Is dat zo? Nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen dat ze het daar goed voor elkaar hebben, maar daar is-ie.quote:Op zondag 11 april 2021 16:37 schreef halfway het volgende:
In de VS kun je in de supermarkt terecht voor een Vaccinatie, Europa is gewoon een lachertje.
Mooi! Maar wel bijzonder dat dat nog 2,5 week moet duren.quote:Op zondag 11 april 2021 16:44 schreef Questular het volgende:
Mijn moeder heeft net gebeld en kan de 28e haar 1e prik halen
Dit ja. Je kan toch prima naar buiten. Ik stap vaak lekker op de fiets en dan gewoon even lekker een ritje en daarna lekker even zitten ergens. Ik ga echt niet heel de dag binnen zitten nee en zeker niet als de zon lekker schijnt.quote:Op zondag 11 april 2021 16:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ga elke dag naar buiten, waarom blijf je binnen zitten ?
Moet je alsnog een afspraak hebbenquote:Op zondag 11 april 2021 16:46 schreef Celestien het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen dat ze het daar goed voor elkaar hebben, maar dat is-ie.
Dit zijn de meest degelijke foto's van stappende Engelsen die ik ooit gezien hebquote:
Enige checks en zulks rondom een medische handeling en toediening van een medicament vind ik ook wel prettig jaquote:Op zondag 11 april 2021 16:47 schreef zalkc het volgende:
[..]
Moet je alsnog een afspraak hebbenis niet zo dat je binnen kunt lopen en een vaccin krijgt
Dit is absoluut niet representatief neequote:Op zondag 11 april 2021 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit zijn de meest degelijke foto's van stappende Engelsen die ik ooit gezien heb
Ja, dat doet het ook. Mijn man werkt nog thuis, baalt er van, maar het is niet anders. Hopelijk kan hij in de zomer ook weer die kant op.quote:Op zondag 11 april 2021 16:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou het zelf nog aardig vol, mijn vriend minder, die werkt inmiddels ook weer veel op kantoor.
Het wisselt echt van persoon tot persoon
Geheel offtopic maar ik kreeg op YouTube de suggestie om eens naar een realityserie te kijken over uitsmijters in Engeland. Wat een volk loopt daar zeg...quote:Op zondag 11 april 2021 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit zijn de meest degelijke foto's van stappende Engelsen die ik ooit gezien heb
Lekker man, en die EU lui maar denken dat ze korting zouden krijgen als we lang genoeg zouden wachten met de inkoop van vaccinsquote:Op zondag 11 april 2021 16:37 schreef halfway het volgende:
In de VS kun je in de supermarkt terecht voor een Vaccinatie, Europa is gewoon een lachertje.
Was van de week op het nieuws, kan zo snel geen artikel vinden.quote:Op zondag 11 april 2021 16:46 schreef Celestien het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen dat ze het daar goed voor elkaar hebben, maar daar is-ie.
Dat begrijp ik. Maar zie je dat hier snel gebeuren?quote:Op zondag 11 april 2021 16:47 schreef zalkc het volgende:
[..]
Moet je alsnog een afspraak hebbenis niet zo dat je binnen kunt lopen en een vaccin krijgt
Ik zocht eerst op British Drunk Slag, maar dat werd gelijk het betere pijp en leiding werk, dus denk zoek even andersquote:Op zondag 11 april 2021 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi hčquote:Op zondag 11 april 2021 16:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Geheel offtopic maar ik kreeg op YouTube de suggestie om eens naar een realityserie te kijken over uitsmijters in Engeland. Wat een volk loopt daar zeg...
Hehe, ik had wat Britse collega's die lui zijn knettergek op met drank op, wij hebben nog zoiets: Ga me een beetje gedragen met collega's erbij, die lui niet, compleet naar de gallemiezen, fysiek ruzie zoeken met de baas en handtastelijk naar de vrouwelijke collega's, vinden ze daar helemaal mooi, en op maandag op kantoor is er niets gebeurtquote:Op zondag 11 april 2021 16:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Geheel offtopic maar ik kreeg op YouTube de suggestie om eens naar een realityserie te kijken over uitsmijters in Engeland. Wat een volk loopt daar zeg...
Op steeds meer plaatsen in de VS is die afspraak niet meer nodig. Ik heb berichten uit zowel Californië als Florida gelezen waarin iedereen die wil geprikt kan worden zonder registratie.quote:Op zondag 11 april 2021 16:47 schreef zalkc het volgende:
[..]
Goed nieuws!quote:Op zondag 11 april 2021 16:44 schreef
Questular het volgende:
Mijn moeder heeft net gebeld en kan de 28e haar 1e prik halen
Door huisartsen zijn er ook allerlei lokaties al afgehuurd om te prikken, hier was het een kerk en een zwembad.quote:Op zondag 11 april 2021 16:50 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar zie je dat hier snel gebeuren?
Klinkt als het advocatenkantoor waar vriendin van me werktquote:Op zondag 11 april 2021 16:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hehe, ik had wat Britse collega's die lui zijn knettergek op met drank op, wij hebben nog zoiets: Ga me een beetje gedragen met collega's erbij, die lui niet, compleet naar de gallemiezen, fysiek ruzie zoeken met de baas en handtastelijk naar de vrouwelijke collega's, vinden ze daar helemaal mooi, en op maandag op kantoor is er niets gebeurt
Misschien moeten wij die Amerikanen even aardig aankijken een vragen of ze niet wat naar hier kunnen versturen, volgens mij nemen toch zat mensen hun prik daar niet.quote:Op zondag 11 april 2021 16:55 schreef halfway het volgende:
Hebbes. Wallmart.
Wel op afspraak, maar ze doen het toch maar
https://www.walmart.com/cp/flu-shots-immunizations/1228302
Ja, mn moeder wordt via de huisarts geprikt, maar wel in een sporthal.quote:Op zondag 11 april 2021 16:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
Door huisartsen zijn er ook allerlei lokaties al afgehuurd om te prikken, hier was het een kerk en een zwembad.
Kloptquote:Op zondag 11 april 2021 16:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
Door huisartsen zijn er ook allerlei lokaties al afgehuurd om te prikken, hier was het een kerk en een zwembad.
Een stuk minder dan door Covid, dat is één ding dat zeker is.quote:Op zondag 11 april 2021 17:02 schreef quirina het volgende:
Ga eerst kijken hoeveel doden gaan vallen door de vaccinaties.
Hadden we je toch al vertelt? Dat op dit moment niet de vaccins het probleem zijn maar de bulldozers om de massagraven te delven.quote:Op zondag 11 april 2021 17:02 schreef quirina het volgende:
Lijkenzakken stapelen op de straten, gok ik.quote:Op zondag 11 april 2021 17:02 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat er weinig te lekken valt.quote:Op zondag 11 april 2021 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Nog niks gelekt vanuot het Catshuis overleg?
als men ruzie gaat maken over wie er aan de beurt is dan zie ik dat wel gebeuren ja.quote:Op zondag 11 april 2021 17:02 schreef quirina het volgende:
Nieuwe bestuurstijl.quote:Op zondag 11 april 2021 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja want wereldwijd is er nog nauwelijks data beschikbaar over vaccinaties die zijn toegediendquote:Op zondag 11 april 2021 17:02 schreef quirina het volgende:
aub nog een maandje aankijken, niet versoepelen. het gaat niet goed met de intensive care opnameaantallen, reguliere zorg is opnieuw uitgesteld.quote:Op zondag 11 april 2021 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Waar hoop jij op?quote:Op zondag 11 april 2021 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Lege of volle dat is de vraag!quote:Op zondag 11 april 2021 17:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Lijkenzakken stapelen op de straten, gok ik.
''Hou vol''.quote:Op zondag 11 april 2021 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Die ene ligt wel netjes op 1,5 meter afstand van die anderequote:
Voor mijzelf is het voor nu wel okay. Ik heb zelf e.e.a. in gang gezet zodat ik op dit moment in een situatie zit waar ik mee kan leven en mee vooruit kan. Zonder afhankelijk te zijn van restricties van de overheid.quote:
Moet dat wijf in die rode jurk haar geld nog krijgen wegens bewezen diensten of wat?quote:
Die variant gebruikt vast en zeker net als de Britten zelf geen zonnebrandcrčme en gaat kapót aan de zonquote:
Werd Appie nou aangekondigd al Vinoloog? Of hoor ik dat nou verkeerdquote:Op zondag 11 april 2021 17:20 schreef maan_man het volgende:
Ab loopt weer te oreren bij de Telegraaf: https://www.telegraaf.nl/(...)-zorgelijke-situatie.
Hij heeft het over het nog meerdere maanden volhouden van de maatregelen. Ook zegt hij dat terrassen met extra maatregelen misschien wel weer open zouden kunnen, maar hij is bang voor het signaal dat hiermee wordt afgegeven, waardoor mensen denken dat wij er al zijn.
Als bang bent voor hoe mensen de versoepelingen opvatten, terwijl de versoepeling op zich best kan, dan kunnen wij de komende maanden niks.
Ja. Terrassen en buiten sporten. Maar ik vrees met grote vrezen dat dat er niet van gaat komen deze ronde.quote:Op zondag 11 april 2021 17:20 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Voor mijzelf is het voor nu wel okay.
Ik hoop dat voor bepaalde groepen ondernemers het rad weer mag gaan draaien, waar dat voor lange tijd (nagenoeg) stil stond.
Ab moeten ze gewoon een dwangbuis aan doen en naar een gesticht brengen. Daar komt alleen maar onzin uit.quote:Op zondag 11 april 2021 17:20 schreef maan_man het volgende:
Ab loopt weer te oreren bij de Telegraaf: https://www.telegraaf.nl/(...)-zorgelijke-situatie.
Hij heeft het over het nog meerdere maanden volhouden van de maatregelen. Ook zegt hij dat terrassen met extra maatregelen misschien wel weer open zouden kunnen, maar hij is bang voor het signaal dat hiermee wordt afgegeven, waardoor mensen denken dat wij er al zijn.
Als bang bent voor hoe mensen de versoepelingen opvatten, terwijl de versoepeling op zich best kan, dan kunnen wij de komende maanden niks.
Eens. Buiten vinden er nauwelijks besmettingen plaats. En mensen kunnen eenvoudig 1,5m van elkaar zitten.quote:Op zondag 11 april 2021 16:45 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Ook al zijn de cijfers hoog toch vind ik dat ze wel gewoon moeten doorzetten met de terrassen open gooien. Besmettingen buiten zijn zo klein en dan gun je de horeca toch ook weer wat meer. Maarja die zullen wederom wel weer moeten wachten.
Gevalletje: schoenmaker blijf bij je leest.quote:Op zondag 11 april 2021 17:20 schreef maan_man het volgende:
En als therapie moet hij al die 7 miljoen Mexicaanse Griep spuiten uit de verpakking halen en leeggieten.quote:Op zondag 11 april 2021 17:23 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ab moeten ze gewoon een dwangbuis aan doen en naar een gesticht brengen. Daar komt alleen maar onzin uit.
Ik kijk ze al een poosje niet meer.quote:Op zondag 11 april 2021 17:13 schreef THEFXR het volgende:
Perco kijken is een "waste of time" of "comedy"
Als dat al een argument is inderdaad..quote:Op zondag 11 april 2021 17:20 schreef maan_man het volgende:
De vragen na afloop zijn het leukste, dan gaat Hugo dingen beloven, en dan weet je ongeveer wat we niet gaan halen of mogen.quote:Op zondag 11 april 2021 17:25 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik kijk ze al een poosje niet meer.
Verzwaren hoeft niet persee invloed te hebben op cijfers he? Buitensport, Terassen en BSO's leveren betere resultaten op.quote:Op zondag 11 april 2021 17:25 schreef opreis het volgende:
Ben wel benieuwd naar de presco. De cijfers zeggen verzwaren. De bevolking wil versoepelen. Hoe langer het duurt des te meer neig ik persoonlijk naar een eigen risico model, helemaal als de zorgverleners zelf gevaccineerd zijn en de ruimte krijgen om ook zorg te weigeren...
Maar dat is praktisch en (grond)wettelijk onmogelijk.quote:Op zondag 11 april 2021 17:25 schreef opreis het volgende: Hoe langer het duurt des te meer neig ik persoonlijk naar een eigen risico model, helemaal als de zorgverleners zelf gevaccineerd zijn en de ruimte krijgen om ook zorg te weigeren...
Dat is het hem nu juist, ik kan het niet meer aanhoren, Hugo die een aantal dingen belooft.quote:Op zondag 11 april 2021 17:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
De vragen na afloop zijn het leukste, dan gaat Hugo dingen beloven, en dan weet je ongeveer wat we niet gaan halen of mogen.
Dat is wel het idee natuurlijkquote:Op zondag 11 april 2021 17:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verzwaren hoeft niet persee invloed te hebben op cijfers he? Buitensport, Terassen en BSO's leveren betere resultaten op.
Wij hopen dan weer op versoepelingen buiten. Waar iedereen wat aan heeft. En wat ook nog positief kan bijdragen aan de cijfers imo.quote:Op zondag 11 april 2021 17:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Terrassen en buiten sporten. Maar ik vrees met grote vrezen dat dat er niet van gaat komen deze ronde.
Hopelijk gaat de BSO open.
Vorige keer was wel grappig: tot 2 keer toe een persoonlijke aanval naar journalisten die hem in het nauw wisten te drijven.quote:Op zondag 11 april 2021 17:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
De vragen na afloop zijn het leukste, dan gaat Hugo dingen beloven, en dan weet je ongeveer wat we niet gaan halen of mogen.
Hoezo? Als er 10 doktoren zijn en 1000 patienten. Bij wie kan je dan terecht als 1 van de 1000 patienten als 1 van die 10 dokteren er niet aan toe komt om jou te behandelen? Waar ga je dat recht halenquote:Op zondag 11 april 2021 17:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar dat is praktisch en (grond)wettelijk onmogelijk.
Ik hoop dat ze die gok durven te nemen. Kan echt een goed idee zijn om buiten wat meer te promoten.quote:Op zondag 11 april 2021 17:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verzwaren hoeft niet persee invloed te hebben op cijfers he? Buitensport, Terassen en BSO's leveren betere resultaten op.
Alles open, gaat niet gebeuren maar toch. Ik zei met kerst al, dat de lockdown tot 1 juni zou duren. Maar zelfs daar begin ik nu aan te twijfelen. Misschien wel pas 1 juli.quote:
Die Marokanse van de Trouw hakt altijd lekker op hem inquote:Op zondag 11 april 2021 17:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vorige keer was wel grappig: tot 2 keer toe een persoonlijke aanval naar journalisten die hem in het nauw wisten te drijven.
Benieuwd wat we deze keer gaan zien.
10 minuten Ab kan ik niet handelen. maar ik kan zo ook wel raden wat ie aan het oreren is. bang voor het 'verkeerde signaal' vind ik wel echt een baggerargument, dan kan er inderdaad voorlopig helemaal niets. Probeer gewoon eens wat uit; zoals we het nu doen zet ook geen zoden meer aan de dijk.quote:Op zondag 11 april 2021 17:20 schreef maan_man het volgende:
Dat is geen gok hoor, is van de week nog officieel onderzoek naar buiten gekomen dat er nauwelijks besmettingen zijn in buitenlucht, als in 1000 keer minder risico dan binnen.quote:Op zondag 11 april 2021 17:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die gok durven te nemen. Kan echt een goed idee zijn om buiten wat meer te promoten.
Dan doe je het anders als je verkiezingen kunt organiseren, dan kun je ook vaccineren in drie dagen.quote:Op zondag 11 april 2021 17:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
En supermarkten hier zijn ook compléét anders dan in de VS
Zijn er véél meer hier, klein, niet geschikt voor zoiets als vaccineren.
Is niet echt een logische uitrol hier in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |