Precies...tis heerlijk weer..zonnig steeds en die is warm als je lekker ff uit de wind zitquote:Op zaterdag 24 april 2021 20:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet zeuren mensen, nu zien die klimaatgekken eens dat het helemaal niet warm is! (Welke opwarming?!)
April doet wat het wil weet je wel?!
Over een goede 1,5 week wordt het wel wat warmer.
Nu in de middagzon is het ook wel fijn! Alleen in de ochtenden en de avonden is het frisjes en 's nachts rond nul of -1/-2...
1 Djeez in dit topic is wel genoeg.quote:Op zondag 25 april 2021 10:15 schreef DonDruiper het volgende:
Gaat dit de koudste april ooit worden?
Het is weleens anders geweest in April.quote:
Hier geen zon helaas.quote:Op zondag 25 april 2021 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier wel zon vandaag. Maar het mag wel wat warmer.
Klopt.quote:Op zondag 25 april 2021 13:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Water is nat
Groen is gras
Sneeuw is wit
Ik ben jaloers op mijn diepvriespizza die zojuist de oven in ging.quote:Op zondag 25 april 2021 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier wel zon vandaag. Maar het mag wel wat warmer.
En maar janken over de vermeende opwarming van de aarde. Nee, de aarde koelt af, stelletje milieurakkers!quote:Op zondag 25 april 2021 13:08 schreef Nogood het volgende:
3.6 graden kouder dan normaal.
[ afbeelding ]
Gewoon de baas een stuk hout achter in de nek leggen.quote:Op maandag 26 april 2021 10:47 schreef Salina het volgende:
Hier ook flink zon en zo uit de wind lekker warm. 14 graden hier, morgen 16 en zon en woensdag 19 graden en waarschijnlijk ook zon.
En dan moet ik weer werken uiteraard.
Klap in het gezicht van de werkenden, dit weer.
Morgen ben je vrij toch? Morgen dan de hele dag maar zo erbij gaan liggen:quote:Op maandag 26 april 2021 10:47 schreef Salina het volgende:
Hier ook flink zon en zo uit de wind lekker warm. 14 graden hier, morgen 16 en zon en woensdag 19 graden en waarschijnlijk ook zon.
En dan moet ik weer werken uiteraard.
Klap in het gezicht van de werkenden, dit weer.
Oh, morgen ben ik zeker vrij. Woensdag niet meer. Overigens werk ik thuis dus kan nog wel degelijk op het balkon van het zonnetje genieten woensdag. Als er tenminste geen suffe vergaderingen staan gepland.quote:Op maandag 26 april 2021 11:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Morgen ben je vrij toch? Morgen dan de hele dag maar zo erbij gaan liggen:
[ afbeelding ]
Afgelopen jaren was mei wel vaker matig en frisser, dus het zou me niet verbazen, maar liever wel een stuk meer 20+ temperaturen.quote:
Het dauwpunt mag ook wel eens een heel eind omhoog, want ik heb de laatste tijd nogal droge klauwen van dit weer. Het zal ook wonderen doen voor de gevoelstemperatuur.quote:Op maandag 26 april 2021 19:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Afgelopen jaren was mei wel vaker matig en frisser, dus het zou me niet verbazen, maar liever wel een stuk meer 20+ temperaturen.
Tot zover de vermeende en nooit wetenschappelijk bewezen opwarming van de aardequote:
Dat mag je hier dus niet zeggen, volgens gelovigen gaan we allemaal dood omdat de aarde opwarmt. Leg dat maar eens uit aan al die boeren en tuinders die hun volledige oogst zien mislukken door een veel te koud jaar.quote:Op maandag 26 april 2021 23:05 schreef Krultangetje het volgende:
Ijskoud 'lente'weer de komende weken met een stevige wind en een graad of 12
Opwarming van de aardehoax
Een dikke trui is goedkoper.quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat mag je hier dus niet zeggen, volgens gelovigen gaan we allemaal dood omdat de aarde opwarmt. Leg dat maar eens uit aan al die boeren en tuinders die hun volledige oogst zien mislukken door een veel te koud jaar.
Zelf mijn voorschot voor het gas met 50 euro verhoogd. Geen zin in om volgend jaar vele honderden te moeten bijleggen door een extreem gasverbruik.
Je doet er weinig aan.quote:Op dinsdag 27 april 2021 08:22 schreef INViCTuS het volgende:
De vooruitzichten zijn qua temperatuur wel intens triest voor de komende 10 dagen. Het is zoals het is
Wat een selectieve constatering.quote:Op dinsdag 27 april 2021 08:41 schreef Blik het volgende:
Wel grappig, jarenlang worden hitterecords gebroken in dit kleine landje en dan hoor je niemand over klimaatverandering.
Niet zo selectief als in dit topic komen en klimaatverandering ontkennen op het moment dat we een keer sneeuwval hebben en of een koude maand hebbenquote:
Laat maar komen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:57 schreef Dven het volgende:
Niet zo mekkeren, komt vanzelf goed. Tiende kans op 30 graden
[ afbeelding ]
Rond het weekend wel matig, over een week nieuwe kansen.
Warme standquote:
Djeez na koude maand op een gebied dat meer dan 13500 in de aarde pastquote:Op dinsdag 27 april 2021 09:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet zo selectief als in dit topic komen en klimaatverandering ontkennen op het moment dat we een keer sneeuwval hebben en of een koude maand hebben
BREXITED @Zipportalquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef INViCTuS het volgende:
Gvd k*t NW/N stroming. Rot nou eens een end op voor de komende 6 maanden![]()
![]()
[ twitter ]
Aan de andere kant:quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef INViCTuS het volgende:
Gvd k*t NW/N stroming. Rot nou eens een end op voor de komende 6 maanden![]()
![]()
[ twitter ]
Hier ook, volledig dicht sinds 11:00 al. Had op iets meer gehoopt vandaag.quote:Op woensdag 28 april 2021 11:03 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Meh hier is het alweer volop bewolkt. Zou beter als gisteren worden maar gisteren begon al zoveel beter.
Tja, krijg je ervan als je als Europa alle kou steelt.quote:Op woensdag 28 april 2021 08:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aan de andere kant:
[ afbeelding ]
Op naar een ijsvrije noordpool.
Nog meer sneeuw in de wintersquote:Op woensdag 28 april 2021 08:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aan de andere kant:
[ afbeelding ]
Op naar een ijsvrije noordpool.
De straalstroom is praktisch dood momenteel.quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:36 schreef DemonRage het volgende:
Een animalie waar ik wel naar verlang is een boven normale onweersactiviteit.
Volgens dit artikel op weerplaza https://www.weerplaza.nl/(...)ingen-op-komst/7065/ gaat het allemaal wel iets dynamischer worden naarmate de straalstroom dichterbij komt.
Dat is 2013 al, voorlopig nog niet overtroffen.quote:Op woensdag 28 april 2021 14:48 schreef Djeez het volgende:
Leuk! Vanaf morgen zeker twee weken forse regenval. Kutzooi, 2021 zal de boeken ingaan als het jaar zonder lente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |