Een stuk minder dan door Covid, dat is één ding dat zeker is.quote:Op zondag 11 april 2021 17:02 schreef quirina het volgende:
Ga eerst kijken hoeveel doden gaan vallen door de vaccinaties.
Hadden we je toch al vertelt? Dat op dit moment niet de vaccins het probleem zijn maar de bulldozers om de massagraven te delven.quote:Op zondag 11 april 2021 17:02 schreef quirina het volgende:
Lijkenzakken stapelen op de straten, gok ik.quote:Op zondag 11 april 2021 17:02 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat er weinig te lekken valt.quote:Op zondag 11 april 2021 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Nog niks gelekt vanuot het Catshuis overleg?
als men ruzie gaat maken over wie er aan de beurt is dan zie ik dat wel gebeuren ja.quote:Op zondag 11 april 2021 17:02 schreef quirina het volgende:
Nieuwe bestuurstijl.quote:Op zondag 11 april 2021 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja want wereldwijd is er nog nauwelijks data beschikbaar over vaccinaties die zijn toegediendquote:Op zondag 11 april 2021 17:02 schreef quirina het volgende:
aub nog een maandje aankijken, niet versoepelen. het gaat niet goed met de intensive care opnameaantallen, reguliere zorg is opnieuw uitgesteld.quote:Op zondag 11 april 2021 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Waar hoop jij op?quote:Op zondag 11 april 2021 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Lege of volle dat is de vraag!quote:Op zondag 11 april 2021 17:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Lijkenzakken stapelen op de straten, gok ik.
''Hou vol''.quote:Op zondag 11 april 2021 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Die ene ligt wel netjes op 1,5 meter afstand van die anderequote:
Voor mijzelf is het voor nu wel okay. Ik heb zelf e.e.a. in gang gezet zodat ik op dit moment in een situatie zit waar ik mee kan leven en mee vooruit kan. Zonder afhankelijk te zijn van restricties van de overheid.quote:
Moet dat wijf in die rode jurk haar geld nog krijgen wegens bewezen diensten of wat?quote:
Die variant gebruikt vast en zeker net als de Britten zelf geen zonnebrandcrème en gaat kapót aan de zonquote:
Werd Appie nou aangekondigd al Vinoloog? Of hoor ik dat nou verkeerdquote:Op zondag 11 april 2021 17:20 schreef maan_man het volgende:
Ab loopt weer te oreren bij de Telegraaf: https://www.telegraaf.nl/(...)-zorgelijke-situatie.
Hij heeft het over het nog meerdere maanden volhouden van de maatregelen. Ook zegt hij dat terrassen met extra maatregelen misschien wel weer open zouden kunnen, maar hij is bang voor het signaal dat hiermee wordt afgegeven, waardoor mensen denken dat wij er al zijn.
Als bang bent voor hoe mensen de versoepelingen opvatten, terwijl de versoepeling op zich best kan, dan kunnen wij de komende maanden niks.
Ja. Terrassen en buiten sporten. Maar ik vrees met grote vrezen dat dat er niet van gaat komen deze ronde.quote:Op zondag 11 april 2021 17:20 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Voor mijzelf is het voor nu wel okay.
Ik hoop dat voor bepaalde groepen ondernemers het rad weer mag gaan draaien, waar dat voor lange tijd (nagenoeg) stil stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |