Het zal meer gaan om het gebrekkige Engels van Sjek.quote:Op zondag 18 april 2021 18:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bottas zei zelf dat hij totaal niets kon zien bij de start door de spray.
Uiteindelijk heeft hij wel het best mogelijke resultaat (2e en FL) eruit gesleept.quote:Op zondag 18 april 2021 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een goede inhaler had kortere metten gemaakt. Typisch Hamilton om een paar rondjes hetzelfde te doen en een andere uitkomst te verwachten.
Jouw idool liet wel weer even zien waarom-ie vier keer kampioen geworden is hè?quote:Op zondag 18 april 2021 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een goede inhaler had kortere metten gemaakt. Typisch Hamilton om een paar rondjes hetzelfde te doen en een andere uitkomst te verwachten.
Restart onder de rode vlag, ik heb geen beelden gezien van wat Kimi verkeerd gedaan zou hebben.quote:Op zondag 18 april 2021 18:19 schreef Sodemieters het volgende:
Wat was er nou met Kimi? Wat voor infringement?
Ja, dat weet ik, maar weet niet wat Kimi verkeerd gedaan zou hebben. Kwam in de nabeschouwing ook niet voor.quote:Op zondag 18 april 2021 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Restart onder de rode vlag, ik heb geen beelden gezien van wat Kimi verkeerd gedaan zou hebben.
Ik snap nog steeds de penalty niet voor Vettel, trouwens, iets met een verkeerd window voor een bandenwissel?
X aantal minuten voor de start moeten de banden op de auto zijn.quote:Op zondag 18 april 2021 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Restart onder de rode vlag, ik heb geen beelden gezien van wat Kimi verkeerd gedaan zou hebben.
Ik snap nog steeds de penalty niet voor Vettel, trouwens, iets met een verkeerd window voor een bandenwissel?
5 minuten voor de start moeten alle banden onder de auto zitten. Bij Vettel zaten op dat moment de achterbanden er nog niet op.quote:Op zondag 18 april 2021 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, was DAT de reden. Dat hadden ze wel wat duidelijker in beeld kunnen brengen dat het om een situatie VOOR de start ging.quote:Op zondag 18 april 2021 18:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar weet niet wat Kimi verkeerd gedaan zou hebben. Kwam in de nabeschouwing ook niet voor.
Wat betreft Vettel: uiterlijk 5 min voor de start moet je vier wielen aan je auto hebben zitten.
Jij hebt zeker met Nederlands commentaar gekeken dan?quote:Op zondag 18 april 2021 18:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, was DAT de reden. Dat hadden ze wel wat duidelijker in beeld kunnen brengen dat het om een situatie VOOR de start ging.
Yep. En wij praten er samen nog wel eens doorheenquote:Op zondag 18 april 2021 18:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jij hebt zeker met Nederlands commentaar gekeken dan?
Op Sky legden ze het heel duidelijk uit.quote:Op zondag 18 april 2021 18:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep. En wij praten er samen nog wel eens doorheen
Omdat Olav en Jack GODENquote:Op zondag 18 april 2021 18:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Op Sky legden ze het heel duidelijk uit.
Geen idee waarom iemand naar het Nederlandse commentaar zou willen luisteren.
Alweer versloeg hij Alonso ja. Ik meen iets van 3 keer de snelste ronde neergezet op harde of medium slicks terwijl de rest ook gewisseld had, 5 of 6 plekken gewonnen toen het nat was, mooi gevecht met Perez in de veel snellere auto en uiteindelijk met versnellingsbakproblemen naar de kant gehaald. Ik durf wel te zeggen dat het aan hem niet gelegen heeft en dat hij een veel betere race heeft gereden dan Hamilton zoals zo vaak.quote:Op zondag 18 april 2021 18:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jouw idool liet wel weer even zien waarom-ie vier keer kampioen geworden is hè?
Als dat zo is, dan zou Bottas gewoon 2e of 3e moeten worden dit seizoen. Zie ik eerlijk gezegd niet gebeurenquote:Op zondag 18 april 2021 17:37 schreef Newone82 het volgende:
Toto gaf net aan bij Sky F1 dat Mercedes sneller is in race trim en Red Bull in kwali.
Wordt heel spannend dit jaar.
Wat? Vettel zat kansloos vast achter Alonso.quote:Op zondag 18 april 2021 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alweer versloeg hij Alonso ja. Ik meen iets van 3 keer de snelste ronde neergezet op harde of medium slicks terwijl de rest ook gewisseld had, 5 of 6 plekken gewonnen toen het nat was, mooi gevecht met Perez in de veel snellere auto en uiteindelijk met versnellingsbakproblemen naar de kant gehaald. Ik durf wel te zeggen dat het aan hem niet gelegen heeft en dat hij een veel betere race heeft gereden dan Hamilton zoals zo vaak.
En weer door Stroll om zijn oren gereden. Net zoals door Leclerc de afgelopen jaren.quote:Op zondag 18 april 2021 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alweer versloeg hij Alonso ja. Ik meen iets van 3 keer de snelste ronde neergezet op harde of medium slicks terwijl de rest ook gewisseld had, 5 of 6 plekken gewonnen toen het nat was, mooi gevecht met Perez in de veel snellere auto en uiteindelijk met versnellingsbakproblemen naar de kant gehaald. Ik durf wel te zeggen dat het aan hem niet gelegen heeft en dat hij een veel betere race heeft gereden dan Hamilton zoals zo vaak.
Die werd ook gewoon derde vorige race. In dit soort races is Bottas altijd wat zwakker en als de rest er dusdanig dicht opzit dat Bottas in de Q ook regelmatig de top 4 niet haalt, dan kan het nog wel eens behoorlijk problematisch worden aangezien inhaalraces nou niet echt Bottas zijn sterke punt zijn.quote:Op zondag 18 april 2021 18:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zou Bottas gewoon 2e of 3e moeten worden dit seizoen. Zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren
Toen het nat was ging hij Alonso voorbij. Hij had prima de sokken erin tot een ronde of 15 voor het eind. Dus ik weet niet wanneer de technische problemen begonnen.quote:Op zondag 18 april 2021 18:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat? Vettel zat kansloos vast achter Alonso.
Pa Stroll heeft de auto van Vettel naar beneden laten schroeven zodat zijn zoon er beter uitziet.quote:Op zondag 18 april 2021 18:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En weer door Stroll om zijn oren gereden. Net zoals door Leclerc de afgelopen jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |