Hamilton eraf tetsenquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
Perez op rood morgen, benieuwd of ie Max in de weg gaat zitten
Nou ja, deze keer heeft hij tenminste 4 tiende op Bottas en maakt hij het verschil. Ik vond het al die keren dat hij Bottas nipt verslaat terwijl de rest niet aan de Mercedessen komt een stuk irritanter.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:14 schreef hjansen82 het volgende:
En die irritante bitch van Hamilton is er ook weer. Doet net alsof ze het zelf gedaan heeft.
Hij moet dus als eerst pitten voor de undercutquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
Perez op rood morgen, benieuwd of ie Max in de weg gaat zitten
quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:14 schreef hjansen82 het volgende:
En die irritante bitch van Hamilton is er ook weer. Doet net alsof ze het zelf gedaan heeft.
Lewis vindt het wel mooi.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:17 schreef alpeko het volgende:
Irritante interviewer... parodie op een Italiaan
Hij houdt zich behoorlijk in inderdaadquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit valt nog reuze mee... heb 'm veel erger gezien.
Die doet normaal toch kookprogramma's of niet?quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:17 schreef alpeko het volgende:
Irritante interviewer... parodie op een Italiaan
Viel mee. Uitzinnig is die niet, maar hij weet dat er morgen veel mogelijk is.quote:
Dit, afwachten of jij morgen je ogen open kan doen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Één ding is zeker; niets is zeker.
Beide RB niet foutloos maar Hamilton ook niet.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mooi dat Perez juist teleurgesteld was omdat hij dus door een fout geen pole had.
1. Mercedes lijkt in 3 weken tijd het gat gedicht te hebben. (Dit hebben Toto en Allison beiden ook gezegd)quote:
Omdat het Bottas isquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:21 schreef 3rr0r het volgende:
Waar ging het eigenlijk mis voor Bottas? Maakte hij op 1 bepaalde plek een fout?
Die 3 weken waren ideaal voor Mercedes jaquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
1. Mercedes lijkt in 3 weken tijd het gat gedicht te hebben. (Dit hebben Toto en Allison beiden ook gezegd)
2. Maakt zelf een fout in Q3 en in de 2e GP samen moet hij z'n teamgenoot voor zich zien kwalificeren.
Ik snap wel dat ie een zure blik had.
Bottas zeggen is genoeg. Hoef je geen verhaal meet te vertellenquote:
Dan ligt het gewoon aan Max zelf dat hij die punten niet pakt..quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:21 schreef Dimachaerus het volgende:
ja jonges
de schreeuw om albon eruit te kicken omdat hij verstappen niet kan bijhouden en nu hebben ze perez binnen gehaald en kwalificeert zich mooi voor verstappen
gaat nog leuken worden als perez dit regelmatig lukt en verstappen waardevolle punten misloopt
Max z'n fout was wel heel fors. Dus hij had er nog wel twee tienden voor gestaan. Maar dan nog is 't iig close en worden je foutjes nu ook afgestraft door je teamgenoot.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:21 schreef franske19 het volgende:
[..]
Beide RB niet foutloos maar Hamilton ook niet.
Voor de race een beetje zei Mol op basis van zijn weer app, misschien starten op intermediates.quote:
Dit is wel goed voor Verstappen denk ik. Beetje meer competitiequote:Op zaterdag 17 april 2021 15:21 schreef Dimachaerus het volgende:
ja jonges
de schreeuw om albon eruit te kicken omdat hij verstappen niet kan bijhouden en nu hebben ze perez binnen gehaald en kwalificeert zich mooi voor verstappen
gaat nog leuken worden als perez dit regelmatig lukt en verstappen waardevolle punten misloopt
Alleen maar beter om een teammate te hebben die je kan pushen. Zolang ze het in de race ook maar slim spelen en niet elkaar in de weg gaan zitten.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Max z'n fout was wel heel fors. Dus hij had er nog wel twee tienden voor gestaan. Maar dan nog is 't iig close en worden je foutjes nu ook afgestraft door je teamgenoot.
Ik was Norris ff harder aan het toejuichen dan Max trouwens, zuur van die paar cm over de streep
Zeker op de rode band jaquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:31 schreef potjecreme het volgende:
Lord Persival naast Verstappen is ook gevaarlijk.
Klopt Mercedes heeft gat gedacht.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
1. Mercedes lijkt in 3 weken tijd het gat gedicht te hebben. (Dit hebben Toto en Allison beiden ook gezegd)
2. Maakt zelf een fout in Q3 en in de 2e GP samen moet hij z'n teamgenoot voor zich zien kwalificeren.
Ik snap wel dat ie een ietwat zure blik had.
Het is toch geen COR hier?quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We mogen er niet over praten. Reacties worden verwijderd.
Was het wel op de plek waar de lijn het bepaalt?quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:43 schreef Dazalbest het volgende:
Iemand beelden gezien dat Lewis over de track limits ging 2 x?
Wir haben es nicht gewusstquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Welnee, hij heeft nu een goede teamgenoot naast zich die wel aanpast als het moet. Het belangrijkste is Mercedes verslaan en als ik zie waar bottas en RB staan, geloof ik dar wel in dit seizoen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:01 schreef byah het volgende:
Tot zover het wereldseizoen van Verstapper.
Alsof het RB uitmaakt of VER of PER WDC wordt. Zou wel het ultieme genot voor de Max criticasters zijnquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:21 schreef Dimachaerus het volgende:
ja jonges
Die zat er wel vakerquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:51 schreef Justevo het volgende:
Samantha Steenwijk in de studio
Je verzint het niet
Denk dat RB (en zeker Mateschitz) toch wel een lichte voorkeur voor Max heeft hoorquote:Op zaterdag 17 april 2021 16:03 schreef byah het volgende:
[..]
Alsof het RB uitmaakt of VER of PER WDC wordt. Zou wel het ultieme genot voor de Max criticasters zijn
Heeft rode banden dus sws andere strategie.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoop dat perez niet genaaid wordt morgen
hij kan er wel voor zorgen dat Hammie morgen zijn favoriete hobby uitoefent: naast de baan rijdenquote:Op zaterdag 17 april 2021 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Norris zat er eigenlijk ook nog bij.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:26 schreef Tinos85 het volgende:
Wel mooi dat de top drie zo dicht bij elkaar zit
Heeft zichzelf wel een beetje benadeeld met Q2. Maar als ze morgen op een nat circuit starten dan maakt het ook geen drol uit.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze kan goed moppen tappenquote:Op zaterdag 17 april 2021 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Moet ik die ergens van kennen? Wie is dat mens?
Het is ook een kans. soft vs med scheelt een paar meter bij de eerste bocht. Kan hem net wat voordeel geven om Lewis aan te vallen. Ik hoop dat hij het doetquote:Op zaterdag 17 april 2021 16:14 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heeft zichzelf wel een beetje benadeeld met Q2. Maar als ze morgen op een nat circuit starten dan maakt het ook geen drol uit.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou vooruit, als ik je daar een plezier mee doequote:Op zaterdag 17 april 2021 16:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah, daar houd ik wel van een goede mop.
Juist ja, dit soort humor. Goed voorbeeld.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou vooruit, als ik je daar een plezier mee doe
[ afbeelding ]
Op Twitter toch? Viel mij ook op en mijn reacties laden nietquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Twitter is bij mij zeer traag.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:23 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Op Twitter toch? Viel mij ook op en mijn reacties laden niet
Gegniffeld om zijn smakeloze grappen opmerking, baal er zelf ook vanquote:Op zaterdag 17 april 2021 16:33 schreef Ferry_76 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CNr_w5uhf01/
quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gegniffeld om zijn smakeloze grappen opmerking, baal er zelf ook van
Is de Hamilton actquote:Op zaterdag 17 april 2021 16:59 schreef opreis het volgende:
Lewis wist niet zeker of hij op pole kon komen want RB was zo snel dit weekend. Even vergeten dat merc 1,2 was in de eerste 2 trainingen.
Baseerd hij het nog op iets of zegt hij gewoon steeds hetzelfde ongeachte wat de realiteit is.
Dacht dat we hier in de veronderstelling waren dat hij dit weekend wel weer even pole zou pakken.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:59 schreef opreis het volgende:
Lewis wist niet zeker of hij op pole kon komen want RB was zo snel dit weekend. Even vergeten dat merc 1,2 was in de eerste 2 trainingen.
Baseerd hij het nog op iets of zegt hij gewoon steeds hetzelfde ongeachte wat de realiteit is.
Zijn Honda een toefje terugschroeven en dat is weer opgelost.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:21 schreef Dimachaerus het volgende:
ja jonges
Zolang het die van Hamilton en Perez zijn klaag ik niet.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:16 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, eindelijk heeft Verstappen een teamgenoot die ook een beetje fatsoenlijk gas geeft.
Ik schat in dat er wat onderdelen van een RB en een Mercedes in de eerste ronde sneuvelen.
Bottas gaat het heel lastig krijgen denk ik. Ligt er ook een beetje aan hoeveel die verlengde DRS zone in de praktijk gaat helpen met inhalen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zolang het die van Hamilton en Perez zijn klaag ik niet.
Maar echt heerlijk dat we niet meer naar de voorspelbare Mercedes 1-2 zitten te kijken met een Verstappen die misschien nog met mazzel een tweede plek kan binnenslepen.
Wat we morgen gaan krijgen? Echt een idee. Perez start op rood, dus kan me zo voorstellen dat ze die vol op Hamilton laten jagen en dan begint het strategische spelletje.
Kan Bottas aanhaken of kan de rest hem afhouden?
Zij is een verrader.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vanavond weer.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zij is een verrader.
[/@:superniger]
Hij rijdt in de beste auto kerel. 4 titels op rij.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hamilton
De betere auto's achter zich laten. Kekke prestatie.
Fenomeen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hamilton
Oh Ferrari had 7 titels op rij. Zijn die nu dan nog beter?quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij rijdt in de beste auto kerel. 4 titels op rij.![]()
Of gaan we dat gesandbag van Mercedes nu ineens serieus nemen?
7 titels op rij voor de auto...quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij rijdt in de beste auto kerel. 4 titels op rij.![]()
Of gaan we dat gesandbag van Mercedes nu ineens serieus nemen?
6. Niet 7.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh Ferrari had 7 titels op rij. Zijn die nu dan nog beter?
Wat een non-argument.
Wat vind je van dit argument: de eerste race gewonnen en in de 2e race op pole.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een non-argument.
Prachtig in die M(inardi)ercedes. Heel knap.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hamilton
Hamilton is op basis van dat inderdaad de beste coureur.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat vind je van dit argument: de eerste race gewonnen en in de 2e race op pole.
Het enige "bewijs" voor de zogenaamde "superioriteit" van RBR zijn de woorden van mensen bij Mercedes zelf. En laten dat nu juist de laatsten zijn die er het belang bij hebben om het potentieel van hun auto duidelijk op tafel te leggen.
Daar zullen we nog steeds wat meer races voor moeten zien. Op basis van wat nu zien, liggen ze vooral heel dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hamilton is op basis van dat inderdaad de beste coureur.
Maakt Mercedes niet de beste auto tot dusver.
Jack is een warm badquote:
Dit is corona vergelijken met corona met de Britse mutantquote:
Ga ik voor corona.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is corona vergelijken met corona met de Britse mutant
Schumacher maakte ook Benetton 2 keer kampioen. Zonder Schumacher was Ferrari wellicht 1 keer kampioen geworden, Mercedes zonder Hamilton 7 keer.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een non-argument.
Wat een flauwekul.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Schumacher maakte ook Benetton 2 keer kampioen. Zonder Schumacher was Ferrari wellicht 1 keer kampioen geworden, Mercedes zonder Hamilton 7 keer.
Bij ziggo/upc gewerkt in het verleden. Momenteel ABN.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen proleten kijken Ziggo. En steunen ook indirect Ajax.
Nu nog AEGON dan heb je ze allemaal gehad. Dan mag je terugkomen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ziggo/upc gewerkt in het verleden. Momenteel ABN.
Kom vechten dan.
Zou helpen als je de achterbanden er ook bij hebt vriend, dit is veel te suggestief/zegt niet allesquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:21 schreef babylon het volgende:
Lewis
https://gp33.nl/heeft-lew(...)z_Ft2O1elCekvi4jQjos
Lewis:
[ afbeelding ]
Geen tracklimit
Norris:
[ afbeelding ]
Wel tracklimit
En de FIA? Die doet niks
Boomers die hun tv fotograferen en dat op internet zettenquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:21 schreef babylon het volgende:
Lewis
Lewis:
[ afbeelding ]
Geen tracklimit
Norris:
[ afbeelding ]
Wel tracklimit
En de FIA? Die doet niks
het was zeker competitief en Bottas viel door de mand vandaag. Dat maakt het tactisch interessanterquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:31 schreef opreis het volgende:
6 teams trouwens binnen 8 tienden van pole.
Ferrari 3 tienden van pole, dat is ook lang niet altijd geweest.
Wellicht dat de verschillen op zondag groter zijn maar dit soort verschillen wordt je wel blij van.
Hopelijk zet de lijn van vorige race zich door. Dan boeit het vlaggetje niet zoveel meer natuurlijk, als het maar wel spannender wordt. Nog zo’n seizoen is funest voor de F1quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:31 schreef opreis het volgende:
6 teams trouwens binnen 8 tienden van pole.
Ferrari 3 tienden van pole, dat is ook lang niet altijd geweest.
Wellicht dat de verschillen op zondag groter zijn maar dit soort verschillen wordt je wel blij van.
Wat zegt je glazen bol?quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:43 schreef mikieu het volgende:
Pff.
Gewoon echt geen nette ronde van Verstappen. Morgen verwacht vrij snel teamorders omdat Perez Hamilton niet kan bijhouden op racepace.
Als Mclaren of Ferrari nog 3 tienden vinden dan heb je zo een 3de titel kandidaat erbij. Al is het de vraag of Imola representatief is voor de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk zet de lijn van vorige race zich door. Dan boeit het vlaggetje niet zoveel meer natuurlijk, als het maar wel spannender wordt. Nog zo’n seizoen is funest voor de F1
Vooral dat laatste ja.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Als Mclaren of Ferrari nog 3 tienden vinden dan heb je zo een 3de titel kandidaat erbij. Al is het de vraag of Imola representatief is voor de rest van het seizoen.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:59 schreef mikieu het volgende:
[..]
1. Per 2. Ham. 3. Ver
Hij komt net uit t vet, dus nog wat wazig.
kende haar niet, maar gloeiende die is lelijkquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:51 schreef Justevo het volgende:
Samantha Steenwijk in de studio
Je verzint het niet
Dit jaar kan Hamilton wel eens een Benetton kampioen gaan maken. Zou de kers op de taart van zijn carrière worden.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Schumacher maakte ook Benetton 2 keer kampioen. Zonder Schumacher was Ferrari wellicht 1 keer kampioen geworden, Mercedes zonder Hamilton 7 keer.
dat RB lekker een protest indient met deze beelden er bij!quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:21 schreef babylon het volgende:
Lewis
Lewis:
[ afbeelding ]
Geen tracklimit
Norris:
[ afbeelding ]
Wel tracklimit
En de FIA? Die doet niks
Ze is van het knippen en plakken. Maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kende haar niet, maar gloeiende die is lelijk
Is er een notebook?quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat RB lekker een protest indient met deze beelden er bij!
Ted met een antenne mic en Jack met tie wrapsquote:
Als Perez Ham voorbij komt in de eerste bochten kan het leuk worden, dan is ie weg op zachte banden, en zit Verstappen achter Ham. Eigenlijk precies wat je andersom had gehoopt, Per achter Ham en Ver ervoor. Maar gaat een leuke race worden hopelijk!quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:43 schreef mikieu het volgende:
Pff.
Gewoon echt geen nette ronde van Verstappen. Morgen verwacht vrij snel teamorders omdat Perez Hamilton niet kan bijhouden op racepace.
Alleen is het niet eens dezelfde bochtquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:21 schreef babylon het volgende:
Lewis
Lewis:
[ afbeelding ]
Geen tracklimit
Norris:
[ afbeelding ]
Wel tracklimit
En de FIA? Die doet niks
Track limits worden toch ook gewoon middels een elektronisch systeem gemonitord?quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alleen is het niet eens dezelfde bocht
Norris deed het in bocht 9 waar het niet mocht.
Yupquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Track limits worden toch ook gewoon middels een elektronisch systeem gemonitord?
Goed puntquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alleen is het niet eens dezelfde bocht
Norris deed het in bocht 9 waar het niet mocht.
Waarom denk je dat Perez bij Hamilton zou wegrijden?quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Als Perez Ham voorbij komt in de eerste bochten kan het leuk worden, dan is ie weg op zachte banden, en zit Verstappen achter Ham. Eigenlijk precies wat je andersom had gehoopt, Per achter Ham en Ver ervoor. Maar gaat een leuke race worden hopelijk!
geldt ook voor Max, heeft geen goed trackrecord op deze baan, altijd pechquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:51 schreef beantherio het volgende:
Om eerlijk te zijn hoop ik dat Perez niet teveel plekjes verliest bij de start. Hij zou niet de eerste zijn die voor het eerst van de voorste startrij vertrekt en zich laat verrassen door het jagende veld. Van de eerste rij starten is een aparte wetenschap.
Er is zeker wel een systeem.quote:Op zondag 18 april 2021 00:03 schreef Sodemieters het volgende:
Er is geen elektronisch systeem, het werkt op basis van camerabeelden.
Neequote:Op zondag 18 april 2021 00:03 schreef Sodemieters het volgende:
Er is geen elektronisch systeem, het werkt op basis van camerabeelden.
Deze niet, heb dat nieuwe theme altijd gehaat en zet het geluid op mute als het langs komt. 😠quote:Op zondag 18 april 2021 02:48 schreef IxCalypso het volgende:
Om de dag te beginnen in the mood, voor jullie allemaal. Want muziek doet dat![]()
Verschil medium/soft niet in de gaten gehouden en ervan uit gegaan dat softs sneller zijn. Je zit natuurlijk ook nog met extra gewicht in de auto bij de start waardoor slijtage ook meer is.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:48 schreef mikieu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Perez bij Hamilton zou wegrijden?
Merc zat ongeveer op 19,5 qua racepace op medium, waar Bottas de snellere was. Ham is gewoon sneller als Bottas dus kan nog wel wat harder. Perez daarentegen zat op de 20,0 op medium. Verschil soft/ medium is erg klein, ik verwacht dat met Perez op kop er een treintje komt. Alleen wanneer Perez naar binnen moet wordt het spannend of Ver en Ham genoeg over hebben om er na hun stop voor te zitten.
Maar door de koude temperaturen kan de outlap op de harde band wel eens een erg langzame worden waardoor ze Perez voorbij kunnen.
Verder regent het natuurlijk gewoon morgen
Volgens mij ligt er gewoon een lus die de transponder in de auto meet.quote:
Mee eensquote:
Er staat een camera opgesteld in een rechte lijn met de lijn waarom het gaat.quote:Op zondag 18 april 2021 09:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt er gewoon een lus die de transponder in de auto meet.
Daarom ligt het maar op enkele plekken want om een heel circuit er mee uit te rusten is nogal wat werk
Dit is en blijft natuurlijk het enige echte F1 theme (vanaf 1:15).quote:Op zondag 18 april 2021 08:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
Deze niet, heb dat nieuwe theme altijd gehaat en zet het geluid op mute als het langs komt. 😠
FIA zou eens met José Pavli moeten bellen, die maakt goeie muziek voor games. Deze kwam uit ace combat kloon project wingman
The Chainquote:Op zondag 18 april 2021 11:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dit is en blijft natuurlijk het enige echte F1 theme.
Zolang hij de race niet verslaat vind ik het prima, dat talking heads gedoe sla ik sowieso over.quote:
Deze vind ik moeilijk....Mol vs Van Gelderquote:Op zondag 18 april 2021 12:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zolang hij de race niet verslaat vind ik het prima, dat talking heads gedoe sla ik sowieso over.
The Chain is idd cultureel erfgoedquote:Op zondag 18 april 2021 11:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dit is en blijft natuurlijk het enige echte F1 theme (vanaf 1:15).
Vorige race was het zo duidelijk dat het tijdens de race aangepast moet worden. Dat is hoe de fia roltquote:Op zondag 18 april 2021 13:02 schreef bianconeri het volgende:
Tracklimits worden wel echt een grap dit weekend.
Vorige race was het super duidelijk, trainingen en quali wel en in race alleen leaving track.
Hartstikke duidelijk, werd niets aan veranderd het hele weekend niet.
Maar dit weekend is het 1 grote grap.
De regels waren duidelijk. De handhaving niet.quote:Op zondag 18 april 2021 13:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Vorige race was het zo duidelijk dat het tijdens de race aangepast moet worden. Dat is hoe de fia rolt
Gewoon weer beton neerzettenquote:Op zondag 18 april 2021 13:02 schreef bianconeri het volgende:
Tracklimits worden wel echt een grap dit weekend.
Vorige race was het super duidelijk, trainingen en quali wel en in race alleen leaving track.
Hartstikke duidelijk, werd niets aan veranderd het hele weekend niet.
Maar dit weekend is het 1 grote grap.
Lijkt me erg veiligquote:
De donkere wolken waren tijdens de Formula Regional race daarstraks al te zien.quote:
Kan je net zo goed alleen stratencircuit me op de kalender zettenquote:Op zondag 18 april 2021 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Anders kun je ook niet echt de limits opzoeken he
Oh ja, als Lewis weer de best fans en crowd bedanktquote:Op zondag 18 april 2021 13:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Tien minuten na de finish regen genot!
#blessedquote:Op zondag 18 april 2021 13:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja, als Lewis weer de best fans en crowd bedankt
Gewoon meer grindbakkenquote:Op zondag 18 april 2021 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je net zo goed alleen stratencircuit me op de kalender zetten
Het is tijdens de race niet aangepast hoor?quote:Op zondag 18 april 2021 13:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Vorige race was het zo duidelijk dat het tijdens de race aangepast moet worden. Dat is hoe de fia rolt
Ik wel. Ik heb liever dat Max op eigen kracht WDC wordt, dan door pech van anderen.quote:Op zondag 18 april 2021 13:54 schreef DKUp het volgende:
Ik ben bang voor een clash
Hamilton en Perez zou ik niet erg vinden eigenlijk![]()
Zeker dit seizoen, ligt tot nu toe dicht bij elkaar dus laat maar lekker racen. Race >>>> crashquote:Op zondag 18 april 2021 13:57 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb liever dat Max op eigen kracht WDC wordt, dan door pech van anderen.
Kan sowieso niet op eigen kracht in een motorische sport.quote:Op zondag 18 april 2021 13:57 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb liever dat Max op eigen kracht WDC wordt, dan door pech van anderen.
quote:Op zondag 18 april 2021 14:09 schreef potjecreme het volgende:
Verstappen weer een auto kapot gereden
Staande start altiidquote:Op zondag 18 april 2021 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en zeker ook achter de safety car
Sinds Mike Masi het overnam als wedstrijdleider is dat niet meer gebeurd. Whiting deed dat idd welquote:Op zondag 18 april 2021 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en zeker ook achter de safety car
Dus hij doet grosjeantje Brazilië 2016quote:
BN'er die blijkbaar al 30 jaar F1 kijkt met Pa (maar zelf geen dertig is haha)quote:
zangeresquote:
Regels daarvoor waren al tijdens de periode van Whiting aangepast. Is nu altijd een staande start (eventueel na een tijdje achter de SC gereden te hebben).quote:Op zondag 18 april 2021 14:16 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sinds Mike Masi het overnam als wedstrijdleider is dat niet meer gebeurd. Whiting deed dat idd wel
Jaquote:Op zondag 18 april 2021 14:27 schreef Zorro het volgende:
Is het nou op de halve baan droog en de andere helft kletsnat?
Met dank aan mazespinquote:
Puinhoop incomingquote:
Ik vind Sjek ook wel prima eigenlijk.quote:Op zondag 18 april 2021 14:29 schreef wdn het volgende:
Bas is beter dan Rob
Jack is beter dan Rob
Conclusie... volgende keer zit Rob er weer
Kimi![]()
Beetje zoals toen Hamilton Corona had.. je hoopt toch dat ie nog een weekje wegblijft.quote:Op zondag 18 april 2021 14:29 schreef wdn het volgende:
Bas is beter dan Rob
Jack is beter dan Rob
Conclusie... volgende keer zit Rob er weer
Kimi![]()
Dat popi kooi gedoe idd wat minderquote:Op zondag 18 april 2021 14:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vind Sjek ook wel prima eigenlijk.
Allemaal wat minder popie jopie.
Maar je weet dat het niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 18 april 2021 14:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Beetje zoals toen Hamilton Corona had.. je hoopt toch dat ie nog een weekje wegblijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |