14-15 graden is dikke prima voor deze tijd van het jaarquote:Op woensdag 21 april 2021 13:15 schreef Dven het volgende:
Kijkende naar de realiteit: Een iets te koel maar prima week op komst zonder neerslag en veel ruimte voor de zon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minimaal de 15 graden halen zou wel mooi zijn. Veel zon overigens niet. ik vind de bewolking overheersen na het weekend.quote:Op woensdag 21 april 2021 13:15 schreef Dven het volgende:
Kijkende naar de realiteit: Een iets te koel maar prima week op komst zonder neerslag en veel ruimte voor de zon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grauw?? Mooi blauw steedsquote:Op woensdag 21 april 2021 12:49 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor, grauw tyfusweer is het! Dat scheelt wel even een jas vergeleken met gisteren. En een shawl, handschoenen en gevoerde winterlaarzen
Snel, zeg iets over AGW!quote:Op donderdag 22 april 2021 12:26 schreef Djeez het volgende:
Nou, de maximumtemperatuur van vandaag is inmiddels bereikt. Maar liefst 7,6 graden Celsius. Maar het voelt maar aan als 7,6 graden Fahrenheit
Heb je deze cartoon speciaal gemaakt voor deze post?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Snel, zeg iets over AGW!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2021 13:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heb je deze cartoon speciaal gemaakt voor deze post?
fijn dat ik bijna uit quarantaine mag en het de afgelopen dagen zonnig was waar ik niks aan had en het volgende week gaat regenen als ik er wel wat aan heb.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:44 schreef Zipportal het volgende:
Vanaf volgende week weer regenkansen.
ERG MOOI.![]()
Oops, geen tuin zeker?quote:Op donderdag 22 april 2021 15:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
fijn dat ik bijna uit quarantaine mag en het de afgelopen dagen zonnig was waar ik niks aan had en het volgende week gaat regenen als ik er wel wat aan heb.
Er is dan ook geen enkel draagvlak meer voor nieuwe milieumaatregelen. Milieujankerds druipen met de staart tussen de benen af. De aarde koelt extreem af, de zon is uitgeputquote:Op donderdag 22 april 2021 17:20 schreef pillenslikkert het volgende:
[..]
Eens. Een pak te fris voor de tijd van het jaar !!
Is er iets bijzonders gebeurd dinsdag ofzo? Bovengemiddeld warm hoort niet bij dit voorjaar.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:21 schreef aloa het volgende:
Het gemiddelde loopt iets omhoog. Net geen 4 graden meer.
[ afbeelding ]
maar dan wel uit de wind...in de zon en in de wind is niet grappigquote:Op donderdag 22 april 2021 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is vooral in de ochtenden en avonden gewoon koud. Overdag met het zonnetje is het echt meer dan prima.
Ik zie nergens warmte. Overdag en nacht niet.quote:
Prima toch? We zijn de afgelopen jaren ook wel erg verwend geweest met de mooie lentes.quote:
Zit een iets stijgende lijn in. GFS laat op lange termijn wel warmte zien.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zie nergens warmte. Overdag en nacht niet.![]()
Schiet niet echt op ofzo. Gelukkig wel enigszins zonnig
Dat zeg ik, dit jaar kun je de zomer wel op je buik schuiven. Met dank aan Merkel en El Nina. Mogelijk een paar warmere dagen in juli, daar zul je het mee moeten doenquote:
Vanaf eind mei wordt het gewoon weer heet. Ik weet nog de zomer van 1540, dat waren pas echte zomers. Deze zomer komt er bij in de buurt.quote:Op donderdag 22 april 2021 23:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dit jaar kun je de zomer wel op je buik schuiven. Met dank aan Merkel en El Nina. Mogelijk een paar warmere dagen in juli, daar zul je het mee moeten doen
Mwoah, dat is dan toch wel heel erg beetje bij beetje.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Beetje bij beetje sluipt het warmere weer binnen. Elke dag iets meer. Nog twee weken geduld. Gelukkig is het wel zonnig en droog. En genieten voor de warmtehaters.
Het is gewoon superkut.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah, dat is dan toch wel heel erg beetje bij beetje.
[ afbeelding ]
Zuiden een graadje hoger, noorden een graadje later. Lood om oud ijzer.
okquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:46 schreef Djeez het volgende:
Kut is dat we de lente inmiddels als verloren kunnen beschouwen. En bovendien is de zee dit jaar nauwelijks opgewarmd, dus de zomer wordt eveneens veel te koud.
Dit gaat zeer grote gevolgen hebben voor de economie, las ik laatst. Oogsten die mislukken en mocht de evenementensector overleven, wordt het te koude jaar de nekslag voor deze sector. Niemand gaat met deze extreme kou kamperen of aan het strand liggen
Kamperen in april is dan ook wel vragen om problemen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:26 schreef YUR het volgende:
Prima kampeerweer de komende anderhalve week![]()
Ach ja, we gaan het zien. In het ergste geval gaan we gewoon weer naar huisquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kamperen in april is dan ook wel vragen om problemen.![]()
Elke Koningsdag staat er een vieze koude wind.
Aangezien we nog steeds vrij weinig mogen en kunnen ga ik Koningsdag maar weer werkenquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kamperen in april is dan ook wel vragen om problemen.![]()
Elke Koningsdag staat er een vieze koude wind.
Met dit tempo steekt het kwik pas ergens in juni z'n koppie weer boven de 20°C uit.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah, dat is dan toch wel heel erg beetje bij beetje.
[ afbeelding ]
Zuiden een graadje hoger, noorden een graadje later. Lood om oud ijzer.
Ik lig gewoon shirtless op mijn strandstoel in de tuin hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit is van dat weer dat je 100 x per dag je jas aan en uit doet. Ben je in de zon en uit de wind dan is die weer te warm en vice versa.
Oh ja, daar heb je hem weer. Krijgen we weer zo'n snapshot?quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik lig gewoon shirtless op mijn strandstoel in de tuin hoor.
Nee hoor, don't worryquote:Op vrijdag 23 april 2021 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb je hem weer. Krijgen we weer zo'n snapshot?
Weet niet of wij daar beter van wordenquote:Op vrijdag 23 april 2021 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb je hem weer. Krijgen we weer zo'n snapshot?
Zelfs daar is de rek er wel uit. Ik zie zelfs geen enkele wappie die deze kansloze temperaturen wel "heerlijk" vindt.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:36 schreef Remco het volgende:
Wat een grafstemming op weerwoord, terwijl daar toch echt de kou puristen zitten.
Nogmaals heerlijk weer dit voor kouliefhebbers/zomer haters lijkt mij. Lekker fris zonnetje, weinig neerslag weinig wind.
Ok zelfs ik vind dat je inmiddels echt wartaal uitslaat.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:23 schreef Djeez het volgende:
Wat een teleurstelling, deze neplente. JD merkt aan alles dat de zon bezig is aan zijn laatste termijn. Maar wat ben ik blij met mijn hoge, gevoerde herenlaarzen! Heerlijk warm, ideaal voor dit barre klimaat.
Uiteraard kom ik niet buiten zonder mijn leren winterjas, shawl en gevoerde handschoenen
Ben erg benieuwd naar je laarzen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:23 schreef Djeez het volgende:
Wat een teleurstelling, deze neplente. JD merkt aan alles dat de zon bezig is aan zijn laatste termijn. Maar wat ben ik blij met mijn hoge, gevoerde herenlaarzen! Heerlijk warm, ideaal voor dit barre klimaat.
Uiteraard kom ik niet buiten zonder mijn leren winterjas, shawl en gevoerde handschoenen
Onderkoeling, broquote:Op vrijdag 23 april 2021 16:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok zelfs ik vind dat je inmiddels echt wartaal uitslaat.
Jij eerstquote:Op vrijdag 23 april 2021 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar je laarzen.
Haha, bestaat dat nog? Mijn moeder las die vroeger altijd en die is al tien jaar dood. Maar eh... jij leest altijd de onlineversie?quote:Op vrijdag 23 april 2021 18:51 schreef Djeez het volgende:
https://www.libelle.nl/huis-tuin-feestje/lente-2021-warmer/
Wat een mutsenblad, lente 2021 is juist de koudste in 50 jaar
Nee, ik niet. Maar mijn schoonmoeder wel. Valt precies in de doelgroepquote:Op vrijdag 23 april 2021 18:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, bestaat dat nog? Mijn moeder las die vroeger altijd en die is al tien jaar dood. Maar eh... jij leest altijd de onlineversie?
Dat was het zeker. Merk wel dat de grond al snel droger wordt. Maar goed, dat is logisch. Beter dan dagenlange regenquote:
tof. alleen je zonnebril ontbreektquote:Op vrijdag 23 april 2021 16:23 schreef Djeez het volgende:
Het zijn schitterende dagen, de zon vrolijk me op. De temperatuur is helaas wat laag, maar goed..quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2021 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
10 graden, wat een armoe. Lekker met dikke sjaal op de fiets.
quote:Op zaterdag 24 april 2021 16:05 schreef INViCTuS het volgende:
Hele dag in de haven van Akkrum in Friesland geweest. Die zon is fijn, maar de wind is nog steeds k*t en de temperatuur te laag, maar gelukkig droog, dus fijn dagje tot dusver
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2021 20:03 schreef DonDruiper het volgende:
Godverdomme koud man. Kut Nederland met zn kut klimaat
Niet zeuren mensen, nu zien die klimaatgekken eens dat het helemaal niet warm is! (Welke opwarming?!)quote:Op zaterdag 24 april 2021 20:04 schreef Nattekat het volgende:
De vooruitzichten zijn om depressief van te worden.
quote:Op zaterdag 24 april 2021 20:43 schreef Arizona het volgende:
Vanaf woenssag gaan de terrassen open.
Vanaf woensdag kans op regen.
Nul regen hier voor de komende 7 dagen. Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 20:43 schreef Arizona het volgende:
Vanaf woenssag gaan de terrassen open.
Vanaf woensdag kans op regen.
Im Norden nichts Neuesquote:Op zaterdag 24 april 2021 20:04 schreef Nattekat het volgende:
De vooruitzichten zijn om depressief van te worden.
Kan iemand dit in de OP zetten?quote:Op donderdag 22 april 2021 23:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dit jaar kun je de zomer wel op je buik schuiven. Met dank aan Merkel en El Nina. Mogelijk een paar warmere dagen in juli, daar zul je het mee moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |