat.quote:Op zondag 18 april 2021 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, maar met 5 ECTS aan klimaatvakken achter de kiezen stellen dat je klimaatwetenschappen studeert en het ook nog eens presteren om het verschil tussen weer en klimaat niet te begrijpen is wel vrij bijzonder.
[..]
Maar dat is mischien wel omdat men zich wel degelijk ongerust maakt dat er echt dingen te snel veranderen nu, die wel degelijk gevaarlijk kunnen uitpakken voor onze kinderen in de toekomst.quote:Op zondag 18 april 2021 23:14 schreef Ixnay het volgende:
Rutger Bregman heeft zelf ook wel eens eerlijk toegegeven dat hij het klimaatprobleem graag zwartgalliger maakt dan het is omdat angst beter verkoopt.
Zo kan ik het ookquote:Op zondag 18 april 2021 23:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik studeer klimaatwetenschappen. Ook als ik niet op de OU gestudeerd heb. Ik studeer dat.
Ik studeer ook Russisch, maar ik sta nergens ingeschreven. Studeer ik het dan niet volgens jou?
Isdatzoquote:Op zondag 18 april 2021 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
Echte aanrader trouwens. Susskind is een baas.
Oftewel exact wat ze in 1980 zeiden.quote:Op zondag 18 april 2021 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat is mischien wel omdat men zich wel degelijk ongerust maakt dat er echt dingen te snel veranderen nu, die wel degelijk gevaarlijk kunnen uitpakken voor onze kinderen in de toekomst.
Dat kun je inderdaad dan zeggen ja.quote:Op zondag 18 april 2021 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook. Op die manier studeer ik kwantummechanica door wat video's op youtube te kijken.
Hier, aanrader: https://www.youtube.com/p(...)vZVNjMRrF3MFTH2GoP4J
Nu kan je ook zeggen dat je kwantummechanica studeert!
Bron graagquote:Op zondag 18 april 2021 23:14 schreef Ixnay het volgende:
Rutger Bregman heeft zelf ook wel eens eerlijk toegegeven dat hij het klimaatprobleem graag zwartgalliger maakt dan het is omdat angst beter verkoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |