het geld was deze race op .....quote:Op zondag 18 april 2021 17:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die heeft geen FIA nodig om hem naar het podium te helpen.
Ik neig ook naar raceincident. Wel een grote.quote:Op zondag 18 april 2021 17:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gewoon een klassiek raceongeluk.
Ze lijken echt een stuk meer snelheid op het rechte stuk te hebben dus ik sluit het niet uitquote:Op zondag 18 april 2021 17:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een Monza overwinning zou ongekend zijn voor RB, dan is het aloude lek echt boven.
ook gedaan toevallig !!!quote:
Ze hadden nog beter Super Max kunnen inzettenquote:
Een trage Bottas is niet gunstig voor Hamilton als Red Bull er qua auto dicht op zit. Je ziet dat met Bottas nergens in de buurt het RB is die de strategie kan dicteren. Het is zonde dat Perez het verklootte, want er zit echt nog wel een constructeurstitel in voor RB.quote:Op zondag 18 april 2021 17:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het standaard Hamilton geluk, als dat een keer ophoud dan word hij geen WK meer.
en als ze het langzame cuckje Bottas vervangen door Russel
Dat was het Wilhelmus nietquote:Op zondag 18 april 2021 18:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nee
Nee
Nee dit kan niet
@:ggmm @:maxi-mus @:itsthebradgehere
Ja echt jammer. Had natuurlijk Perez P2 moeten zijn.quote:Op zondag 18 april 2021 18:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een trage Bottas is niet gunstig voor Hamilton als Red Bull er qua auto dicht op zit. Je ziet dat met Bottas nergens in de buurt het RB is die de strategie kan dicteren. Het is zonde dat Perez het verklootte, want er zit echt nog wel een constructeurstitel in voor RB.
Niet geklikt.quote:Op zondag 18 april 2021 18:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nee
Nee
Nee dit kan niet
Je vergeet @onlogischquote:Op zondag 18 april 2021 18:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nee
Nee
Nee dit kan niet
Plus zo langzaam waren ze voorheen nu ook weer niet op Monza hoor.quote:Op zondag 18 april 2021 17:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze lijken echt een stuk meer snelheid op het rechte stuk te hebben dus ik sluit het niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |