nee hij verloor het bij de startquote:Op zondag 18 april 2021 17:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de start. Wissel wiel daar verloor hij het.
quote:Op zondag 18 april 2021 17:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En zo zie je hoe belangrijk het is als een van de coureurs van een en hetzelfde team dat ene punt (snelste ronde) niet haalt, dat de ander het dan doet als het mogelijk is.
Tot hij zelf van de baan schoof en een rondje cadeau moest krijgen?quote:Op zondag 18 april 2021 17:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee hoor. Na de fout was P2 net winst.
Idd zeg, Ham kwam er 2.5sec achter, en had koude banden waardoor dat snel opliep naar 5-6. Zelfs met WR pitstop had ie het niet geredquote:Op zondag 18 april 2021 17:48 schreef gbm het volgende:
[..]
Zelfs met normale wissel was Verstappen er op het rechte stuk voorbijgereden qua snelheid
Zelfs dan zou hij niet voor Verstappen zijn uitgekomen.quote:Op zondag 18 april 2021 17:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de start. Wissel wiel daar verloor hij het.
Je zou maar fan zijn van iemand die hem onderweg naar de grid de muur in rijdt en achter de sc de auto bijna verliest.quote:Op zondag 18 april 2021 17:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tot hij zelf van de baan schoof en een rondje cadeau moest krijgen?
Je zal maar fan zijn van iemand die een hele getimede ronde gratis krijgt en dan nog slechts op P2 finisht
Michael Schumacher?quote:Op zondag 18 april 2021 17:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je zou maar fan zijn van iemand die hem onderweg naar de grid de muur in rijdt en achter de sc de auto bijna verliest.
Die heeft geen FIA nodig om hem naar het podium te helpen.quote:Op zondag 18 april 2021 17:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je zou maar fan zijn van iemand die hem onderweg naar de grid de muur in rijdt en achter de sc de auto bijna verliest.
het standaard Hamilton geluk, als dat een keer ophoud dan word hij geen WK meer.quote:Op zondag 18 april 2021 17:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tot hij zelf van de baan schoof en een rondje cadeau moest krijgen?
Je zal maar fan zijn van iemand die een hele getimede ronde gratis krijgt en dan nog slechts op P2 finisht
Nee, het is k.u.t.t.quote:Op zondag 18 april 2021 17:52 schreef ondeugend het volgende:
Perez zijn stuur werd overgenomen door k.i.t.t.
De jongeren moeten maar ff googlen.
Ik vind daar wel wat voor te zeggen. Bottas is keurig op het droge gebleven en dus op zijn lijn. Opmerkelijk wel dat ik Bottas de schuld op zich hoorde nemen.quote:Op zondag 18 april 2021 17:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De crash was 100% de fout van Russell. Natuurlijk komt Bottas een stukje naar rechts dat zagen we iedere auto doen tijdens ieder duel op dat gedeelte van het circuit. De bocht gaat immers naar links. Maar Bottas liet nog meer dan genoeg ruimte. Russell komt door zijn eigen onkunde op het gras terecht en verliest de controle. Bottas deed niks verkeerd, behalve extreem langzaam rondrijden lol.
Gewoon een klassiek raceongeluk.quote:Op zondag 18 april 2021 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Levensgevaarlijk ook eigenlijk, DRS met die natte plekken. Ik vind het niet per sé Bottas’ fout.
Black lives Matterquote:Op zondag 18 april 2021 17:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 april 2021 17:52 schreef ondeugend het volgende:
Perez zijn stuur werd overgenomen door k.i.t.t.
De jongeren moeten maar ff googlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |