Je zwetst uit je nek.quote:Op zondag 18 april 2021 18:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En weer door Stroll om zijn oren gereden. Net zoals door Leclerc de afgelopen jaren.
Het zou me serieus niets verbazen.quote:Op zondag 18 april 2021 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pa Stroll heeft de auto van Vettel naar beneden laten schroeven zodat zijn zoon er beter uitziet.
Heeft gewoon moeite met de Mercedes en mist overtuiging en vertrouwen.quote:Op zondag 18 april 2021 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die werd ook gewoon derde vorige race. In dit soort races is Bottas altijd wat zwakker en als de rest er dusdanig dicht opzit dat Bottas in de Q ook regelmatig de top 4 niet haalt, dan kan het nog wel eens behoorlijk problematisch worden aangezien inhaalraces nou niet echt Bottas zijn sterke punt zijn.
Meestal doe jij dat.quote:
Willen, willen, ik heb geen Sky dus dan is er niet zo gek veel keusquote:Op zondag 18 april 2021 18:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Op Sky legden ze het heel duidelijk uit.
Geen idee waarom iemand naar het Nederlandse commentaar zou willen luisteren.
Met alle respect hoor maar hij had helemaal geen goede snelheid en kon geen vuist maken ten opzichte van Alonso. Vervolgens werd hij gepasseerd door Perez terwijl Perez daarna Alonso niet in kon halen.quote:Op zondag 18 april 2021 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toen het nat was ging hij Alonso voorbij. Hij had prima de sokken erin tot een ronde of 15 voor het eind. Dus ik weet niet wanneer de technische problemen begonnen.
De zandzakjes zijn weg.quote:“We are still leading the championship with the fastest lap and what actually gives it a silver lining, or a positive connotation today, is that we seem to have a really quick race car. We had that in Bahrain too and today I would say clearly the quickest car and we just need to sort out our qualifying performances.”
Onder safetycar? Nee, dat mag niet.quote:Op zondag 18 april 2021 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had Leclerc Verstappen hier niet kunnen inhalen?(kunnen wel, mogen is eigenlijk meer de vraag
)
[ afbeelding ]
Volgens mij zakte hij vrij ruim na de herstart pas weg qua snelheid. Anyway, in de regen was hij uitstekend, sneller dan Stroll ook.quote:Op zondag 18 april 2021 18:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Met alle respect hoor maar hij had helemaal geen goede snelheid en kon geen vuist maken ten opzichte van Alonso. Vervolgens werd hij gepasseerd door Perez terwijl Perez daarna Alonso niet in kon halen.
Leclerc had er voor kunnen komen, maar op het moment dat Max weer de baan op stuurde had Leclerc nooit de eerste plek meer kunnen grijpen.quote:Op zondag 18 april 2021 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had Leclerc Verstappen hier niet kunnen inhalen?(kunnen wel, mogen is eigenlijk meer de vraag
)
[ afbeelding ]
Maar ja Verstappen was van de baan afquote:
Ja en dan krijgt Verstappen daarna toestemming om zijn plek weer terug te pakken. Levert niet zoveel op.quote:Op zondag 18 april 2021 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar ja Verstappen was van de baan af
Er moet gewoon 0.2s zijn geweest dat Leclerc hier een potentiėle overwinning zag verschijnen.quote:Op zondag 18 april 2021 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
)
[ afbeelding ]
Cerbs en groene zone horen toch bij de baan?quote:Op zondag 18 april 2021 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar ja Verstappen was van de baan af
Rijdt Verstappen met de snelste ronde op ik geloof 7 tienden. Met even oude banden, gelijke brandstoftanks en heeft zelfs rondes moeten knokken met zes coureurs voor posities.quote:
In een race waarin Verstappen op consolideren reed omdat hij 20 sec. voor lag.quote:Op zondag 18 april 2021 18:57 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Rijdt Verstappen met de snelste ronde op ik geloof 7 tienden. Met even oude banden en gelijke brandstoftank, dat is een heel groot gat.
Ja Russell maakt zichzelf belachelijk. Hij moet de beelden nogeens terugkijken.quote:Op zondag 18 april 2021 18:55 schreef Breekfast het volgende:
Echt schandalig hoe Russel de schuld van de crash bij Bottas neer wil leggen. Dit is gewoon duidelijk de fout van Russel.
Bottas knijpt Russel iets naar de buitenkant, maar dat zou elke coureur doen en hij maakt geen onverwachte bewegingen. Russel over reageert gewoon door onnodig ver naar de buitenkant te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |