Monza?!quote:Op zondag 18 april 2021 18:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Plus zo langzaam waren ze voorheen nu ook weer niet op Monza hoor.
NOS teletekst had het over een overwinning van Max in Monza.quote:
Heeft Bottas de schuld op zich genomen? Dat zou wel heel opmerkelijk zijn. Uit de onboards blijkt duidelijk dat hij meer dan genoeg ruimte liet voor Russell.quote:Op zondag 18 april 2021 17:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind daar wel wat voor te zeggen. Bottas is keurig op het droge gebleven en dus op zijn lijn. Opmerkelijk wel dat ik Bottas de schuld op zich hoorde nemen.
Zeker weten van niet:quote:Op zondag 18 april 2021 18:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heeft Bottas de schuld op zich genomen? Dat zou wel heel opmerkelijk zijn. Uit de onboards blijkt duidelijk dat hij meer dan genoeg ruimte liet voor Russell.
Hij knijpt alleen een beetje zoals iedere zichzelf respecterende F1 piloot zou doen. Zoals Verstappen bij de start ten opzichte van Hamilton.
quote:Op zondag 18 april 2021 18:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nee
Nee
Nee dit kan niet
@:ggmm @:maxi-mus @:itsthebradgehere
Hij maakte het universele gebaar van "sorry, mijn fout".quote:Op zondag 18 april 2021 18:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heeft Bottas de schuld op zich genomen? Dat zou wel heel opmerkelijk zijn. Uit de onboards blijkt duidelijk dat hij meer dan genoeg ruimte liet voor Russell.
Hij knijpt alleen een beetje zoals iedere zichzelf respecterende F1 piloot zou doen. Zoals Verstappen bij de start ten opzichte van Hamilton.
Alleen starten ze niet met 300kmhquote:Op zondag 18 april 2021 18:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zijn "fantastische inhaalrace". Ik vind het allemaal niet zo bijzonder nadat je door een eigen blunder terugvalt en met alle geluk van de wereld nauwelijks tijd verliest én een stop met verse banden kunt doen. Een beetje coureur moet dat kunnen met die auto.quote:Op zondag 18 april 2021 18:09 schreef -XOR- het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waar die fanboilofzang voor HAM vandaan komt na zo'n slechte race
Ja, beide rijders zouden door de stewards worden gehoord na de race.quote:Op zondag 18 april 2021 18:11 schreef beantherio het volgende:
Is het incident tussen Bottas en Russell eigenlijk under investigation?
Je hebt de hele race toch iedere auto op dezelfde manier zien verdedigen zoals Bottas hier deed? Waarschijnlijk dacht Russell dat Bottas hem niet gezien had en dat hij helemaal naar rechts zou komen.quote:
Ja, dat was wel een hele lucky situatie voor Hamilton, zonder de rode vlag was hij op zijn best 8e geworden want een hele ronde inhalen op Stroll gaat niet gebeurenquote:Op zondag 18 april 2021 18:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn "fantastische inhaalrace". Ik vind het allemaal niet zo bijzonder nadat je door een eigen blunder terugvalt en met alle geluk van de wereld nauwelijks tijd verliest én een stop met verse banden kunt doen. Een beetje coureur moet dat kunnen met die auto.
Bottas zei zelf dat hij totaal niets kon zien bij de start door de spray.quote:Op zondag 18 april 2021 18:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was dat weer voor cringe interview van Sjek met Bottas.
Zwaar ongeluk en dan begint die lul Plooij met 'The start was invisible' en je ziet Bottas van: wtf bazelt die vent allemaal...
Was er ook ooit niet dat akkefietje met die Engelsman, lang, dun, pratende-poena-baardje, waarbij schumacher de puntenstand "regelde" door 'm midscheeps rammend de grindbak in mee te nemen?quote:
Inderdaad, zoals ik al schreef, Albon haalde vorig jaar ook regelmatig tien coureurs in nadat hij eerder een fout had gemaakt. Die auto van HAM is minstens zo snel als die van Verstappen en Max rijdt na de herstart zo het hele veld op bijna een halve minuut.quote:Op zondag 18 april 2021 18:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn "fantastische inhaalrace". Ik vind het allemaal niet zo bijzonder nadat je door een eigen blunder terugvalt en met alle geluk van de wereld nauwelijks tijd verliest én een stop met verse banden kunt doen. Een beetje coureur moet dat kunnen met die auto.
Een goede inhaler had kortere metten gemaakt. Typisch Hamilton om een paar rondjes hetzelfde te doen en een andere uitkomst te verwachten.quote:Op zondag 18 april 2021 18:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bottas had het niet gekund.quote:Op zondag 18 april 2021 18:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |